Autor Subiect: Suzuki Baleno 2015  (Citit de 26002 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #40 : 21.Apr.2016, 08:48:40 p.m. »
Slabut, sub asteptari... :(

uite si filmuletul...


Offline marcone

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #41 : 08.Iun.2016, 01:19:08 p.m. »
A fost lansat oficial si in RO: http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/baleno/
11.000€ pret de pornire si 16.000€ varianta turbo.
 

Offline shpeedy

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #42 : 09.Iun.2016, 09:23:44 a.m. »
Ciudata gandire au cateodata astia de la Suzuki: in varianta de echipare GLX, 1.0 MT are tamburi pe spate in conditiile in care  toate celelalte versiuni GLX au discuri pe spate - nu intru in polemica utilitatii discurilor pe spate la o masina de 100cp, e doar o simpla constatare...

In alta ordine de idei, un GLX 1.2 MT la 13,800Euro mi se pare o alegere destul de buna pentru o tanara familie localizata in oras.

Parerea mea...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #43 : 09.Iun.2016, 09:39:50 a.m. »
Și GLX-UL meu are tamburi pe spate. E drept ca-i mai bătrânel.

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Cosmin09

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #44 : 09.Iun.2016, 09:42:58 a.m. »
Tamburii ca tamburii dar ce faci cu rezervorul de combustibil de doar 37 de litri in conditiile in care mai mult ca sigur consumul ala e o minciuna?
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline shpeedy

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #45 : 09.Iun.2016, 09:47:18 a.m. »
@Cosmin09: Tot iti asigura un minim de 400km autonomie...

@gabineg: la tine asa a fost toata linia, inclusiv JTD-ul 1.9/120cp. Eu vorbeam ca dotare in cadrul aceluiasi nivel de echipare. Oricum, este posibil sa fie si o eroare de scriere pe site din partea Suzuki - nu m-ar mira...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #46 : 09.Iun.2016, 10:51:37 a.m. »
Ciudata gandire au cateodata astia de la Suzuki: in varianta de echipare GLX, 1.0 MT are tamburi pe spate in conditiile in care  toate celelalte versiuni GLX au discuri pe spate
Oricum, este posibil sa fie si o eroare de scriere pe site din partea Suzuki - nu m-ar mira...
Foarte probabil eroare. M-am uitat pe Suzuki .it si .fr, iar acolo au numai discuri spate la echiparile 1.0 Boosterjet GLX.

Vorbind de lucruri ciudate, am observant ca varianta 1.2 cu SVHS este mai joasa cu 10 mm decat toate celelalte.
 - Garda la sol 110 vs. 120mm
 - Inaltime 1460 vs. 1470mm
M-am gandit ca poate este masina mai lasata din cauza greutatii echipamentului SVHS, dar nu se confirma. Sunt variante mai grele cu garda de tot 120mm.

Si tot despre SVHS, m-as fi asteptat sa aiba un sprint mai bun fata de varianta standard. In prezentarea sistemului se spune ca ajuta motorul classic in fazele de accelerare - teoretic adauga un cuplu suplimentar ce ar trebui sa-i dea mai mult avant masinii. Din caracteristicile tehnice publicate reiese acelasi timp de accelerare 0-100km/h = 12,3 secunde.
Se vede insa un impact pozitiv in consumul urban: 4,7 vs. 5,3 l/100km.
Probabil ca au setat motorul clasic pe un cuplu mai redus, ca sa aiba consum performant si au compensat pierderea de dinamica cu motorul electric.
« Ultima Modificare: 09.Iun.2016, 10:54:34 a.m. de yeti »
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline shpeedy

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #47 : 09.Iun.2016, 11:05:23 a.m. »
SVHS-ul cred ca se doreste a fi versiunea Eco a modelului. Or, din ce stiu - de la versiunile Bluemotion de la VW, respectiv Ultra de la Audi - una dintre imbunatatirile aduse respectivelor versiuni este si coborarea garzii la sol pentru a imbunatati frecarea cu aerul pe sub masina. Poate asta e cauza si aici...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 09.Iun.2016, 11:11:16 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline TudorVr

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #48 : 23.Aug.2016, 03:19:02 p.m. »
Va salut. Deoarece am tot cautat si nu am gasit niciun review al unui detinator de Suzuki Baleno, modelul nou lansat in Romania in iunie 2016, am sa incerc sa fac o scurt rezumat al impresiilor adunate in cele cateva zile trecute de cand am intrat in posesia acestui autoturism.
Versiunea achizitionata este 1,2 Hibrid echipare GLX si pot spune ca masina este o incantare.
Atu-uri : confort deosebit, foarte spatioasa in interior, consum de exceptie ( sunt inca prima mie de km, iar consumul instant afisat este de 4.1 - 4.2 - pe extra-urban),  se simte aportul adus cand accelerez de partea electrica a masinii ( sistemul SHVS), tinuta de drum excelenta, depasesc f. usor cu ea, accelereaza f. usor si rapid, aspectul exterior f. elegant
Minusuri : volanul din piele , nu este chiar cea mai reusita alegere din punct de vedere al texturii materialului, tapiteria scaunelor putea fi mai inspirat aleasa ( problema care o voi rezolva imbracand scaunele in piele ), garda la sol - 1100 mm.
Una peste alta, recomand cu incredere acest autoturism!
  • Suzuki Baleno
 

Offline aleksanders

Re: Suzuki Baleno 2015
« Răspuns #49 : 23.Aug.2016, 03:22:51 p.m. »
pretul de achizitie?
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea