Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247689 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline NicNic

Am folosit Vredestein Quatrac 3 aproape 6 ani pe o alta masina. Au fost ok, dar nu se compara cu cele dedicate sezoniere. Totusi, prestatia lor m-a convins sa cumpar tot all-season in continuare. Acum am luat CrossClimate.
Pana acum pot spune ca se comporta foarte bine, pe uscat sau carosabil umed.

Abia astept zapada.. Voi incerca sa le simt in comparatie cu Alpin A4 de la SUVI.

Partea cu siguranta in exploatare data de eficienta cauciucurilor este relativa. Tine numai si numai de utilizator: daca soferul e neatent sau se bazeaza pe cauciucuri atat de mult, va putea face un accident la fel de usor si cu anvelope dedicate. Diferenta va fi ca la anvelope dedicate consecintele ar putea fi si mai dure!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 
The following users thanked this post: mpamfil

Offline enicky

Nu vreau sa va stric apele :)  dar treaba cu legal / ilegal are doua componente care trag aproape diametral opus:  tehnicul si economicul (adevarat ca din "lupta" celor doua avem parte de progres). Tehnic o anvelopa de vara are anumite valente in timp ce cele de iarna au altele din acest motiv orice hibrid va face rabat ori intr-o parte ori in alta. Având presiune din partea economica se fac anumite artificii atunci cand se dau aceste "calificative " dar tehnic A de la o anvelopa hibrid nu este egal cu A de la anvelopa de iarna sau de vara. Tehnic si economic  o anvelopa hibrid e OK pt zone acolo unde nu avem diferente semnificative intre vara si iarna. In rest totul e marketing.
E o parere a cuiva care se loveste zilnic de legislatie / economie si care provine din tehnic, rog nu dati cu pietre.
            Multumesc Catalin   :clap:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline mpamfil

@Catalln nu contesta nimeni ca o anvelopa de iarna premium e mai buna decat o anvelopa Michelin Crossclimate, eu doar combat ideea pe care o au altii , cum ca all-season-urile , chiar si cele premium, sunt atat de proaste incat cei care le folosesc sunt niste inconstienti care pun viata altora in pericol, cam asa a sunat pana acum dialogul, legat de tehnic nu pot decat sa atasez iar acest grafic facut dupa testele celor de la TUV-SUD, care nu ar fi ajuns la nivelul la care este ca si companie de certificare daca ar manari rezultate doar de dragul de a da certificari.

Multumesc @NicNic
« Ultima Modificare: 19.Nov.2015, 11:14:34 a.m. de mpamfil »
  • Suzuki Vitara S 1.4 AT AllGrip Bright Red
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline enicky

     Tizule (Nic Nic) - detaliaza putin asta : " Diferenta va fi ca la anvelope dedicate consecintele ar putea fi si mai dure!"
  Eu pana acum am crezut ca cele dedicate te ajuta, eventual ce nu faci tu, fac ele (adica de ex., daca tu nu esti in stare sa te urci pe un 'sleau' de zapada , ele te ajuta) :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

  @mpamfil nu stiu daca ai inteles bine punctul meu de vedere : eu prefer cauciucurile specializate pe sezon, si doar am mentionat in ce conditii si cu ce riscuri le poti folosi si pe cele all season.

Citez din postarea mea : "  E optiunea ta, nu ti-o contest, pt ca traim intr-o tara libera, dar nici tu nu ai dreptul sa spui ca e ok. "
         Ori nu ai citit tot, ori n-ai inteles nimic !

Exista vreun impediment pentru care nu se putea edita postul anterior de a fost nevoie de cele doua posturi consecutive?

Pentru cine mai este amator de hartza/discutii aprinse de genu', va invit in topicul dedicat polemicilor...

@Catalln nu contesta nimeni ca o anvelopa de iarna premium e mai buna decat o anvelopa Michelin Crossclimate, eu doar combat ideea pe care o au altii , cum ca all-season-urile , chiar si cele premium, sunt atat de proaste incat cei care le folosesc sunt niste inconstienti care pun viata altora in pericol, cam asa a sunat pana acum dialogul, legat de tehnic nu pot decat sa atasez iar acest grafic facut dupa testele celor de la TUV-SUD, care nu ar fi ajuns la nivelul la care este ca si companie de certificare daca ar manari rezultate doar de dragul de a da certificari.

Multumesc @NicNic

Tonul face muzica...  :good:

LE: acuma, nu vreau sa par Toma Necredinciosu', dar sunt curios daca respectivul TUV-Sud a testat si masinile VAG cu propulsoare 1.6-2.0TDI (si la ce rezultate a ajuns) ?!  :-/ ;)
« Ultima Modificare: 19.Nov.2015, 11:40:42 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

    "----- Rog a se sterge acest mesaj ---"
     
      Hai bre ca incepuse sa-mi placa, si tu il stergi ??!! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline NicNic

Din experienta proprie iti spun ca obisnuinta de a utiliza anvelope cu aderenta foarte buna m-a surprins.
Exemplu: anvelope de vara, aderenta foarte buna (chiar imi facea placere sa fortez in viraje spre limita aderentei). Ghinionul a facut sa ma intalnesc cu un canal proaspat reparat (se turnase asfalt si s-a presarat nisip destul de abundent). Canalul era intr-un viraj mai larg, aveam circa 90km/h. Avand masina in fata, nu am vazut la timp canalul iar masina mea a derapat. Fara consecinte, din fericire. Sunt sigur ca daca nu aveam cauciucuri bune ca sa merg asa tare in curba (ma bazam pe cauciucuri!) nu as fi avut nici cea mai mica problema in acel loc.

LE: Evenimentele neplacute datorate datorate anvelopelor se produc in general la pierderea aderentei. Ori cu cat anvelopa este mai performanta, cu atat mai mare va fi viteza in momentul pierderii aderentei. Deci si consecintele pot fi mai dure....
« Ultima Modificare: 19.Nov.2015, 11:31:36 a.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Catalln



@Catalln nu contesta nimeni ca o anvelopa de iarna premium e mai buna decat o anvelopa Michelin Crossclimate, eu doar combat ideea pe care o au altii , cum ca all-season-urile , chiar si cele premium, sunt atat de proaste incat cei care le folosesc sunt niste inconstienti care pun viata altora in pericol, cam asa a sunat pana acum dialogul, legat de tehnic nu pot decat sa atasez iar acest grafic facut dupa testele celor de la TUV-SUD, care nu ar fi ajuns la nivelul la care este ca si companie de certificare daca ar manari rezultate doar de dragul de a da certificari.

Multumesc @NicNic

Graficul TUV-SUD confirma ce am mentionat eu si anume ca sunt OK pentru zone unde diferentele de temperatura sunt relativ mici -6 +14 grade C. Peste 14 respectiv sub -6 dau cu virgula, sa ma exprim intr-un anumit fel :).
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
In primul rând, nu poți scoate la vânzare pe toate drumurile, produse ilegale. Acele Nankanguri au fost achiziționate la vremea respectiva(m-a repet) datorită reviewurilor  favorabile ale unor utilizatori din Norvegia si Suedia, asta a fost de ajuns pentru mine.

Cred ca putem scoate din comentarii termenele : legal/ilegal in acest context.


Sent from my iPad using Tapatalk
Go Terios!!!:)
 

Offline enicky

  @Nic Nic - Acum te-am inteles, dar daca trecem peste tentatii, anvelopa  specializata te ajuta. Asa si eu ma mai "joc" iarna in parcarea unui supermarket, dar mi-o asum.
     In alta ordine de idei, de legalitate nu se pune problema, ca ambele sunt legale.Catalin are dreptate, all seson sunt facute pt. anumite zone geografice, cu o clima mai blanda, dar la noi se adapteaza f.bine la "buzunar".
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip