Autor Subiect: Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...  (Citit de 247704 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

2.0 era ne-conform pentru greutatea masinii...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline rexkrokiDAU

Cauciucurile de iarna sunt mai moi si atunci presiunea poate sa difere.
Cum poate sa influențeze materialul din care e făcut un recipient etanș presiunea din interior?

Offline Utilizator_Anonim

Presiunea unui gaz sau lichid inchis intr-un recipient difera in functie de temperatura.
De exemplu la alambic cand faci focul sub el cum e? 😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline jante.otel

@hippo , alambicul nu e etans ca sa-l folosesti  ca termen de comparatie
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline Utilizator_Anonim

Hai ma ca e fizica-termodinamica de liceu
Alambicul l-am dat exemplu pentru presiune marita la temperatura mare
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Daca intre temperatura si presiune vad o legatura, care ar fi legatura dintre material (cauciuc) si temperatura / presiune?!  :-/
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Aerul din el
De aceea pun uni azot in roti ca e mai inert si variaza mai putin presiunea in functie de temperatura, evident ca variatia e mica, dar discutam pur teoretic
Cu alambicul era o gluma, ca exemplificare dusa la extrem
Materialul cauciucului nu are nicio relevanta, vorba unei fete vesele, nu conteaza cat de mare e ci cat de tare.
Hai ca-s off-topic total 😂
Sau poate colegul a vrut sa zica ca materialul fiind moale se labarteaza anvelopa si scade presiunea, ceea ce ma conduce la concluzia ca rex are dreptate ca e o teorie falsa.
« Ultima Modificare: 14.Dec.2017, 12:09:11 a.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline rexkrokiDAU

Pai sa nu discutam teoretic, totul a plecat de la o dilemă pur practică a colegului de forum.  :)

Offline Utilizator_Anonim

Aici ai dreptate, n-are nicio treaba anvelopa, dar visam eu la un alambic, ca e de sezon.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Lerua07

Constructiv, peretele anvelopei de iarna este la fel cu cel al anvelopei de vara. Numai partea exterioara (de uzura) este diferita , la cea de iarna fiind mai moale ptr o aderenta mai buna la temperaturi scazute, asa ca la anvelope cu dimensiuni identice presiunea indicata este aceeasi indiferent ca este de vara sau iarna.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: Ash