Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247801 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline PAR

Salut,
@dan_wolf si @valmar67 au observat pe aparatul de echilibrat, inainte sa puna la echilibrat roata completa, incearca doar janta, cand se invartea janta era putin ovala(stanga-dreapta la viteza), nu stiu daca m-am facut inteles.
Ajuns acasa le-am pus pe beton si se observa unde nu era perfect rotunda.

@enicky vulcanizarea unde am fost, sunt cei mai cunoscuti din TM si vand doar anvelope
  • Suzuki Vitara Spirit 2WD 1.6 VVT AT
 

Offline Bar

In opinia mea aici pot fi 2 situatii :  fie, chiar cele 3 jante aveau chiar un defect de fabricatie, situatie in care eu (nefiind de profesie) as fi incercat si la o alta vulcanizare/service(alt meserias), fie cei de la vulcanizarea/service-ul respectiv l-au indus in eroare pe propietar, pacalindu-l, in speranta ca acesta va cumpara alte jante de la ei. Am mai intalnit situatii similare.



Prima situatie nu prea are logica: puteai merge la toate vulcanizarile din tara, daca erau defecte de fabricatie, dupa cum presupui, tot aia se constata si de fapt trebuiau aruncate dupa "citirea" de catre masina automata ca rebuturi. Nu sa ajunga in piata la colegul PAR.
A doua situatie e cam trasa rau de par. Nu ar fi avut vreo certitudine ca ar fi cumparat tot de la ei. Plus ca nu stim daca vulcanizarea era a magazinului de anvelope.

Oricum jante.otel trebuie sa vina cu mai multe argumente, documente, ca ce a vandut pe piata sunt conforme standardelor.
  • X
 

Offline danut1900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 143
  • Thanked: 17 times
  • ...but it's more important to be nice.
    • Suceava
Ar fi de folos sa avem si opiniile unor colegi care s-au folosit pana acum de jantele respective, sa spuna daca au sesizat probleme.
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 2WD MT
 

Offline Bar

Ar fi de folos sa avem si opiniile unor colegi care s-au folosit pana acum de jantele respective, sa spuna daca au sesizat probleme.
Chiar daca suntem romani, nu ne pricepem chiar la toate.
In schimb, putem intreba pe cei care se pricep, sunt autorizati, daca ce avem sunt in regula:
- cei care o sa monteze prima data, jantele astea ieftine si fara garantie, daca sunt ok, separat de anvelope,
- cei care le remonteaza, sa solicite o atentie sporita atat pe aparate cat si vizual.
Pentru siguanta lor, nu pentru discutii in contradictoriu pe forum.

Foarte profi vulcanizarea din Tm: daca nu ai adus jante noi-"sigilate", cu provenienta "autorizatata/certificata", le verificam separat de anvelope sa vedem daca sunt bune si dupa aia trecem mai departe la echilibrat roata finala. Eu pana acum nu am vazut/auzit asa in Romania.
  • X
 
The following users thanked this post: PAR

Offline Bar

De curiozitate, ce ati facut domnule jante.otel cu setul returnat de PAR?
La cine le-ati revandut?
  • X
 

Offline Laurentiu

...daca erau defecte de fabricatie... Nu sa ajunga in piata la colegul PAR.
Pentru siguanta lor...
Dintre cei ce au cumparat jante, a cerut cineva certificarea RAR?

P.S. Prima data dupa ce s-au cumparat jantele si inainte de a fi motate cauciucurile, se merge cu ele la verificare (pe masina de roluit) indiferent daca sint noi ori SH. La starea drumurilor din RO, jantele se pot deforma foarte usor asa ca o verificare nu strica niciodata. Pt citiva lei in plus dati la roluire (pt jantele de otel e vorba; la cele de aliaj e ceva mai consistent pretul), merita sa avem sufletul impacat ca circulam pe niste jante rotunde.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline dan_wolf

Laurentiu, RAR adica Registrul Auto Roman? Ai idee cam cat de pregatiti sunt "inspectorii" RAR pe domeniul autoturisme?
  • Suzuki Vitara '16, Passion Allgrip
 

Offline enicky

Dintre cei ce au cumparat jante, a cerut cineva certificarea RAR?

P.S. Prima data dupa ce s-au cumparat jantele si inainte de a fi motate cauciucurile, se merge cu ele la verificare
             @Laurentiu tu ai facut vreodata asa ceva?! Sunt de acord cu veridicitatea afirmatiei tale, dar nu cred ca face cineva aceasta verificare, decat in caz de stricta nececitate ! Am cumparat si eu jante noi, am mers cu altele la roluit, dar..... Certificare RAR... cred ca vorbim discutii.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jante.otel


Prima situatie nu prea are logica: puteai merge la toate vulcanizarile din tara, daca erau defecte de fabricatie, dupa cum presupui, tot aia se constata si de fapt trebuiau aruncate dupa "citirea" de catre masina automata ca rebuturi. Nu sa ajunga in piata la colegul PAR.
A doua situatie e cam trasa rau de par. Nu ar fi avut vreo certitudine ca ar fi cumparat tot de la ei. Plus ca nu stim daca vulcanizarea era a magazinului de anvelope.

Oricum jante.otel trebuie sa vina cu mai multe argumente, documente, ca ce a vandut pe piata sunt conforme standardelor.

Jantele pe care le am sunt fabricate in Romania de un producator local - MW Romania. Astia livreaza si la prim montaj piese facute cu aceeasi tehnologie ca pentru AM.
Ca sa fie lasate pe piata rebuturi cum insinuati ar insemna ca producatorul sa-si asume un risc care i-ar periclita afacerea intr-o piata foarte concurentiala; ori asta este destul de riscant, nu credeti?
Documentele de care ziceti sunt certificate TUV sau/si ECE pt vanzare pe piata Europeana si RAR pt Romania. Fara astea producatorul nu poate factura in Romania fara sa incalce legea, sau fara sa riste amenzi uriase in caz de reclamatii.
Dl. BAR, pentru a fi absolut sigur de existenta acestui document (certificat RAR) cereti-l la RAR. Ca sa stiti ce sa cereti notati va rog numele producatorului "MW Romania" si codul produsului in discutie: R1-1947. De fapt domnii aceia ar trebui sa va dea o lista cu peste 250 coduri in care va fi inclus si cel de mai inainte. Acea lista cuprinde toate produsele OMOLOGATE RAR pt a putea fi vandute in Romania (implicit mie) de catre MW.

Daca ati fost vreodata pe www.okazii.ro... Am avut (sau am) si acolo un cont "janteotel" pe care am dat tot felul de jante de ceva vreme. Pe Okazii era interesant ca fiecare tranzactie se termina cu un calificativ.
Asta-i link-ul cu calificativele pe care le-am primit: https://www.okazii.ro/comunitati/okazia-lui/janteotel.html
In 3 ani ar fi trebuit sa acumulez macar un calificativ negativ daca ceva nu era in regula cu produsele mele.
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline Laurentiu

Ai idee cam cat de pregatiti sunt "inspectorii" RAR pe domeniul autoturisme?
Nu conteaza pregatirea lor. Azi pot fi mai putin pregatiti decit miine. Conteaza ca pe masina sa pui, cel putin pentru sistemele de siguranta piese inscriptionate cu "Certificat RAR".


1.  @Laurentiu tu ai facut vreodata asa ceva?!
2. Certificare RAR... cred ca vorbim discutii.
1. Cind cumpar piese din magazin ma uit pe ambalaj sa aibe sigla holograma cu "Certificat RAR".

2. Vorbim si discutii insa utile.  "Certificarea produselor se realizează de Registrul Auto Român prin Organismul de Certificare Produse RAR-OCP. ( http://www.rarom.ro/?page_id=925 ) iar daca te vei uita in lista cu produsele certificate ( http://www.rarom.ro/?page_id=942 ) vei vedea exact ceea ce spune "jante.otel": "Jantele ... sunt fabricate in Romania de un producator local - MW Romania."

L.E.

MW ROMANIA S.A.-DRĂGĂŞANI, JUD.VÂLCEA   Roată din tablă de oţel, mărcile MW, MW ROMÂNIA şi GIANETTI RUOTE   1998/08.01.16  /  ianuarie 2018
« Ultima Modificare: 16.Oct.2016, 09:19:27 p.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!