Autor Subiect: Mici probleme (si solutii) new Vitara  (Citit de 233266 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rdc

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #150 : 15.Iul.2016, 12:04:21 p.m. »
Daca nu scoti ESP-ul, "se sufoca" si nu mai urca.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
nu chiar, doar daca pierde aderenta o roata
se sufoca in rampe mari doar cand puterea la roata (=cuplu la roata * viteza unghiulara) nu mai e suficienta sa traga greutatea in sus
cum nu poti modifica cuplu la roata (ca nu este reductor), alternativa e sa cresti viteza unghiulara, deci sa iei avant :)
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #151 : 26.Iul.2016, 01:19:47 a.m. »
...sincer nu am studiat decat o parte din manualul masinii, mai am destul de buchisit...Parca am cartea service in mapa (mi-au umplut o mapa Suzuki cu carticele) care mapa sta in masina. E bine sau sa o iau in casa?
Cartea de service iti trebuie o data pe an la revizii - poti sa o iei in casa.
Manualul este bine sa ramana in masina - nu stii cand ai nevoie de vreo informatie exact cand esti mai departe de casa. De exemplu pentru a schimba un bec de pozitie spate, sau pentru a deschide portbagajul daca nu mai merge cu comanda electrica, sau pentru a rezolva o pana de cauciuc cu kitul dedicat (tot ai afirmat aici ca nu stii cum se foloseste).
Dar inainte de a o lasa lasa in masina, ia-o in casa doua trei seri si imprieteneste-te cu ea. La nevoie sa stii ce si unde sa cauti.

Citat
In acesta seara am vazut pentru prima data o luminita clipind in centru, presupun ca e fake-ul de alarma - ca nu am. Am intrebat si mi-au spus ca nu am , ca oricum nu poate pleca cu ea...eu oricum stiam ca nu se "cere", e prea rara...
Alarma standard pt Vitara este cu semnal acustic pe claxon si se activeaza la deschiderea usilor fara dezarmare din telecomanda. Becul acela ar trebui sa clipeasca 20 secunde dupa incuierea usilor, timp pana la armarea efectiva a alarmei. In Suedia este posibil sa fie legislatie care interzice alarmele (pentru linistea cetatenilor) si atunci becul nu are decat rol "fake" cum ti-a spus dealerul.

Citat
Inca nu m-am lamurit cu inchisul masinii si Dead-lock, trebuie sa apas de doua ori scurt pe cheie?
Conform manual:
Pentru a incuia toate portierele apsati o data butonul de blocare.
Pentru a descuia doar portiera soferului apasat o data butonul deblocare
Pentru a descuia si restul portierelor apasatai inca o data butonul deblocare

Pentru dead-lock, daca il ai activat (si probabil ca este, ca o compensatie la lipsa alarmei), trebuie apsasat butonul lock de doua ori in interval de trei secunde. Descuierea este ca mai sus, o data pentru sofer si inca o data pentru restul uisilor.

Citat
Se inchid automat usile in mers?
Nu


  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #152 : 26.Iul.2016, 01:49:25 p.m. »
Multumesc mult Yeti pentru raspunsuri. Probabil ca mai devreme sau mai tarziu modului chinezesc pentru geamuri va fi mai usor accesibil, vom vedea daca va inchide si usile -desi ma indoiesc. Am garantie 3 ani asa ca orice gand s-ar putea sa dispara dupa aceasta perioada- soferul are deja si la masina veche am folosit inchiderea din telecomanda a geamurilor doar pentru ca o aveam si cred ca de vreo 5 ori in 10 ani. Cel mai probabil imi voi adauga in program de verificari la plecare inchiderea usilor.
Cand am comandat masina i-am spus dealerului de covorase de cauciuc (mocheta nu merge bine cu zone ploioase) si el mi-a raspuns ca nu e nici o problema. Am observat insa ca ce am primit sunt de fapt covorase stoc iar verificand dotari si accesorii pe saiturile Suzuki local si international, nu am gasit sa aiba Vitara covorase de cauciuc "de la mama ei". Sunteti in aceeasi situatie?
PS: Am gasit "Jurnalul Yetimobilului" si m-am lamurit si cu covorasele: daca vrei ceva, fa-ti cu mana ta!
« Ultima Modificare: 26.Iul.2016, 02:01:41 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline saureign

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #153 : 26.Iul.2016, 02:45:00 p.m. »
eu am primit bonus covorase de cauciuc special pt Vitara, scrie si pe ele brandul
  • S-cross 1.4 allgrip 2024 / ex-Swift 2019 allgrip / ex-Vitara Cool allgrip 2015
 

Offline ariciul

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #154 : 26.Iul.2016, 03:04:07 p.m. »
Vezi ca se poate schimba din setari ca sa-ti deschida toate usile la o singura apasare, scrie evident in manual!
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #155 : 17.Aug.2016, 08:25:30 p.m. »


Plasticele alea două de la portbagaj ce asigură despărțirea compartimentelor de-o parte și de alta a poliței mobile sunt jenante. Nu pot să le blochez ”încuietoarea” în nici un fel.

Ma declar si eu afectat dr aceasi (mica) problema.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline jupanul1

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #156 : 17.Aug.2016, 08:41:58 p.m. »
eu am primit bonus covorase de cauciuc special pt Vitara, scrie si pe ele brandul

Și eu am achiziționat covorașe de cauciuc ("originale", adică de la dealer, pe cod de piesă de Suzuki), scrie și Vitara pe ele. Sunt bune, dar sunt surprins neplăcut de cel de pe partea șoferului care nu ajunge și sub accelerație. Ulterior am făcut invesigații extinse în toate cataloagele de accesorii și am văzut că "așa face toate", și cele de velură, fie eco fie ... lux, sunt la fel tăiate! WTF?
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline jupanul1

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #157 : 17.Aug.2016, 08:46:55 p.m. »

Ma declar si eu afectat dr aceasi (mica) problema.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

Pfiu... Am crezut că doar eu am nimerit un exemplar mai... "special"!

Măcar de aveam suportul ăla de stocare a celor două despărțitoare de pe partea inferioară raftului mobil (cel legat cu două ațe de hayon)... Le plasam acolo și uitam de ele pentru o perioadă!
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #158 : 17.Aug.2016, 11:42:49 p.m. »
Am aceeasi problema, stau in pozitie presate fiind de capacul dublura ca alfel sar imediat. Am remercat ca inchiderea lor nu culiseaza complet, ramane 1 cm in afara , oare de aceea? Si de ce nu culiseaza complet?
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline BXXENL

Re: Mici probleme (si solutii) new Vitara
« Răspuns #159 : 18.Aug.2016, 09:45:35 a.m. »
"așa face toate", și cele de velură, fie eco fie ... lux, sunt la fel tăiate! WTF?

In trecut au existat cazuri in care pedala de acceleratie odata calcata la podea, se agata in presulet si ramanea asa, probabil n-au avut chef de complicatii :popa:
  • SX4 1.5
Alex