Autor Subiect: Mici probleme (si solutii) new Vitara  (Citit de 233401 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline steph

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #610 : 18.Sep.2019, 12:04:22 a.m. »
Corect. Acum ramane sa vedem un Ignis sau SX4 clasic si eventual o alta masina de prin anii 90 - 00.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #611 : 18.Sep.2019, 12:05:31 a.m. »
Se poate masura aripa fata, daca ridici capota este acces la ea pentru a-i fi masurata grosimea.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline steph

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #612 : 18.Sep.2019, 12:15:26 a.m. »
a fost zona busonului rezervorului de benzina

Buna idee. Am masurat capacul de la buson. Aici 100% e o singura foaie de tabla. 0.87 pare sa aiba.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: Dogy

Offline boga81

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #613 : 18.Sep.2019, 10:39:08 a.m. »
La SCR11 va asteptam astia cu SX4 old school sa ne masurati tabla

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Flamaropol

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #614 : 20.Nov.2019, 11:54:43 p.m. »
Salutare,
Haideti sa va spun ce am patit azi.
Am parcat masina intr-un loc mai mic (intre doua masini) si de aceea am fost nevoit sa o parchez cu spatele, oarecum in diagonala, cu roata din spate pe bordura (doar roata spate dreapta).
M-am dat jos din masina sa ridic ceva dintr-un magazin si apoi cand m-am suit inapoi in masina si am inchis usa, am observat ca usa a scos un zgomot ciudat.
Am mai deschis usa si am inchis-o la loc si am auzit din nou acelasi zgomot.
Zgomotul era de la broasca de la usa, care freca pe carligul care cred ca incuie usa (nu stiu cum sa-l numesc).
Am mai repetat operatiunea de cateva ori  si tot timpul a scos acelasi zgomot.
Dupa ce am coborat cu roata din spate dreapta de pe trotuar, nu a mai existat acel zgomot  atunci cand inchideam usa.
Oare e normal sa se intample acest fenomen?
Eu ma gandesc ca masina s-a deformat putin cand am suit-o cu roata din spate pe bordura si si-a revenit atunci cand am dat-o jos.
Oare in cazul unui accident Doamne fereste!, mai prezinta siguranta?
O fi numai la masina mea sau "toate e la fel"?
E cazul sa ma adresez dealer-ului?
Mentionez ca masina are 2500 km si aveam si pasager in fata dreapta in timpul acestei patanii.
Voi ce pareri aveti?
  • Suzuki Vitara Passion, 1.4 Boosterjet, MT
 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #615 : 21.Nov.2019, 12:39:36 a.m. »
Asta e din ciclul "toate face asa".
Chiar si la vechiul meu Ignis (2006) când era ridicat pe cric, usa de pe roata respectiva se închidea/deschidea exact cum spui tu.
Asa sunt facute toate, în caz de impact se întâmpla un fel de fenomen de "implozie" (caroseria absoarbe socul), ca sa protejeze pasagerii.
Acestia, fericiti ca au scapat cu viata vor cumpara ulterior o masina noua, construita special cu niste standarde de siguranta.  :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline wolfin

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #616 : 21.Nov.2019, 09:27:45 a.m. »
e cunoscuta "problema" sunt multe tipuri de masini cu aceasta problema. mai ales suv urile

urcate pe bordura haionul nu se mai inchide ..etc....
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline aavii

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #617 : 21.Nov.2019, 10:53:00 a.m. »
Asa este. Problema este mai ales la suvuri din cauze suprafetei mari de contact intre usa si caroserie. Daca te uiti atent o sa vezi si ca "rosturile", tolerantele la masinile mai non-aerodinamice sunt mai mari (la mine la Vitara la hayonul de portbagaj aproape ca poti baga degetul mic). Dar asta nu este un lucru neaparat rau. Masinile trebuie sa se deformeze controlat in caz de impact si nu este chiar usor sa ai si deformare controlata si tolerante mici si rezistenta la torsiune a sasiului! Era un filmulet pe youtube cu unul care testa cateva suv-uri si in momentul in care se urca cu rotile pe diagonala, incearca sa deschida si sa inchida usa. Si marci mai scumpe precum WV sau Audi au asemenea problema!
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline ntire2000

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #618 : 21.Nov.2019, 11:47:33 a.m. »
Sunt calculate inclusiv rezistentele materialelor la impact.
Sunt subansamble fabricate intentionat mai "moi" pentru a se putea deforma cu usurinta si astfel sa absoarba socul propagat în caroserie la o eventuala coliziune.
Puntea fata este gândita astfel ca motorul si cutia sa coboare sub sasiu pentru a nu provoca leziuni pasagerilor din fata.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline VictorN

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #619 : 31.Dec.2019, 08:16:46 p.m. »
Am sezitat azi când am spălat mașina zgârieturi fine pe luneta pe care sincer nu îmi dau seama cum le-am dobândit. Și la voi se zgârie la fel de ușor?

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk