Autor Subiect: Mici probleme (si solutii) new Vitara  (Citit de 233286 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #880 : 11.Iul.2021, 12:02:12 a.m. »
Asa îmi troncaneau mie arcurile pe spate la Ignis, bateau pe suportul ala de pe punte la fiecare denivelare mai acatarii.
Toti mi-au zis sa dau radioul mai tare si sa nu ma stresez, asta pâna am ajuns la Debrecen si au gasit ungurii cauza si o rezolvare simpla: au dat aia jos arcurile si au tras un manson de cauciuc (ceva furtun) pe prima spira a fiecarui arc.
In veci nu le-am mai auzit, nici chiar atunci când dupa vreo 7 ani s-au rupt amândoua si au trebuit schimbate.

Morala e ca trebuie sa dai peste mecanicul dispus sa te asculte si sa vrea sa-ti rezolve problema - prin asta el asimileaza experienta si devine mai valoros profesional.
Din pacate, la noi majoritatea sunt plictisiti si/sau prost platiti.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline AndreiMihnea

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #881 : 11.Iul.2021, 12:26:12 a.m. »
Faina ideea.

Plictisiti da, prost platiti pe asta nu o diger (ii obliga cineva cu pistolul la tampla sa lucreze acolo).

  • Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 2WD AT 2021
 

Offline enicky

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #882 : 11.Iul.2021, 02:15:00 a.m. »
Citat
vin de pe o masina de 2 tone, foarte iertatoare la greseli unde nu exista sa-mi fuga spatele in curba pe acele linii albe transversale ce se mai monteaza pe sosele. Surpriza, Suvi fiind usoara la 100 km/h si curba un pic mai stransa fuge de spate intr-un mare fel.
   Da, acum te inteleg, iti este foarte greu sa te adaptezi, dupa ce ai condus o masina atat de mare si grea, care era cu totul altfel construita(tabla groasa, insonorizata, solida) si acum conduci una aproape pe jumatate, dar cu centrul de greutate mult mai sus, care nu-ti permite sa iei curbe stranse cu 100/h, dar trebuie sa tii cont ca masina are niste "limite" cand esti singur si alte "limite" cand esti la drum cu persoane+bagaj. Daca ar fi fost allgrip n-aveai probleme de aderenta.
 Sa ne tii la curent cu ce au spus cei de la service.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: AndreiMihnea

Offline doruc

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
    • bucurestisu
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #883 : 11.Iul.2021, 10:13:29 a.m. »
da. tot de dealer citire. Doubeface aplicat pe spatele placutei si cele 2 tampoane de sub care incearca sa atenueze zgomotul. am pus si functioneaza.
  • vitara hybrid
 

Offline VictorN

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #884 : 04.Dec.2021, 06:19:43 p.m. »
Am pus 250kg in portbagaj și plasticele care susțineau planșeul n-au făcut față. S-au deformat permanent din nefericire.
Daca nu era roata de rezerva care sa oprească afundarea probabil s-ar fi rupt.
Aviz amatorilor care vor sa care lucruri mai grele in portbagaj.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline chriss

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #885 : 04.Dec.2021, 10:54:12 p.m. »
Eu am schimbat placutele pe la 73k,cu tot cu discuri,atat pe fata cat si spate. A fost necesar sa schimb tot. Am montat placute TRW pe discuri Brembo. Deja am peste 12k  cu ele fara nici un scartait sau alte chestii.
Placutele originale Suzuki sunt made in China! TRW= made in Portugal,deci,ce alegeti?
  • suzuki vitara PASSION 1.6 allgrip 2017
All grip
 

Offline enicky

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #886 : 04.Dec.2021, 11:33:48 p.m. »
Placutele originale Suzuki sunt made in China! TRW= made in Portugal,deci,ce alegeti?
  Toata casa e plina de "made in PRC", asa ca ce mai conteaza ?! :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #887 : 04.Dec.2021, 11:48:54 p.m. »
Am pus 250kg in portbagaj și plasticele care susțineau planșeul n-au făcut față. S-au deformat permanent din nefericire.
Daca nu era roata de rezerva care sa oprească afundarea probabil s-ar fi rupt.
Aviz amatorilor care vor sa care lucruri mai grele in portbagaj.

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

Asta am constatat-o si eu asta-vara când am pus doar 100 de kile (ceva saci cu ciment).
Nu stiam de ce naiba chederul de la portbagaj era brusc bagat sub plastice, pâna când mi-am dat seama ca alea de fapt se deformeaza din cauza greutatii - sunt prinse în fusta spate cu niste clipsuri banale (vreo 4 la numar) care aproape se smulg din tabla.
Masina asta e facuta sa-ti cari doar diplomatul si eventual ceva toale prin trollerele de concediu.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline VictorN

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #888 : 15.Feb.2022, 06:37:19 p.m. »
Azi mi s-a desprins chederul de la parbriz, in mers. A mai avut cineva problema asta?
Era ieșit bine și atârna. In poze este parțial repus în lăcașul sau.
https://youtube.com/shorts/IsgCQajJc5Y?feature=share

Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #889 : 15.Feb.2022, 07:55:53 p.m. »
Inca n-am patit asa ceva.  :-O
Sunt curios totusi cum de a iesit de unul singur.
A intrat cumva apa pe canalul respectiv si ca efect al înghetului l-a împins în afara?  :-?

Ca veni vorba de chedere, oare unde pot gasi unul complet pentru usa soferului? Imi cam vâjâie vântul pe la ureche.
Daca e sub 200 de lei îl cumpar din dragoste pentru marca, nu ma mai tiganesc prin reprezentanta cu garantii si alte alea.

PS: pe plafon ti-e sarita vopseaua din cauza vreunei pietre sau a sarit de fericire?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού