Autor Subiect: Functionare Radar / ACC  (Citit de 51179 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline BXXENL

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #150 : 10.Apr.2017, 03:18:14 p.m. »
Nu. Explicația este că ESP-ul nu e isteric.

Nu incerca sa faci un derapaj controlat sau sa o intorci cu frana de mana ori sa pleci cu fum din roti.  :baston:
  • SX4 1.5
Alex
 
The following users thanked this post: jupanul1

Offline Lerua07

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #151 : 10.Apr.2017, 05:31:55 p.m. »
Dupa cum am mai spus eu consider RBS-ul cea mai utila  (practica) inventie auto de la ABS incoace !  :good:
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline NicNic

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #152 : 10.Apr.2017, 06:45:10 p.m. »
ESP il consider util. Si da, m-am obisnuit cu el. Dar tot il mai dezactivez uneori. Asa, de distractie.  :D

Cu RBS nu m-am intersectat pana acum. Insa nu as fi de acord sa am senzatia ca nu stapanesc eu masina. Daca va face rectificari ale traiectoriei sau regimului dinamic al masinii, fara sa imi blocheze anumite actiuni voluntare facute de mine, atunci va fi acceptabil. Altfel, il voi dezactiva.

LE.: Chiar as fi curios cum s-ar comporta acest sistem in intersectia (giratoriul) din Piata Charles de Gaulle. Si sa fie un sofer obisnuit cu acea intersectie.
« Ultima Modificare: 10.Apr.2017, 07:03:15 p.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline NicNic

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #153 : 10.Apr.2017, 06:53:00 p.m. »

@jupanul1: Prin volan inteleg postul de conducere. 



  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #154 : 10.Apr.2017, 07:15:12 p.m. »
P.S. - pentru a încerca să reducă loviturile din spate, producătorul a prevăzut alt sistem, respectiv ESS. Din păcate și acesta are aplicabilitate relativ limitată, descrisă corespunzător în manualul de utilizare.
Ce este ESS?
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline NicNic

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #155 : 10.Apr.2017, 07:45:53 p.m. »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline enicky

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #156 : 10.Apr.2017, 08:17:16 p.m. »
        Totusi, hai sa nu facem comparatie intre RBS si ESP. Singura asemanare intre ele ar fi ca ambele sunt sisteme de siguranta.
   Sistemul ESP iti permite si chiar te ajuta daca vrei sa conduci sportiv.  Acum,  fiecare intelege ce vrea prin condus sportiv : vad ca unii inteleg ca a conduce sportiv (pe strada, bulevard, DN, A(n)) inseamna drifturi, plecari de pe loc cu fum din cauciucuri, rotiri cu frana de mana trasa si alte chestii de acest gen, manevre care se fac de obicei in poligoane, piste sau alte locatii special amenajate.
   Revin : daca fac o depasire "in scurt" ESP-ul ma ajuta sa pastrez stabilitatea/echilibrul masinii. Pe de alta parte, la acest gen de depasire(a unui vehicul ce a parcat inopinant cu "avarii" de exemplu), RBS-ul imi poate opri masina exact cand eu sunt "lansat". Evident ca exista varianta dezactivarii.
   RBS-util : vad ca n-o spune nimeni, cand suntem in coloana si stam cu ochii pe facebuc sau pe WhatsApp, nu? Pentru asta este fantastic !! :good:
   P.S. Daca as primi cate zece lei pt. fiecare sofer pe care il vad cu nasu'n telefon n-as mai avea nevoie de serviciu !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jupanul1

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #157 : 10.Apr.2017, 09:52:26 p.m. »
...fiecare intelege ce vrea prin condus sportiv...

Exact! Asta este de fapt esența discuției.

Referitor la manevrele ”în scurt”, RBS-ul nu se sesisează dacă se păstrează distanța regulamentară  :baston:. Oricum, ajută mult să nu pui viața celorlanți participanți la trafic în pericol. Normal, cu a lui fiecare face ce vrea, inclusiv poate conduce ofensiv, dacă așa consideră necesar.

@NicNic - te cam contrazici în afirmații, hotărăște-te ce vrei - să intervină sau nu? Că ESP intervine, dar asta văd că nu te deranjează, deși spui foarte clar că nu e bine că o face și-l vei dezactiva. În intersecția de la CdG, RBS-ul nu se comportă în nici un fel, dacă respecți regulile și circului vag preventiv. Plus - n-am zis că nu merge în curbă?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #158 : 10.Apr.2017, 10:08:06 p.m. »
ESS
             Toate masinile au in dotare ESS : frana brusca=ochii-n retrovizor=degetul mijlociu mana dreapta infipt in ..."avarii".
     Si s-a activat ESS-ul ! :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline NicNic

Re: Functionare Radar / ACC
« Răspuns #159 : 11.Apr.2017, 12:08:16 a.m. »
ESP il vad util. Mai ales in utilizare de zi cu zi, de sofer neatent. Dar il dezactivez cand mai vreau si eu un derapaj controlat, oleaca. Si asta mi se intampla periodic. Inca nu am renuntat. :D
Despre RBS, nu pot sa spun ca-l accept.Pentru ca mi se pare periculos daca ar interveni asupra masinii prin manevre care sa ma bruscheze sau sa ma surprinda. (Asta am inteles eu din descrierile unor colegi care au acest sistem). Ori asa ceva eu cred ca e periculos.

@jupanul1: La ce te referi cand spui ca ma contrazic? Eu doresc sa intervina un sistem de assistenta la conducere. dar nu intr-un mod care poate provoca reactii puternice soferului!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!