Evident ca anvelopa specializata este mai performanta decat una care "stie din toate cate ceva".
Eu folosesc anvelope specializate (iarna/vara) pentru ca am nevoie de asa ceva.
La masina sotiei am luat CrossClimate (dupa Quatrac 3) pentru ca este alegerea cea mai potrivita.
Incercand iarna sau la munte (pante mari pe drum prost), am reusit sa merg si cu SUVI (Continental-urile standard pentru vara si A4 entru iarna), dar si cu masina cu Quatrac, in absolut toate cazurile. Poate mai usor cu anvelopele specializate, dar nu imposibil pentru all-season.
Am fost si in situatia cand am scos din bucluc un Ford S-Max (impotmolit intr-o groapa formata in drum de zapada inghetata), tragand-ul afara cu SUVI. M-am simtit deosebit de bine cand am scos masina din groapa, doarece soferul Ford-ului sustinea ca masina lui, cu garda la sol mai mare decat SUVI, ar fi mai potrivita pe drumul ala. Dar nu garda la sol a fost o problema, ci aderenta si tractiunea doar pe o punte....