Salut din nou,
Mi-ati putea explica diferenta dintre transmisia semiautomata si cea automata?
Citind pe ici pe colo am inteles ca o transmisie automata clasica (hidraulica) presupune existenta unui convertizor de cuplu (hidrotransformator), care indeplineste rolul ambreiajului de la transmisia clasica.
Cand vine vorba de transmisie semiautomata (cum cred ca e cazul si la mine - Swift din 2005, cu 2 pedale, acceleratie si frana), care sunt principiile de functionare? Ce e automat si ce nu in acest caz?
Cum imi dau seama exact ce fel de componente am in cadrul transmisiei (nu am carte tehnica)? Fara sa ridic capota, desigur
P.S.:
Intreb toate astea si pentru ca, in afara faptului ca imi lipsesc o serie de notiuni tehnice, din ceea ce vad la linkul de mai jos modelul meu de masina poate fi echipat si cu MT, si cu AMT, si cu AT:
http://epc.japancars.ru/suzuki/?st=50&l=YWJiPT1FVXx8cmY9PTAwMDAxMDEwMTEwMDAwMDAwMDExMTExMTAwMDEwMDExMDEwMDAwMTAwMDAwMDAwMTAwMDEwMDAwMDAwMDAwMDEwMDEwMTExMTAwMDAwMDAwMDAwMDAwMDAwMDAwMDAwMTAwMDAwMDEwfHxtbj09ME58fGNuPT1SUzQxM3x8Y2M9PVJTNDEzMTIyfHxzbj09Mnx8Zm49PTExNg%3D%3D