Autor Subiect: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt  (Citit de 96348 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Lerua07

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #960 : 23.Feb.2016, 06:08:54 p.m. »
Fratilor...... Nu va critic. Dar am senzatia ca uneori..... se face din tantar.... armasar. Pana la urma toti stim ffff bine ca NU ne-am cumparat.... Mercedes......... ca sa "tipam" la cel mai mic scartait ! Sa semnalezi o problema e una (si este foarte bine !).... sa o exacerbezi si sa spui este inadmisibil este altceva.  :-t
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline mpamfil

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #961 : 23.Feb.2016, 06:14:44 p.m. »
@magicoolje viata e un joc de noroc, maine poti sa iti cumperi masina premium de 100 000 de euro si sa ai ghinion de niste probleme pe care nu le-ai avut nici la matiz, stiu cazuri de la multe branduri premium. De asta zic ca orice problema are rezolvare si ca e bine sa fii exigent, dar nu iti garanteaza nici o marca ca nu o sa ai nici o problema, toti garanteaza ca daca ai probleme le rezolva.

Sent from my IRON Pro using Tapatalk

  • Suzuki Vitara S 1.4 AT AllGrip Bright Red
 


Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #963 : 23.Feb.2016, 07:53:01 p.m. »
Asta ar trebui sa ma faca mai fericit? Atitudinea asta o au toti...important e sa nu mascam gratuit problemele intampinate cu orice brand. Trebuiesc etalate in fata opiniei publice. Orice posibil cumparator trebuie sa fie informat si de partea negativa a problemei. Informatiile nu trebuiesc filtrate doar din publicitate si brosuri...Eu personal consider o responsabilitate sa postez ce probleme apar. Reclama isi fac singuri suficent....inclusiv fanii...:)

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline vladbuzdu

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #964 : 23.Feb.2016, 11:44:22 p.m. »
va multumesc tuturor celor care va spuneti cu sinceritate ofurile pe forum. pentru mine care ammai facut un drive sambata cu vitara S este un factor determinant in luarea unei decizii. masina de drive avea niste zgarieturi foarte urate deja pe plasticele de la usa soferului, avand un aspect de matiz...scuze dar in 2016 sa dai 20500 euro pe o masina care din start pleaca cu un interior precar si lucruri cum sunt cele semnaate de voi mi se pare prea mult. adica sa stau sa ma rog sa am noroc de o masina bine asamblata? chestii care la passatul meu din 2004 sh nu se intampla dupa 170.000 km voua vi se par normale? sa imi inghete geamul pe interior iarna etc? toate usile de la masinile in care m-am urcat se inchid greu si am intrat macar in 20. iar cand intrebi dealerul de ceva promotii rade si spune ca ei au lista de asteptare de 4 luni asa ca nema promotie... se pare ca ma indepartez de suzuki..altfel masina imi place dar nu cred ca face banii.
asa ca apreciez sinceritatea celor patiti...
  • Volkswagen
 

Offline NicNic

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #965 : 23.Feb.2016, 11:54:45 p.m. »
Daca se compara VW nou cu Suzuki nou, atunci putem discuta.
Probabil sa fie mai fiabil un VW, dar nu e proportional cu pretul.
Cine are bani de VW, sa il ia pentru ca sta linistit mai mult timp (fiabilitate mai mare).
Dar cine are bani numai de Suzuki, va face cea mai buna alegere!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline TVS

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #966 : 23.Feb.2016, 11:58:11 p.m. »
Un citat de pe VW forum datat 10.2015 care ne arată ca mașinile nu se mai fac ca acum 10-15 ani si vorbim de peste 30.000 EURO ;)
   Acum ceva timp, am decis ca Touaregul este prea mare pentru oras si m-am gandit sa il schimb cu ceva mai mic. Cum Toyota era relativ noua am zis ca nu are rost sa o schimb si oricum vroiam o cutie automata, iar la acest capitol la vremea respectiva cei de la Toyota nu stiau cu ce se mananca. Asa ca am dat o fuga la dealer, am comandat un frumos exemplar de Tiguan 4motion, cu DSG 7 si foarte multe optiuni, la un pret de Touareg, ca sa fie bine.

 

Dupa 4 luni de asteptare, masina a venit. Am mers sa o ridic si cand am vazut o primul sentiment a fost: Wow ce frumoasa e. Apoi m-am apropiat de ea si am inceput sa o studiez. Am obserat relativ repede, compromisul facut de VW despre care citisem, dar nu credeam. Pe orice puneai mana, parea ieftin si de proasta calitate. Dau sa ridic capota, obisnuit cu golful din 2005 care are amortizor, si imi cade pe mana. Injur, ma uit la consultant si parca anticipeaza intrebarea: "Da stiu, nu are amortizor, asta e."

 

Masina la momentul de fata are 30.000 Km si defectele au aparut unul dupa altul. Prima data s-a slabit scaunul si se misca atat de frumos ca aveai impresia ca erai la birou. Reclamat defect la revizie si primesc raspuns ca masina trebuie sa stea 3-4 zile la reparat.

 

Dupa cateva luni, se strica gurile de ventilatie, reclamat defect, rezolvare tipic romaneasca. "Ce va trebuie ventilatie in bord? Dati jetul de aer la picioare si la parbriz."

 

Trec alte luni, se strica sistemu keyless, reclamat defect, rezolvare : "Folositi a 2 a cheie"

 

Alte cateva luni, camera se vede cu liniute. Reclamat defect, rezolvare : "Vi se pare, ce credeti ca displayul navigatiei este full hd? E asa orientativ"

 

Reclam faptul, ca franele sunt sub orice critica, foarte elastice. Sa le verifice si eventual sa faca un upgrade la altceva. Rezolvare: "Platit constatare, masina nu are nimic, upgrade nu se poate face, franati mai din timp."

 

Iarna trecuta dupa 4 zile, masina nu a mai pornit. Primit curent de la o Dacie, a pornit apoi dupa 1 saptamana aceasi situatie. O pun pe redresor la incarcat, merge cateva zile apoi iar moare. Reclamat la service, raspuns: "Bateria pare slaba, dar trebuie sa o lasati la noi cateva zile. Sa vedem ce si cum... oricum cu schimbatul mai greu."

 

De 2 luni, se aude foarte urat (o sa pun un filmulet) la relantiu,mecanicii banuiesc ca este cutia de viteze DSG, oricum face doar cand e rece si nici atunci permanent. O bataie metalica... Am sunat, m-au plimbat 2-3 zile, si acum mi-au spus ca sa duc masina 1 saptamana si daca nu apare defectul sa platesc "deranjul". Probabil stiti, ca mecanicii nostri sunt experti in cutii de viteze DSG7, cred ca o sa fie un macel, o lupta 1-1 intre mecanici si masina. Imi e mila de ea, saraca.

 

Cam atat primesti pentru banii dati pe masina. Garantia e o gluma proasta, iar respectul pentru client este un vis frumos. Mai stiu pe cineva care are un Tiguan 1.4 Tsi, cu foarte multe probleme dar el trateaza problema intr-un mod diferit, cu multe cuvinte frumoase adresate consultantilor din mijlocul showroomului.

 

In mod ironic, celelalte masini VW merg foarte bine si nu au probleme. Stiu ca pare ciudat, dar problema mea nu este cu angajatii din Romania ci cu masina in sine. Este imposibil ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme si incercati sa cascati ochii inainte de a mai cumpara Tiguan. Intrebati in stanga si in dreapta inainte de a cumpara cazanul asta.

Ca un fericit posesor de Tiguan, eu sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere ori Touareg (este din alta liga, inclusiv la calitate) ori un Golf.

 

Dupa tot acest timp,pot spune cu certitudine ca Tiguanul este cea mai proasta masina pe care am putut sa o conduc.

 

O sa postez rezolvarea cu DSG-ul, dar nu imi fac mari sperante. Probabil ca rezolvare o sa imi recomnde sa pun pe modul manual si sa schimb eu vitezele.

 

Stiu ca sunteti multi, care nu aveti nici o problema si ca masina e minunata si ca am avut ghinion, ca am prins una proasta, dar adevarul e ca nu imi pasa. Daca vroiam sa merg pe noroc, ma duceam la ruleta.
« Ultima Modificare: 24.Feb.2016, 12:00:10 a.m. de TVS »
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015
 
The following users thanked this post: PAR

Offline mpamfil

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #967 : 24.Feb.2016, 12:05:39 a.m. »
@vladbuzdu Nu stiu ce probleme se considera normale, sa zis doar ca exista posibilitatea sa apara anumite probleme, ca sa o luam asa, ti se pare normal ca o masina de 100 000 de euro sa te lase de 2 ori in drum intr-o luna si sa o tractezi pana la service ? nu e normal, dar se intampla, asa cum se intampla si la suzuki sa mai scartaie un plastic si sa mai fie alte probleme.

Cand am ales suzuki am comparat cu multe alte modele,  daca as fi avut banii necesari imi luam un discovery sport fara sa ma gandesc de 2 ori.
Dar avand in vedere ca suzuki vitara era singura masina pana in 22 000 de euro care ofera 4x4 la un motor pe benzina si are si  o cutie automata decenta plus 5 stele la capitolul siguranta, am ales Vitara.

Optiuni sunt multe, pentru cine are diferenta de cel putin 5-6 mii de euro pentru o masina cu un interior mai calitativ, dar sincer sa platesc 6000 de euro in plus doar pentru niste plastice mai bune la interior mi se pare mult.
O alta masina care mi-a placut mult e Honda HR-V, arata foarte bine, interior placut, dar nu are 4x4 sau automata, iar daca ar avea pretul ar sari cu mult peste 22 000, alte optiuni nu am gasit si am cercetat piata mai bine de un an pana sa cumpar Vitara.
Am mers  des cu masini din gama land rover dar si cu logan, stiam cam care sunt extremele legat de finisaje interioare, am zis ca vreau ca masina macar sa poata face tehnic cam ce face cel mai ieftin land rover exceptand garda la sol, iar la interior m-am multumit ca e macar peste logan.
« Ultima Modificare: 24.Feb.2016, 12:13:27 a.m. de mpamfil »
  • Suzuki Vitara S 1.4 AT AllGrip Bright Red
 

Offline ariciul

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #968 : 24.Feb.2016, 12:07:58 a.m. »
Da sunt convins ca toate marcile au problemele lor, ideea este ca cele mai bune firme le si rezolva intr-un fel sau altul, pentru ca nu poti astepta cu nepasare sa se adune cazurile, se duce de rapa marca respectiva. Altfel spus vor fi intotdeauna cazuri izolate ( chiar n-ai cum sa faci toate masinile bune ) cand poti nimeri o "lamaie". Aici firma producatoare trebuie sa faca diferenta. Dar daca te lasa cu ea si nu-ti rezolva problemele atunci ma tem ca trebuie sa porti efectiv un razboi cu ei si sa ai nervii tari. Si mai e si nivelul de service de la noi.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #969 : 24.Feb.2016, 07:36:04 a.m. »
VladBuzdu...Touche!!! Eu daca as putea sa dau timpul inapoi nu as mai achizitiona aceasta marca. Prea multe rabaturi la calitate pentru acest 4x4 care probabil il folosesc cateva zile pe an. Cei care recomanda achizitia, fie nu au avut problemele mele pana acum, fie le place sa mestereasca la masina toata ziua, fie au prea mult timp la dispozitie pentru a merge la service si a face reglaje, fie nu au dat 22300 Eur + accesorii. Sa nu uitam totusi ca prima Vitara S din Romania a avut cutia de viteza stricata ...Mai gandeste-te !

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
« Ultima Modificare: 24.Feb.2016, 07:37:55 a.m. de magicoolje »
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl