Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247709 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Radone

Salutare! Vreau sa-mi cumpar o janta din otel, pe 17 inch, sper sa gasesc, si sa pun pe ea una dintre cele 4 anvelope de iarna, astfel incat sa o am ca roata de rezerva. Nu o sa am si senzor de presiune. Aveti idee ce se intampla? Adica pe langa eroarea care presupun ca apare in bord mai apare ceva? Presupun ca poti rula cu masina, nu? Nu cred sa fie un sistem de a-ti bloca motorul, deplasarea. Va multumesc anticipat.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP Alb + ceas central carbon; cotiera; scut metalic motor si diferential
 

Offline Catalln

@radone,  scuze dar nu iti inteleg logica, dece sa scoti si sa pui una din cele 4 anvelope (cred ca voiai sa spui de vara) cand poti sa pui direct o roata de vara iarna p ed post de rezerva si invers una de iarna pe timp de vara. Sau varianta mai ok, o janta de tabla + o anvelopa all season sa fie cat de cat ok atat vara cat si iarna.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline newah

Incepand de astazi am montat setul de iarna pentru Vitara de la Suzuki cu Yokohama W 905, jante metal, senzori.
Sunt impresionat de silentiozitatea la rulaj comparat cu Nankang si astept cu nerabdare sa le vad in noroi si pe ploaie/zapada. Franarea se face rapid si anvelopele au aderenta buna deocamdata testata pe uscat.
 

Offline Radone

@radone,  scuze dar nu iti inteleg logica, dece sa scoti si sa pui una din cele 4 anvelope (cred ca voiai sa spui de vara) cand poti sa pui direct o roata de vara iarna p ed post de rezerva si invers una de iarna pe timp de vara. Sau varianta mai ok, o janta de tabla + o anvelopa all season sa fie cat de cat ok atat vara cat si iarna.
De vara vroiam sa zic :) ca acum le am pe cele de iarna pe masina si cele de vara depozitate.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP Alb + ceas central carbon; cotiera; scut metalic motor si diferential
 

Offline Laurentiu

La masinile 4x4 vechi afara de schimbatorul de viteze normal, mai exista unul mic, care avea rolul de a merge cu o viteza aIa de maxim 10-15km/h dar care sa dea un plus de cuplu sau putere masinii fara a o tura prea mult, energia motorului generand  deci putere de tractiune si nu viteza.

E vorba de reductor.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Catalln

@Radone aplica solutia mea cu o roata completa din celalat set pe post de roata de rezerva, pana faci  roata de rezerva.
Daca găsești  si acele piese din polistiren pe laterale te-ai scos.
Pe original am inteles de la unul din dealeri ca nu ar fi.
Am gasit insa prin Cluj parca o firma care face la comanda diverse obiecte 3D din polistiren, am facut o intrebare si astept raspuns.
Scuze de off topic, rog un moderator, cele 3-4 postari sa fie trecute la topicul cu rotile de rezerva. Multumesc.
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline Radone

@Radone aplica solutia mea cu o roata completa din celalat set pe post de roata de rezerva, pana faci  roata de rezerva.
Daca găsești  si acele piese din polistiren pe laterale te-ai scos.
Pe original am inteles de la unul din dealeri ca nu ar fi.
Am gasit insa prin Cluj parca o firma care face la comanda diverse obiecte 3D din polistiren, am facut o intrebare si astept raspuns.
Scuze de off topic, rog un moderator, cele 3-4 postari sa fie trecute la topicul cu rotile de rezerva. Multumesc.
Nu am un alt set de jante Am jantele originale de la echiparea passion de pe care am scos anvelopele de vara si le-am pus pe cele de iarna :). Incerc sa fac rost de o janta din otel pe 17 inch de la Dragasani. Pe ea o sa pun una din cele 4 de vara sau pur si simplu iau si o anvelopa noua mai ieftina, ca alea de iarna m-au rupt, niste dunlopuri la 2800 lei toate 4. Problema mea e ce se intampla daca nu am senzorul de presiune. Nu am vrut sa mai iau jante pt cele de iarna, asa am facut la fosta masina, un ceed, si sincer m-am saturat de carat, iar in loc de 50 lei plateam 30 lei.

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP Alb + ceas central carbon; cotiera; scut metalic motor si diferential
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3

Problema mea e ce se intampla daca nu am senzorul de presiune.
O sa ai o avertizare permanenta in ecranul din bord. Se va lumina cu galben si nu-ti va mai afisa alte informatii decat eroarea TPMS. Cauta in forum si ai sa gasesti poza si alte informatii.
Fiind vorba de roata de rezerva, ai putea suporta problema pana ajungi la un service de roti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline rexkrokiDAU

Cat timp roata de rezerva sta în portbagaj nu e nici o problema dacă nu ai senzor de presiune pe ea. :)

Offline Radone

O sa ai o avertizare permanenta in ecranul din bord. Se va lumina cu galben si nu-ti va mai afisa alte informatii decat eroarea TPMS. Cauta in forum si ai sa gasesti poza si alte informatii.
Fiind vorba de roata de rezerva, ai putea suporta problema pana ajungi la un service de roti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Multumesc pt raspuns! Asta vroiam sa stiu, banuiam ca ar fi ciudat sa iti blocheze deplasarea, dar cu electronica de azi nu stii niciodata. Cu eroarea in bord pot merge si luni de zile :)

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

  • Vitara 1.6 Passion ALLGRIP Alb + ceas central carbon; cotiera; scut metalic motor si diferential