Am intrat in sfarsit in posesia ''Balenei'' alaltaieri. Foarte multumit!
Ce minusuri i-am gasit in astea doua zile , pentru ca plusuri sunt o groaza
:
1. Oglinda retrovizoare interioara tremura / trepideaza la gropi , denivelari etc. Cred ca mai degraba sticla tremura pentru ca tot ansamblul sta destul de fix si ca sa o reglez am nevoie de amandoua mainile. Mai urmaresc fenomenul sa descopar cauza. Ori defect de fabricatie ori manareala.
2. Cand ma uit in oglinzile retrovizoare exterioare , campul vizual spre spatele masinii pentru a ii observa pe cei din spate imi este partial obturat de catre partile laterale spate a formei caroseriei ( muchiile finale) si prin faptul ca spatele este mai ridicat. In lateralul masinii se vede exemplar. Nu pot spune ca este foarte deranjant dar pana acum din cate masini am condus nu am intalnit fenomenul acesta. Sa spunem ca este chestie de obisnuinta cu designul si linia masinii. O posibila rezolvare nu vad decat in aplicarea unor extensii ale oglinzilor laterale pe inaltime eventual , cum au cei cu ''Scoala' sau unii taximetristi.
3. Din nou , tot legat de vizibilitate. Avand spatele usor ridicat chiar daca din exterior nu se vede prea mult , campul vizual este din nou restrans si aici ma refer la partea inferioara a lunetei. Daca masina din spate este mai aproape de 3-4 metri de mine nu-i vad deloc botul masinii , doar de la jumatatea capotei in sus. Rezolvarea cea mai optima dar nu totala ar fi fost sa pozitioneze bratul stergatorului spate de pe luneta in sens invers adica sa ramana fix in stand-by pe partea pasagerului.
Un alt lucru care momentan nu poate fi incadrat ca minus ci mai mult ca o mica dilema si anume : Martorul presiune anvelope din bord se aprinde intermitent. Cei de la reprezentanta cand am ridicat masina mi-au spus ca trebuie sa merg cu ea putin ca sa se stabilizeze presiunea si o sa dispara. Am facut 130 km pana acum si tot nu a disparut. Am acasa un compresor pentru umflat anvelopele care are si manometru si masurand cu el imi arata ca toate 4 roti au presiunea de 4 kg/cm2 adica 4 bari. Posibil sa se aprinda martorul din cauza ca sunt prea umflate rotile? Pe stalpul masinii se mentioneaza ca pentru modul Comfort pe fata 2.5 si pe spate 2.2 bari. O sa le desumflu pana la aceste valori si dupa fac un drum sa vedem daca dispare atentionarea din bord.
Momentan cam atat. Minusurile pe care le-am enumerat mai sus nu pot spune ca sunt extreme sau definitorii ci mai mult tine de obisnuita sau mofturi. Totusi in cazul meu , venit de pe alte modele auto mi-au sarit in ochi imediat dupa ce am condus cativa km. Per-total este o masina foarte reusita si confortabila. O sa incerc sa va mai tin la curent cu un jurnal de bord dar nu promit ca voi posta des.