Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247659 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline steph

Cred ca @hippo are alta parere :D
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Utilizator_Anonim

corect
insa vb de o masina tractiune fata echipata cu celebrele cross climate
Intra abs-ul in draci, franeaza prost pe umed, nu poti urca nicio bordura cu zapada tasata, pe zapada afanata sunt ok.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline steph

La mine discutia cu gumele astea polivalente se opreste cand pun in balanta urmatoarea situatie: presupunem ca un cauciuc e capabil sa faca treaba si cand la nivelul asfaltului sunt 80 de grade si cand sunt -20.

Adica ne asteptam sa nu fie chiar ebonita iarna si sa nu se intinda ca plastelina pe asfalt pe canicula de vara... Asta in conditiile in care exista diferente colosale de performanta intre anvelope dedicate aceluiasi sezon.

Ok, poate sunt oameni care nu ies in oras din intervalul 50/60 km/h. Si aici poate se adauga doar 2 3m la o frana. Dar daca acest metru e la mine in portbagaj (iar) parca ma apuca spumele. Nu mai zic de soferii care merg cu 30 cand vad primul fulg.

Atata timp insa cat aud in jurul meu oameni care se plang ca trebuie sa isi puna gume de iarna ... ca au mers ei in tinerete cu Danubiana ... plm

S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU, Utilizator_Anonim, enicky

Offline dthem

Binevenite aprecierile voastre despre CrossClimate. Eu citisem niste review-uri pe diverse ~site-uri~ si eram aproape convins ca-s ok.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline lai

Sunt OK. Si cam atat.
Le-am avut 2 ierni pe masina veche (tractiune fata) si nu am avut probleme cu ele.
Pe timp de vara mi s-au parut bune, aproape la fel de bune ca cele dedicate (Goodyear F1) iar pe timp de iarna au fost decente (nu am ramas impotmolit pe nicaieri si nici nu am pierdut tractiunea in vreun mod spectaculos, nici prin oras nici afara; totusi, s-a simtit diferenta fata de cele dedicate de iarna, mai ales pe zapada inghetata (pe zapada proaspata au fost foarte bune, aici conteaza mai mult tiparul si mai putin compozitia).
Deci, daca nu ai de gand sa iesi din oras foarte mult sunt OK. Daca vrei sa faci plimbari mai lungi, gen la munte, cele de iarna sunt mult superioare.
O.o
 

Offline Tatallor

Care-i treaba de toata lumea vrea roti de iarna de 16 si nu de 17, asa cum are masina? E vreo smecherie sau doar ptr ca-s mai ieftine anvelopele de 16?
Si de ce nu se prea pun anvelope de iarna pe jantele deja existente? Nu e mai ieftin sa schimbi de 2 ori pe an anvelopele decat sa cumperi 4 jante noi plus 4 senzori? Sau e vorba ca-i mai comod sa schimbi roti decat anvelope?

E mai comod, mai ales daca le-ai primis gratis de la dealer. Daca n-ai primit, clar is mai ieftine pe 16, iti amortizezi si pretul pe jante in 2 ani.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline balanel

Binevenite aprecierile voastre despre CrossClimate. Eu citisem niste review-uri pe diverse ~site-uri~ si eram aproape convins ca-s ok.

Eu sunt foarte multumit de GoodYear Vector 4 Seasons.
Atat vara cat si iarna.
Recomand.

Apropo de pneuri allseason, sincer mi s-ar parea normal ca toate masinile sa vina din fabrica cu asa ceva.
Sunt absolut suficiente pentru un sofer mediu si la conditiile de rulare din majoritatea regiunilor din Europa.

Cine isi doreste din diverse motive pneuri dedicate, isi poate cumpara, nu?
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline Utilizator_Anonim

Sunt niste porcarii, ai aderenta si franare scazute pe timp de iarna
Daca vrei sa mergi cu morcovul toata iarna sau sa te chinui cand nu curata primaria strada foloseste all season
Observ pe forum aprecierea pentru allseason la colegii care merg foarte putin cu masina iarna sau nu ies din oras cu ea in acelasi sezon

Ps daca vreti sa le laudati scrieti aici, in topicul dedicat
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7644.msg268422#msg268422
« Ultima Modificare: 16.Sep.2019, 07:00:03 a.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Tatallor

In curand o sa trebuiasca inlocuite anvelopele cu cele de iarna. Anul trecut mi-au fost livrate rotile cu 3,2 bari presiune, ma gandesc ca mare lucru din presiune n-as scazut peste vara , iar intrebarea mea este cum le-a putea aduce la presiunea optima intr-un mod controlat inainte de a incalta masina.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline Utilizator_Anonim

Ii zici alua de la vulcanizare sa dea drumul la presiune si sa le umfle corect dupa montaj
Sau bagi tu o surubelnita in valva inainte
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp