Autor Subiect: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt  (Citit de 96354 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline vladbuzdu

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #900 : 26.Ian.2016, 12:26:30 a.m. »
buna seara. va tot urmaresc forumul, am mai postat la sectiunea new vitara si tocmai am terminat de facut cate un test drive la fiecare dintre cele 3 versiuni existente. pot spune ca cel mai mult mi-a placut vitara s, dar din pacate pe forum nu prea vad posesori entuziasmati de achizitia facuta. masina testata la autonet avea 200 km la bord si un consum de 12,3 in Bucuresti, in conditii de iarna si de test...nu gasesc asta ceva de speriat avand in vedere ca passatul meu 1,9 tdi consuma 10l. problema este ca fiind un model nou este un risc destul de mare pe care nu prea sunt dispus sa il am la 20000 euro. sunt cam dezorientat si ma intreb daca ar trebui sa ma indrept spre opel mokka sau chiar antara. chiar daca mokka este mai mica si nu are 4x4 deat in modul automat, are un mare plus din punct de vedere al finisajelor si al configurarilor care pot reduce costul chiar sub 17000 de euro pt o echipare asemanatoatre cu vitara. un alt minus la vitara indiferent de varianta mi se pare rigiditatea schimbatorului de viteze si mai ales inchiderea usilor care imi aduce aminte de dacia logan.
as mai avea si alta varianta de suv nou la 20000 euro?
scuze pt dimensiunile mesajului
  • Volkswagen
 

Offline Ty

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #901 : 26.Ian.2016, 01:28:39 a.m. »
Urmarind in ultima perioada forumul am observat si eu aceasta stare de nemultumire a unora si am inceput sa ma mai uit si prin alte parti.
Socul cel mai mare a fost cand am intrat pe acest forum la sectiunea probleme tehnice ale S-Cross-ului. Socant dar f putine probleme! Deci...poate ca nu tre sa cauti pre departe un concurent al Vitarei.  :) Mai ales ca e un model putin mai vechi si deja s-ar fi aflat problemele grave. Faza e ca nu sunt masini atat de sportive ca Vitara S.
Alte variante ar mai putea fi:
- Renault Kadjar 1.6 diesel 4x4 130 CP - cam 22500€ echiparea intermediara
- Mitshubisi ASX 4x4 1.6 diesel (nu stiu performante) e la 16990 + TVA (in promotie cica) dar echipare mai subtire...urmatoarea varianta e cu 6000 mai mult fara sa inteleg prea clar de ce :D
- Mazda CX3 si CX5 (aprox 22500 si 24500 ca la cx5 cica e transmisia integrala cadou, motoare pe benzina la vreo 150 CP). Aici transmisia integrala e automata (ca la Mokka) si am vazut ca au ceva probleme cu zgomotu la viteze mari,dar in general au o reputatie buna ambele modele (ca si marca in general).
 - Kia Sorento..diesel 4x4 aprox 24k€ pret de lista...banuiesc ca se mai lasa ceva
Alte variante se mai gasesc,dar nu stiu mare lucru despre ele,nu sunt asa sportive si costa si o gramada de bani ( Jeep Renegade, Ford Kuga,Fiat 500X, Toyota Rav4)
Cam asa vadveu lucrurile Concluzia e ca daca vrei ceva mai bun sa mai scoti ceva de la saltea. Sau mai simplu si patriotic...Dacia Duster!!! :P
 

Offline newah

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #902 : 26.Ian.2016, 07:07:34 a.m. »
Salut Vlad

Sper sa foloseasca informatiile de mai jos date pe baza experientei concrete cu Vitara S:

PRO
- motorul de 1.4 BoosterJet trage foarte bine datorita cuplului de 220Nm si greutatii mici a masinii
- cutia automata schimba repede si reactioneaza foarte bine fiind facuta de Aisin
- caracteristicile 4x4 sunt excelente in toate modurile: auto ptr oras si consum mic, acum am 9l la 1800km rulatirobabil se mai lasa si este regim de iarna, Sport ptr perf maxima, demaraj si tinuta de drum foarte buna, snow ptr zapada si noroi iar pe gheata testat lock fara emotii
- designul exterior si interior deosebit, este o masina mai atractiva decat concurentele directe
- farurile cu LED celente pe timp de noapte
- costurile mici cu taxele, CASCO si RCA
- dimensiunea perfecta pentru oras ca sa te strecori usor si parchezi in locuri imposibile
- raza de intoarcere completa de sub 6m
- navigatia 3d decenta pentru Romania mai ales orasele mari, raspunde prompt
- masina se incalzeste repede datorita noului motor
-cel mai bun consum mixt 6.8 vezi testul de pe turatii vitara s facut chiar cu masina mea
- radarul din bot ptr franare de urgenta si cruiser adaptiv excelent pe autostrada dar si in oras
- pozitia la condus buna scaunele acceptabile ptr un om de 90kg
- spatiu ok la interior

CONTRA
- materiale de calitate proasta la interior
- tabla subtire si insuficient izolata in anumite zone
- defectiuni in 1800km: cutie viteze schimbata la 96 km (un ghinion probabil permis de lipsa de control tehnic de calitate corespunzator in fabrica), unul din suportii de plastic ptr tavita portbagajalui s-a rupt din cauza plasticului casant, doua cazuri cunoscute, gheata pe parbriz la interior,
- senzorul pedalei de frana face ca uneori pedala sa ramana tare pe pozitia de sus si trebuie apasata cu forta altfel nu porneste masina ( am avut pana acum 6 astfel de situatii se remediaza apasand cu putere pedala pana coboara usor, chiar daca s-a reglat la service)
- cardul de navigatie a fost schimbat pentru ca s-a resetat unitatea in mers si apoi nu a mai putut citi SDul
- portbagajul mic pentru vacante excelent pentru cumparaturile de weekend

Ca o concluzie, cat timp nu ai asteptari mari pentru cei 20000 euro (ex la 23000 un Audi q5 cu 36000km din 2013 dar inevitabil costuri mari de intretinere si calitate/perf peste Vitara) sau te gandesti ca pretul actual este mai mic cu 700 euro fata de anul trecut, nu te dezamagi si cu cele scrise mai sus in minte si poate mai mult noroc (sunt colegi care nu au avut deloc probleme) mergi increzator sa cumperi.
Daca vrei alternative decente ar fi Kia Sportage (colegul de mai sus a scris Sorento mult mai scumpa de 24000) mai mare dar cu un 4x4 inferior si fara franare de urgenta, LED sau un CRV la minim 28000 euro.
Mazda CX5 crede-ma este peste 31000 cu discount la dotari maxime iar CX3 prea mica. Nu-ti recomand Antara pentru ca are centrul de greutate sus si un ruliu exagerat.
O varianta decenta dar fara 4x4 este Peugeout 2008.

Relatia mea cu propria Vitara S o incadrez in categoria "dragoste cu nabadai" acum ne iubim de ne sar fulgii ca peste putin timp sa ne spargem farfuriile in cap :) noroc ca suntem tineri are cine sa ne impace =))
Tragand linie, la dotarile si designul Vitarei S, pretul de cumparare este cel mai mic. Daca ar lucra la fiabilitate si mai ales la controlul de calitate ar fi o masina perfecta insa nu asta ne dorim nu?  ;)

Bafta multa!

« Ultima Modificare: 26.Ian.2016, 07:15:03 a.m. de newah »
 
The following users thanked this post: vladbuzdu

Offline dbarabas

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #903 : 26.Ian.2016, 08:00:55 a.m. »
Eu sunt unul din clienții mulțumiți de Vitara S, pe care o recomand oricui. Nu am avut niciuna din problemele semnalate mai sus. Raportul dintre dotări + caracteristici tehnice si preț este imbatabil comparativ cu orice se afla pe piață la ora actuală. Consider că am facut o alegere bună iar consumul, repet, este normal pt București indiferent ce scrie producătorul. Lipsa celor care scriu de bine despre Vitara este normală deoarece daca masina este ok de ce sa scrii despre ea? Poate doar ca sa te lauzi :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
The following users thanked this post: vladbuzdu

Offline Cosmin09

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #904 : 26.Ian.2016, 08:44:10 a.m. »
Aceeasi parere cu a ta o am si eu, @dbarabas. Doar ca pe mine ma deranjeaza un pic consumul. Dar sper sa mai scada la incalzirea vremii.

In rest, eu nu am avut probleme notabile. Le-am mentionat de altfel in prima mea postare din jurnalul pe care l-am deschis in weekend-ul ce a trecut, aici.

Si eu consider, dupa cautari de vreo 2-3 luni in perioada verii trecute, ca Vitara S este cea mai dotata in pretul de 21 000 de euro. Cu putin efort se poate negocia un pret mai bun sau includerea in pret a catorva accesorii. Sunt persoane, printre ma aflu si eu, care au facut asta.
« Ultima Modificare: 26.Ian.2016, 08:46:26 a.m. de cosontheweb »
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 
The following users thanked this post: vladbuzdu

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #905 : 26.Ian.2016, 08:47:32 a.m. »
Ah, nu uitati ca in timp, cei din fabrica "repara din mers" problemele semnalate de utilizatorii primelor modele vandute .

Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk

Go Terios!!!:)
 

Offline mpamfil

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #906 : 26.Ian.2016, 09:01:32 a.m. »
Eu sunt inca un utilizator super multumit de Vitara S, consumul e putin mai mare decat ma asteptam dar e acceptabil pentru conditiile de iarna si de trafic din Iasi. In rest masina asta te duce oriunde vrei in siguranta, se incalzeste imediat, cand ai nevoie sa traga are de unde, cand mergi linistit scoti si consum de 5 la drum lung iarna.
Reparațiile nu sunt scumpe, din pacate am avut un incident cu o dubița care avea mașini pe banda ei și a incercat să se strecoare dar mi-a agățat oglinda, cost total reparație 320 de lei (oglinda cu încalzire + vopsire carcasă + manoperă) din care am înțeles că oglinda cu manopera ar fi 180 de și vopsirea 140 lei(a plătit șoferul dubei suma completă).  Prețuri bune zic eu.
Nu am avut probleme cu greieri sau cu sistemul multimedia sau altceva, dar eu în general mă consider norocos și încerc să văd 1/2 plină a paharului.
  • Suzuki Vitara S 1.4 AT AllGrip Bright Red
 
The following users thanked this post: vladbuzdu

Offline vladbuzdu

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #907 : 26.Ian.2016, 10:20:04 a.m. »
va multumesc pentru raspunsuri, mi-am mai recapatat increderea in alegerea facuta. si ca sa va fac un compliment, am tot intrat pe forumuri si la vw si la opel si la renault si comunitetea suzuki imi este cea mai simpatica. :D
ca sa va raspund un pic..... newah.....i-am zis dealer ului despre ce am citit cu masina ta si mi-a spus ca timp de cateva luni a vb mai des la telefon cu tine decat cu sotia  :-))
pe mine nu ma spoerie consumul, pentru ca pe langs vw mai am un renault scenic rx4  2000 benzina care saptamana asta mi-a luat 20% prin oras in conditiile in care afara ia 8%... si mi-au inghetat si geamurile pe dinauntru asa ca nici asta nu ma sperie la vitara.  deci de la 20 la 12 ar fi consum chiar ok :))). zgomotul nu mi s-a parut deranjant in oras, probabil ca la 140km/h e altceva.
kadjarul mi se pare foarte jos in partea din fata ...deci exclus borduri, duster si captur testate nu mi-au placut. am vazut si ASX dar dpdv
estetic lasa de dorit, plus garda la sol. mazda cx3 este mica pt mine ( am 1,90 si 120kg) iar mazda cx5 prrea scuma, la fel ca si quasqai si
honda. nu as da pe kia atatia bani, si nici pe ford...asa ca ramane mokka sau vitara. astept doar test drive ul cu mokka, desi masina este micuta. dar 90% tot vitara s va fi.....pana la urma un duster diesel 1,5 puturos e 18500 :))
  • Volkswagen
 
The following users thanked this post: newah

Offline Ty

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #908 : 26.Ian.2016, 10:27:33 a.m. »
Scuze pentru confuzie...Sportage era modelul la care ma refeream. La 1:30 imi cam cadeau ochii in gura  :)

Referitor la Mazda CX5...am luat de buna oferta cu care se lauda ("Tractiune 4x4 cadou) si printr-un rationament logic, pentru echiparea Chalange 4x4 motor G160 (26390 euro) am considerat pretul afisat pentru echiparea Chalange 2x4 motor G165 (pare acelasi motor dar fara tractiune integrala - pret 24590..oricum cu 25% mai scupa) Sper doar ca informatiile sa fie corecte (trebuie vazut la dealeri) si utile.

Legat de Opel Mokka (am citit postarea in timp ce scriam) chiar sunt curios sa auzim parerea ta dupa drive-test. Ca o opinie personala, daca nu esti interesat de capabilitatile tractiunii integrale poate reprezenta o varianta, mai ales prin prisma materialelor folosite la interior (oricum...trebuie studiat cum s-au comportat in timp). Altfel..nu prea cred!

De apreciat Newah pentru obiectivitatea descrierilor facute!  :clap: Daca eram in locul lui cred ca cedam psihic si mai mult ca sigur as fi fost "eliminat" de pe forum pentru limabjul pe care l-as fi folosit!  :D

PS: oricum..mare ghinion cu cutia de viteze  mai ales pentru Newah, dar si pentru Suzuki. Cum suna..."Primei Vitara S AT din Romania i s-a defectat cutia de viteze dupa 100 km "
 
The following users thanked this post: newah

Offline Cosmin09

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #909 : 26.Ian.2016, 10:31:17 a.m. »
@vladbuzdu, consumul mai mare la Vitara devine o problema la drum lung cand, din cauza volumului mic al rezervorului (47 L), trebuie sa alimentezi (opresti) mai des.

@ty, @newah si-a exprimat dorinta de a fi eliminat de pe forum dar nu se poate   :-))
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022