Autor Subiect: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt  (Citit de 96376 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline newah

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #850 : 04.Ian.2016, 04:13:47 p.m. »
testat pe viu azi in zapada din Bucuresti, in Auto fuge spatele la greu, bagi pe SNOW si masina se linisteste destul de mult. In rest fara probleme iese din zapada ajutata de cauciucurile Yokohama de iarna
 

Offline aleksanders

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #851 : 04.Ian.2016, 10:20:37 p.m. »
am scris la mine in jurnal si punctez si aici comportamentul pe zapada cu yokohama.
-prima impresie de 4x4 dupa ninsoarea din bucuresti( masina echipa cu pachetul oferit de suzuki, respectiv yokohama) :
- aderenta foarte buna pe zapada proaspata (maxim 10cm);
- instabila in curbe pe zapada-flescaiala nivel mediu (10-15 cm) - am resimtit o deplasare in lateral destul de nelinistitoare;
- franare exceptionala in linie dreapta pe orice fel de suprafata;
- demaraj exceptional pe asfalt acoperit doar cu zapada;
- demaraj acceptabil pe drum acoperit cu zapada-flescaiala;
 Un alt aspect - fiind si prima masina in regim de 4x4 am incercat sa o cunosc mai bine in decursul zilei de astazi si am dus masina pana spre limitele ei - o masina foarte stabila daca una din roti are aderenta maxima (nu poti realiza niciun fel de derapaj controlat) - la viraje stanga/dreapta cu plecare de pe loc cam fuge spatele dupa care in accelerare isi revine relativ repede (inclin sa cred ca greutatea foarte mica pe puntea spate este cauza prinzipala).
 Testul nu s-a incheiat si am sa revin si cu alte pareri -
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 
The following users thanked this post: newah

Offline newah

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #852 : 04.Ian.2016, 10:22:32 p.m. »
- instabila in curbe pe zapada-flescaiala nivel mediu (10-15 cm) - am resimtit o deplasare in lateral destul de nelinistitoare;

asta am sesizat si eu astazi insa era modul Auto, pe Snow si-a mai revenit
 

Offline aleksanders

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #853 : 04.Ian.2016, 10:28:55 p.m. »
eu am mers doar in modul snow - maine o sa merg si cu auto sa vad diferentele de comportament
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #854 : 04.Ian.2016, 10:40:58 p.m. »
Incercati si cu lock in derapaje...Asta o sa fac si eu maine... Oarecum e normal sa fuga spatele iar apoi sa se redreseze...e fizica curata:) Important e sa nu ramanem impotmoliti...cea ce nu prea cred...

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline Cosmin09

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #855 : 05.Ian.2016, 09:13:56 a.m. »
La mine acasa sunt 15 cm de zapada in drum (nu e un drum public) si in modul Snow am iesit fara probleme si numai asa am mers is pana la serviciu pe un drum judetean partial curatat. Am facut si depasiri iar viteza maxima a fost de 70 km/h dar pt putin timp, in rest am mers constant cu 50-60 km/h. Imi place cum merge masina in conditiile de acum, imi ofera o senzatie de siguranta. Am tras de ea mai tare in cateva curbe doar ca sa vad cum se comporta, iar la viteza de 50 km/h in curba a derapat putin dar s-a redresat imediat :)

O sa incerc si cu Lock sa vedem daca e si mai sigur.
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline ecodrive

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #856 : 05.Ian.2016, 10:11:17 a.m. »
Si eu am derapat azi in modul Snow intr-o curba la 90 grade si fara viteza prea mare.
Permanent am simtit ca masina e mult prea usoara in spate, si e impinsa de un cuplu prea puternic si nu se "infige" cu rotile din spate.

Trebuie sa recunosc ca nu mi-a placut senzatia, care nu a fost nici pe departe una de siguranta.
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #857 : 05.Ian.2016, 10:14:15 a.m. »
Iti dai seama ce discutii aveam despre consumul de combustibil daca era si mai grea masina :))

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline ecodrive

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #858 : 05.Ian.2016, 10:25:23 a.m. »
Nu cred ca e vorba de o greutate mai mica sau mai mare a masinii, ci mai degraba de pozitia centrului de greutate.
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip AT  Galactic Grey Metalic
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #859 : 05.Ian.2016, 10:33:11 a.m. »
Atat timp cat rotile fata- spate nu trag in mod egal tot timpul...e normal sa derapeze spatele. Abia in momentul in care intra tractiunea spate se redreseaza masina. Din acest motiv am propus experimentul pe modul Lock... Daca am dreptate ar trebui sa nu mai fuga spatele. Nu degeaba sunt mai scumpe masinile cu tractiune 4x4 permanenta :)

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl