Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247687 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Tigar sunt michellin serbia
Nakang sunt chinezesti
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Zota_Dragos

Tu ai lua?

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Offline Utilizator_Anonim

the Michelin brand, it also owns the BFGoodrich, Kleber, Tigar, Riken, Kormoran and Uniroyal (in North America) tyre brands.

Riken de iarna are un amic pe un saab de 300cp si e multumit
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Zota_Dragos

Ok, mulțumesc pt parere

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Am luat deja jantele ... si senzorii. Banuiesc ca pe jantele respective merg si anvelope pe 16 (215/60) si pe 17 (215/55),
Banuiala ta nu este corecta. Daca ai luat jante “pe X” nu poti pune pe ele decat anvelope “pe X”. Numarul X (16 sau 17 aici in discutie), reprezinta diametrul masurat in inch (1 inch =2.54cm) al cercului interior al anvelopei, la nivelul buzei cu care se aseaza pe janta. De aici, evident ca anvelopa si janta trebuie sa aiba acelasi diametru.
Cu latimea si inaltimea anvelopelor (acele numere 215/55, 215/60) te mai poti juca in limitele prevazute in cartea de identitate.
Deci, atentie la dimensiunile anvelopelor ce vrei sa le cumperi!
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: K0gaion

Offline ...

Intrebare (intrebari) poate prosteasca (prostesti): am schimbat ieri dimineata anvelopele cu cele de iarna si apoi, mai pe dupa-masa, am sesizat ca parca vajaie cam tare la rulare anvelopele de iarna, care au 2 ierni la activ, dar arata impecabil. Am verificat primul lucru presiunea in CB si in loc de 2,3 cat am spus meseriasului sa bage, aveam 2.7-2.8 chiar. La cald. De dimineata scazuse la 2,5, dar tot percepeam vajaitul ca de cauciuc, in special la franare si incetinire, ca si cand as fi mers prin zapada, dar fara scartait sau sa intampin rezistenta. Ok, manometrul de la vulcanizare era prost, dar zgomotul nu tin minte sa fi fost azi-iarna. Sa fie de la presiunea mai mare? Altceva nu mi-a sarit in ochi...Nu trepideaza volanul, am fost de fata la echilibrarea rotilor, nu cred sa fie de la asta. Sau sa fie vreo anvelopa deformata de la depozitare? Ce parere aveti?
 

Offline enicky

  Ai uitat tu de vajait, dar asa fac pe uscat, stai linistit. Daca totusi te deranjeaza, arunca-le si cumpara unele noi, ca acum apar oferte ! =))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ...

No way, Jose! Sunt prea zgarcit ca sa-mi permit asemenea "arogante" :)
 

Offline enicky

Am glumit, ai inteles, o sa te obisnuiesti cu ele in cateva zile.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ...

Offline Lerua07

Daca le aduci la presiunea optima, max 2,3, o sa mai scada si vajaitul........
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: ...