Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247623 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline magicoolje

Eu am inceput cu anvelope scumpe....dupa cateva pene mai serioase in care nu am mai putut vulcaniza cauciucul si a trebuit sa cumpar 2...am renuntat la sportul cauciucuri scumpe :) fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu am prezentat o varianta mai umana si cu performante medii la schimbatul a 4 cauciucuri deodata. Asta ar trebui sa faca un forum, nu?

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline vladiopa

Corect!
Si eu tot spre ceva de genul asta m-am orientat dar cel mai probabil voi merge pe varianta anvelope Cooper
 

cmz

  • Vizitator
@cmz: nu stim despre ce vorbesti... :-)
Sugerezi cumva ca ar fi vorba despre o conspiratie?! :-/

Multumesc de info, daca a fost migrare pe host nou nu a fost conspiratie ci transpiratie.
 

Offline georgeek

Eu am sa-mi pun all season (sa nu deschidem acum/aici discutiile pro si contra), Michelin CrossClimate http://www.michelin.ro/anvelope/michelin-crossclimate.
Azi ma duc sa le iau si le si inlocuiesc, in idea ca sa le vand cat mai convenabil pe cele de vara ("ca noi" doar 60km rulate).

Yeti, mai povesteste-ne cate ceva te rog, despre cum se comporta anvelopele pe teren ud, poate au vazut ceva noroi, ca zapada nu e inca. Ai intrat mai adanc in teren neasfaltat? Cum se comporta?
Eu intentionez sa-mi cumpar cum vine masina. Inca nu am aflat - dealerul zice ca nici ei nu sunt siguri - cu ce jante vine masina. Dar ma intereseaza cum se comporta Michelin-urile tale in situatii mai neobisnuite.
Multumesc
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Savana Yvory / Black
 

Offline AT

Un filmulet ca sa ne facem o idee despre comportamentul Cross Climate si pe zapada:


Daca in conditii normale de iarna comportamentul lor se va dovedii intradevar bun,
par sa reprezinte o alternativa eficienta si comoda la schimbatul clasic al anveopelor vara / iarna.

  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 
The following users thanked this post: georgeek

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Yeti, mai povesteste-ne cate ceva te rog, ...
Nu prea am ceva deosebit a va spune depsre CrossClimate-urile mele. Doar repetand ce-am mai scris: aderenta foarte buna pe asfalt (pana acum n-am iesit cu ele din sosea, ploaie nu prea am avut, iar cand am prins a fost doar in oras, viteza mica, etc) si zgomot redus.
Dupa sezonul de vara, nu mi-au dat nici un motiv sa regret ca le-am luat. Si pentru ca profilul meu de utilizator este oras + sosea nationala + iarna "meridionala" (d'aia nici 4x4 n-a fost o optiune pentru mine) sunt convins ca si in sezonul rece voi fi complet satisfacut. Iar pentru cazuri extreme voi avea un set de lanturi in portbagaj.

Acum, doar din ce am citit pe internet, daca se depaseste profilul mentionat mai sus, este recomandat chiar de Michelin sa se folosesaca anvelope dedicate pe sezon.

« Ultima Modificare: 07.Oct.2015, 06:57:20 p.m. de yeti »
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: georgeek

Offline georgeek

  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Savana Yvory / Black
 

Offline aleksanders

  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline enicky

215/60R16   /  215/55R17  -(ANVELOPE DE IARNA) DACA CINEVA ESTE IN DOMENIU,sau are cunostinte tehnice legate de anvelope, si pt.colegii interesati am o dilema : dimensiunile de mai sus sunt cele recomandate de Suzuki pt. Vitara 2015, dar aceste dimensiuni sunt si mai rare si mai scumpe, preponderent la SUV-uri folosindu-se 215/65R16 , usor de gasit in magazine si mult mai ieftine. Diferenta intre ele, daca se face un calcul(sunt site-uri pt. a calcula dimensiuni echivalente) este de 3,2%, adica mai pe inteles 65(care este inaltimea anvelopei in%) inseamna ca anvelopa are 10mm in plus pe raza fata de cea de 60, recomandata; si tot pe aceste site-uri se spune ca e de preferat ca diferenta sa nu fie mai mare  de  2,5%.Cu alte cuvinte,anvelopa fiind mai inalta,si masina va castiga 10 mm inaltime, viteza masinii va fii cu 3,5km mai mare cand kilometrajul va arata 100km/h, si cand vitezometrul va arata 50 vei avea de fapt 52km/h.Cam acesta ar fii inconvenientul principal.Binenteles vorbim de montajul tuturor celor 4 anvelope de aceeasi dimensiune.Ar mai fii o situatie cand acei 10mm ar fii importanti:daca ai 5 persoane+bagaje si faci offroad si roata va atinge caroseria,situatie destul de rara,sau imposibila in cazul meu.Teoretic iarna, cu cat masina e mai inalta, cu atat mai bine!Deci ar fii o problema daca as monta pe masina 215/65R16 ??
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline vladiopa

Eu ma gandesc ca atata vreme cat producatorul a indicat in certificatul de conformitate al masinii ca ea poate rula atat cu 215/55/R17 cat si cu 215/60/R16 lucrurile ar trebui sa fie ok in ambele cazuri. In situatiile in care ai varia la alte dimensiuni in afara de acestea doua, atunci ar fi o problema.