Autor Subiect: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt  (Citit de 96377 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #860 : 05.Ian.2016, 10:35:45 a.m. »

Nu cred ca e vorba de o greutate mai mica sau mai mare a masinii, ci mai degraba de pozitia centrului de greutate.

Daca se rasturna atunci da, era vorba de centrul de greutate. In cazul derapajului, importanta e aderenta, iar aceasta e influentata de starea si configuratia drumului, tipul de anvelope, viteza de deplasare, modul de abordare a virajului, tipul tractiunii etc  :)

Offline ecodrive

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #861 : 05.Ian.2016, 10:43:30 a.m. »
Si atunci de ce a mai fost inventat modul Snow care teoretic ar fi trebuit sa distribuie cuplul tocmai pentru a evita alunecarea pe zapada si noroi?

Mud/Snow Mode: Provides optimal configurations on slippery surfaces, such as ice, snow and mud. This mode anticipates slippage before it occurs and allocates torque to the rear wheels, ensuring outstanding grip.

Lock Mode*: This mode constantly distributes high torque to the rear wheels to generate maximum traction. Braking is applied to slipping wheels and ample torque to the gripping wheels is provided.


In teorie suna bine. Mai greu cu practica.  :(
« Ultima Modificare: 05.Ian.2016, 10:45:11 a.m. de ecodrive »
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #862 : 05.Ian.2016, 10:47:07 a.m. »
Ca sa poata fii cumparata mai usor...logic vorbind nu vad cum ar putea anticipa alunecarea...decat in momentul in care se produce...probabil din acest motiv are acea intarziere pana o redreseaza. In video filmat de Robert Adam la Vitara Diesel....el o baga pe camp prin noroi si vorbeste exact de ce se intampla cu masina cand aluneca.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline Zuki

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #863 : 05.Ian.2016, 11:16:07 a.m. »
Iarna trecuta am avut un Infiniti fx35 4x4 280 Hp, cu modul SNOW si tot derapa in curbe si nu la viteze foarte mari.
Cred ca toate masinile derapeaza in anumite conditii pana intra ESP ul si controlul tractiunii...am prieteni cu X5 care se vaita ca fuge rau de spate...deci bucurati-va de iarna.
  • Vitara S 4x4 AT Cosmic Black Pearl
 

Offline marcone

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #864 : 05.Ian.2016, 11:29:22 a.m. »
Eu zic ca niste cauciucuri mai inguste (205 gen) ar fi mai potrivite pentru Vitara in sezonul rece ele crescand aderenta datorita faptului ca greutatea masinii e distribuita pe o suprafata de contact mai mica.
Asta ori niste saci de ciment pe puntea spate :)
 

Offline AT

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #865 : 05.Ian.2016, 12:26:01 p.m. »
Deci,  indiferent de marca anvelopelor iarna sau allseason, comportament sigur 100% pe zapada-flescaiala-inghetata(10-15 cm) nu este posibil.
Poate doar cu crampoane :) .  Deci condus prudent si defensiv in aceste conditii.   Probleme deosebite ar aparea pe drumuri semnificativ inclinate
si atunci lanturile cred sunt mai mult decat necesare.  Deci ar trebui sa avem macar o pereche de lanturi in portbagaj-daca accesam astfel de zone.

Poate discutia aceasta fiind legata de anvelope si comportament, mai bine sa o continuam in zona in care s-a abordat concret acest subiect si anume:
Totul despre rotile de iarna: pachete complete (jante otel + anvelope), modele de anvelope...
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5897.0


  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #866 : 05.Ian.2016, 04:23:51 p.m. »
Mi-a pus azi cineva o intrebare si nu am stiut sa raspund...cand dai in Reverse sistemul 4x4 este activ? Ce stiti de treaba asta?

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline ecodrive

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #867 : 05.Ian.2016, 04:39:16 p.m. »
La mine ramane selectat modul Snow sau Lock chiar daca schimbatorul de viteze e pe D sau pe R.
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline TVS

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #868 : 05.Ian.2016, 04:44:23 p.m. »
Si eu am derapat azi in modul Snow intr-o curba la 90 grade si fara viteza prea mare.
Permanent am simtit ca masina e mult prea usoara in spate, si e impinsa de un cuplu prea puternic si nu se "infige" cu rotile din spate.

Trebuie sa recunosc ca nu mi-a placut senzatia, care nu a fost nici pe departe una de siguranta.

La fel, chiar m-am panicat un pic pt ca aveam mașini parcate lângă trotuar  :-?
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015
 

Offline aleksanders

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #869 : 07.Ian.2016, 11:07:29 p.m. »
Mi-a pus azi cineva o intrebare si nu am stiut sa raspund...cand dai in Reverse sistemul 4x4 este activ? Ce stiti de treaba asta?
Sent from my SM-N910F using Tapatalk

este activ in functie de ce mod este setat - astfel nu se explica modul de blocare a diferentialului doar pentru inainte  :D) - deci este activ
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea