Autor Subiect: Mici probleme (si solutii) new Vitara  (Citit de 233324 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #770 : 22.Ian.2021, 10:32:22 p.m. »
Sigur au gaz? Fiindca am vazut nu demult pe cineva punand o poza cu un amortizor ce avea pierderi de ulei. Si-ar avea logica, uleiul devenind vascos la temperaturi sub 0 grade.
Altfel am patit si eu la -12 grade la fel.

Un telescop este alcătuit dintr- un cilindru de oțel, umplut cu azot sub presiune înaltă, dintr-un piston, tija pistonului și uleiul pentru lubrifiere. Din cauza presiunii ridicate și constante în camera amortizorului, acestea au o durată de viață scăzută, scurtată prin mișcarea regulată a pistonului și expunerea la diferite condiții externe.
Telescoapele sunt adesea folosite în necunoștiință de cauză, dincolo de ciclul de viață recomandat, din cauza faptului că procesul de degradare este relativ lent. Acestea pierd treptat presiune (ca urmare a faptului că garnitura camerei se degradează și azotul începe să scape încet), ridicându-se de fiecare dată mult mai încet cu fiecare utilizare, și oprindu-se înainte de extensia completă a pistonului.

Există mai mulți factori externi care pot cauza un amortizor pe gaz să clacheze.
Murdăria și alte particule care se depun pe tija pistonului în timp ce acesta este în extensie; acestea sunt apoi amestecate cu azotul și uleiul de lubrifiere, trec pe lângă sigiliu și ajung în camera sub comprimare.
Acest fapt duce la deteriorarea progresivă a sigiliului camerei telescopului.

Odată ce sigiliul a devenit chiar și puțin uzat, uleiul și azotul vor scăpa lent, ceea ce va duce la reducerea forței de elevare a telescopului și implicit la scăderea performanței. Este important să se înlocuiască telescoapele  deteriorate în perechi.
Pentru a asigura buna funcționare a fiecărui telescop acesta este special proiectat pentru a rezista la jumătate din greutatea totală a hayon-ului.
Prin urmare, pe măsură ce un telescop cu gaz se degradează, celălalt este supus unei greutăți crescute pentru care nu este conceput.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: enicky, Tatallor

Offline EdyAlex

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #771 : 23.Ian.2021, 08:43:16 a.m. »
Nuuu,merge bine pana in 3000 dupa 3000 de ture se accelereaza foarte greu,parca nu are turbina,are momente de 1 secunda sa zic de ar da sa scape sa prinda putere,sa intre turbina nust ce sa zic,e foarte ciudat fenomenul,are 45k km masina.Recomanzi sa bag doar benzina de 95?
  • Suzuki Vitara 1.4T Luxus AT
 

Offline Bobi

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #772 : 23.Ian.2021, 09:27:43 a.m. »
Verifica dacă funcționează actuatorul vacumatic, el trebuie sa deschidă traseul de gaze către turbina.
 

Online kellogs

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #773 : 23.Ian.2021, 01:31:55 p.m. »
Si daca nu ai facut, pue si un software cu mufa OBD2 si vezi cauta de erori.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline Dogy

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #774 : 23.Ian.2021, 02:42:23 p.m. »
Recomanzi sa bag doar benzina de 95?

Eu unul da, mie dealerul mi-a zis ca e bine sa-i bag de 95. I-am bagat de 2-3 ori si de 98, n-am simtit nicio diferenta in bine sau in rau. Asa ca ar fi doar niste bani in plus (si eventuale probleme).
De 100 nu i-am pus niciodata.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline VictorN

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #775 : 23.Ian.2021, 02:48:44 p.m. »
Nici eu nu simt vreo diferența între ele. Citisem înainte sa iau mașina ca s-ar acumula mai greu depozitele de carbon pe valve în cazul benzinei aditivate.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline EdyAlex

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 7
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #776 : 23.Ian.2021, 05:09:37 p.m. »
Unde este acuatorul vacumatic?
  • Suzuki Vitara 1.4T Luxus AT
 

Offline Bobi

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #777 : 23.Ian.2021, 06:00:14 p.m. »
Piesa incercuita din imagine;
 

Offline dthem

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #778 : 23.Ian.2021, 06:45:54 p.m. »
Boosterjet nu are actuator cu vacuum la turbina, are wastegate electric.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #779 : 23.Ian.2021, 10:17:30 p.m. »
Recomanzi sa bag doar benzina de 95?

Da, s-ar parea ca fabricantul n-a specificat degeaba sa bagam benzina de 95.
Problema e ca la noi niciodata nu poti fi sigur ce cifra octanica are benzina de la pompa si din cauza aia suntem tentati sa alimentam cu benzina de 98 sau 100.
La noi se practica furtisaguri la peco ca si la birt - "aditivarea" berii cu apa.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Dogy