Multumesc de raspuns
, insa nu stiu de ce trebuie sa mai pun lanturi? Am tractiunea allgrip De dat pe hartoape prin p[adure ca vechile vitara nu o sa ma dau dar nici sa raman sa patinez cu anvelopele de asfalt nu as vrea in caz ca merg pe drumuri mai desfundate....... Ma gandeam sa ii fac un lift la arcuri concomitent cu schimbarea dimensiunii la roti. Bineinteles ca la verificarile ITP voi venii cu rotile originale pe 17 inchi urmand ca intre verificari sa merg cu cele precizate.
Momentan am 215/55R17 rotii de iarna adica de zapada...cu aspect destul de dragut (Federal Himalaya WS2) si se comporta exceptional. Ideea era sa incerc sa pun niste anvelope AT (all terrain) fara sa fac prea multe investitii momentan anvelope cu aspect mai furios gen BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO2. Daca maresc lift-ul la ea mai castig un 3-4 cm fapt ce ma va ajuta si la unghiul de degajare fata. De asemenea, incaltata si cu anvelopele precizate se mai castiga si din ele o inaltare usoara....
O sa incerc sa vorbesc si cu colegii de pe forumul vitara4x4 unde sunt discutii mai tehnice, dar pana atunci, chiar daca nu sunt trecute in cartea de omologare intrebarea mea o mentin...
Atasat sunt doua poze cu un Duster si un Grand Vitara cu suspensii IRonMan si anvelope modificate....