Turatia de relanti este setata in instructiunile (softul) calculatorului central si cred ca are acceasi valoare standard pentru toate masinile modelului/motorului respectiv. Motorul cu benzina fata de motorul diesel este mult mai silentios, nu ar trebui sa prezinte tremurat la relanti (exceptie momentul de circa 1 secunda cand intra in sarcina (porneste) compresorul pentru AC sau alt consumator (aprindere lumini), moment cand scade turatia de relanti, insa scaderea este compensata imediat de calculator prin ajustarea (cresterea) turatiei pana la turatia standard de relanti inscrisa in instructiunile calculatorului. Alt tip (sau nivel crescut) de tremurat sau vibratie rezonanta (la relanti sau la o anumita turatie) care se simte deranjant/a in caroserie, scaun, volan, pedala, trebuie investigata de specialistii din service-urile autorizate. Singurul lucru care poate fi facut de un utilizator este sa compare situatia lui cu alte exemplare identice de masina/motor, iar daca la celelalte masini fenomenul nu este prezent, poate fi o problema de competenta service-ului.