Autor Subiect: Probleme Start/Stop  (Citit de 69511 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline bogdanzarnescu

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #110 : 19.Oct.2016, 01:28:32 p.m. »
ma vibra masina ca pe ciment.

 :-? :-S
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline wolfin

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #111 : 19.Oct.2016, 01:30:00 p.m. »
Poveste lunga..asa facetoate cf doctorilor
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline bogdanzarnescu

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #112 : 19.Oct.2016, 01:56:20 p.m. »
ah, atunci e ok, m-am linistit  :-))
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #113 : 19.Oct.2016, 03:41:39 p.m. »
Poveste lunga..asa facetoate cf doctorilor

Nu e ok sa vibreze. La fostele mele SX4 si S-Cross nici nu se simtea ca motorul e pornit cand statea la relanti, doar vedeai ca se misca acul turometrului cand intra in functiune aerul conditionat.

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #114 : 19.Oct.2016, 10:55:56 p.m. »
A mea e hidramata, cand sta la ralanti in Drive iar SS a fost dezactivat (daca ai miscat  un pic porneste dar nu intra inapoi SS daca nu ai parcurs 6m macar) circulatia fortata a fluidului in convertorul de cuplare o face sa trepideze. Cum o trec in N sau P, no  problems. Asa ca folosesc SS de cate ori am ocazia desi cate o data e enervant sa opresti doar ca sa pornesti o secunda mai tarziu (semafoare cu intaziere, sesizeaza ca ai venit dar comuta dupa ce ai oprit)...
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline mariusl82

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #115 : 11.Nov.2016, 12:35:45 p.m. »
salut
un articol interesant pentru SS, de ce sa cumperi o masina cu acest feature chiar daca nu se foloseste

Pe langa economia de carburant, trebuie stiut ca motoarele cu sistem Start/Stop mai au o calitate: sunt cele mai fiabile. Pentru ca piesele interioare sunt speciale pentru asemenea motoare, capabile sa reziste la un numar de porniri/opriri mult mai mare. De fapt, motoarele cu Start/Stop sunt la fel de fiabile ca cele fara acest sistem, dar daca le utilizam in mod normal, dezactivand optiunea de oprire a motorului la semafor, abia atunci devin cele mai fiabile din lume. Sa va explic.

Sistemul Start/Stop nu inseamna doar o baterie mai buna si un buton in masina de activare sau dezactivare. Pentru ca un sistem Start/Stop e ceva mai complex, nu degeaba producatorii cer bani mai multi pentru asa ceva. Adica pe langa partea electrica, toate componentele de frictiune din interior sunt diferite fata de un motor obisnuit, care nu are acest sistem. Adica sunt special realizate pentru a face fata unui numar de 500.000 de porniri de-a lungul vietii, fata de 30.000 de porniri, cat face o masina normala.
Toate piesele de frictiune din interior sunt altele. Asta inseamna cuzineti, segmenti, pistoane, supape si asa mai departe. Toate sunt realizate din materiale mai rezistente, pentru a face fata unui numar mare de porniri in decursul unei zile. Mai mult, piesele metalice din interiorul unui motor, piese de frictiune, cum sunt cuzinetii, au straturi de lubrifiant solid, pentru a rezista la pornirile cu putin ulei.
  • New Vitara 1.6 MT Spirit Allgrip Atlantis Turquoise
 
The following users thanked this post: PAR

Offline wolfin

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #116 : 11.Nov.2016, 03:45:36 p.m. »
Daca @aleks nu ma crede ref. gaura de centrare

Lasa ma sa zic ca e bullshet ce sa zice. Motoarele sunt identice...ba chiar alternatoru e identic....
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #117 : 11.Nov.2016, 06:07:15 p.m. »
Oricum ar fi sistemul S&S impune o constructie mai atenta a motorului, chit ca are/platesti sau nu S&S.
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline wolfin

Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #118 : 11.Nov.2016, 07:54:40 p.m. »
Aia e alceva..dar dif in nici un caz...adica intre cu s/s sau fara s/s
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Probleme Start/Stop
« Răspuns #119 : 11.Nov.2016, 08:48:42 p.m. »
Asta e chiar un subiect interesant. Versiunile de top sunt dotate su sistemul S&S. Motorul este ACELASI,  pentru toate versiunile (nu cred varianta cu "intarite", costurile de productie pentru "custom" nu se vad, in plus conditiile de functionare intre stop  si start nu sunt radical modificate - temperaturile si presiunile nu se schimba drastic) insa necesitatea unui demaror electronic imbunatatit mi se pare evidenta. Asa ca acolo este modificarea , in periile colectorului si grosimea lamelelor colectorului, un demaror de curent continuu la care contactele sunt proiectate sa reziste de 10 ori mai mult. Si sunt sigur ca stiu ce fac, in cultura consumatorismului stiinta defectului este mult mai avansata caci daca Estul este inca la "Iati!" ailati mai vechi sunt la "Schimbati!". E si ceva politica dar in principiu cam pe aici ne invartim. Nu ma astept ca masina sa ma tina bine mai mult de 5-6 ani dar probabul ca Suzuki va duce limita la vreo 8 ani caci isi apara statutul de producator de masini fiabile in volum relativ serios. Daca o sa mai am masina peste 8 ani...e alta poveste. Sincer am tinut una 9 ani, acum as vrea sa scurtez termenul caci si stiinta parca acelereaza...Paca deja sunt unii care isi fac reclama la suv-ul hibrid cu "prioritar electric"...Eu vreau tot ce am la Vitara plus...electric!
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: Emilian Sohterus