Autor Subiect: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt  (Citit de 96322 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Cosmin09

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #50 : 16.Sep.2015, 12:51:21 p.m. »
In sfarsit cei de la Suzuki Romania au publicat ceva si pe site-ul lor....dupa ce am aflat toti de prin alte parti http://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/noutati/

Poate apar si preturile din Romania....
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #51 : 16.Sep.2015, 08:31:56 p.m. »
Am aflat azi preturile. Inca nu sunt oficiale. Pana nu apar pe site. 20700 Eur pt manuala si 22300 pt AT. Specificatile sunt la fel ca pe Suzuki.de Sper ca m-am tinut de cuvant si totul sa fie adevarat.
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline magicoolje

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #52 : 16.Sep.2015, 10:06:30 p.m. »
Cutia va fii cu dublu ambreiaj....Pe siteul german performantele sunt identice intre cea manuala si ce a automata. Trebuie sa recunosc ca este o aditie buna a motorului...dar din pacate prea devreme pt. cei care deja au comandat si poate isi doreau ceva mai puternic. Eu ma aflu in situatia in care am comandat 1.6 AT si pot schimba inca comanda cu 1.4 turbo AT. Sincer as vrea si niste pareri....Stiu ca este prea devreme deoarece nici mcar cea de 1.6 AT nu a fost testata.
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline ff_2004_06

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #53 : 16.Sep.2015, 10:37:07 p.m. »
Legat de pret, ar insemna ca e cu doar 300 de euro mai scumpa decat Luxus Allgrip AT ceea ce suna putin prea bine ca sa fie adevarat. :)

Legat de sfatul pe care l-ai cerut, eu zic ca depinde de ce conteaza pentru tine mai mult: puterea si tehnologiile superioare care sa ofere ceva mai multa satisfactie de la masina (1.4 turbo AT cu dublu ambreiaj) sau fiabilitatea si costurile ceva mai reduse (1.6 AT). Zic asta din urma pentru ca ma astept ca la cutia automata cu dublu ambreiaj sa trebuiasca facut schimbul de ulei si filtru/filtre mai des si pentru ca e foarte probabil ca atat cutia cat si motorul sa fie, cel putin statistic, mai putin fiabile decat 1.6-ul consacrat si dovedit ca fiind fiabil conectat la o cutie automata clasica (la fel, fiabilitate mai buna).

Eu as alege 1.4T cu automata cu dublu ambreiaj totusi, dar fiabilitatea, desi importanta, nu e pe primul loc pentru mine. :)

Alegere inspirata iti doresc.  ;)
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline newah

« Ultima Modificare: 17.Sep.2015, 06:36:16 a.m. de newah »
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #55 : 17.Sep.2015, 07:08:58 a.m. »
De ce nu cate un topic pentru fiecare nivel de echipare  :-j

Offline newah

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #56 : 17.Sep.2015, 07:13:08 a.m. »
Este o propunere tinand cont de schimbarile facute de Suzuki cele doua motoare de 1 si 1,4 cutia dublu ambreiaj si design ce nu au treaba cu Cool, Passion, Spirit sau Luxus. Bineinteles topicul poate provoca si anumite "frustrari" pentru cei care au cumparat deja dar ii poate informa pe cei ce urmeaza sa o faca , alegerea fiind a lor :)
 

Offline Cosmin09

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #57 : 17.Sep.2015, 08:41:55 a.m. »
Cutia va fii cu dublu ambreiaj....Pe siteul german performantele sunt identice intre cea manuala si ce a automata. Trebuie sa recunosc ca este o aditie buna a motorului...dar din pacate prea devreme pt. cei care deja au comandat si poate isi doreau ceva mai puternic. Eu ma aflu in situatia in care am comandat 1.6 AT si pot schimba inca comanda cu 1.4 turbo AT. Sincer as vrea si niste pareri....Stiu ca este prea devreme deoarece nici mcar cea de 1.6 AT nu a fost testata.

Din ceea ce scrie pe site-ul nemtesc, eu inteleg ca acea cutie cu dublu ambreiaj va echipa doar Vitara diesel ( Der neue Vitara 1.6 DDiS ALLGRIP Allradantrieb 6-Gang-Doppelkupplungsgetriebe (TCSS) ). Vitara cu noul motor de 1.4 va avea aceeasi cutie automata ca Vitara cu motorul de 1.6 benzina:
- Vitara de 1.6 benzina:  Der neue Vitara 1.6 ALLGRIP Allradantrieb 6-Stufen-Automatikgetriebe
- Vitara S: Der neue Vitara 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP Allradantrieb 6-Stufen-Automatikgetriebe

Mai multe informatii, aici http://auto.suzuki.de/suzuki-modelle/suzuki-vitara-modelluebersicht

Asadar, diferenta intre Vitara 1.6 benzina AT si Vitara 1.4 AT va fi doar de motorizare, transmisia fiind aceeasi. In rest mai sunt mici diferente de ordin estetic. Poate de aici si posibilitatea ca diferenta de pret intre Vitara 1.6 VVT AllGrip AT Luxus si noul S sa fie de doar 300 de euro.
« Ultima Modificare: 17.Sep.2015, 08:50:41 a.m. de cosontheweb »
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline magicoolje

Re: Noul Suzuki Vitara 2015
« Răspuns #58 : 17.Sep.2015, 08:58:32 a.m. »
Am tras concluzia ca ar fi cu dublu ambreiaj din urmatoarele motive:
-E putin mai grea desi motorul se lauda ca este mai usor
- Acceleratia postata pe siteul german este la fel si pt. cea manuala cat si pt cea automata( 10.2 sec pentru a atinge 100km/h)
- Daca e noua tehnologia asta pentru ei si e recent adoptata pt motoarele diesel...este posibil sa o puna si pe motorizarea 1.4 benzina.
- Vitara S se vrea un model sport si automat ar avea nevoie de o cutie un pic mai sportiva.

Dar daca este o cutie clasica si ma insel eu...cea ce este foarte posibil, nu pot decat sa ma bucur. Au facut cutia automata clasica sa accelereze la fel cu cea manuala.  :prty:
Vitara S allgrip 1.4 Turbo 6AT, scuturi din metal, cool white pearl

 

Offline shpeedy

Re: Noul Vitara S edition 1.4 140 Cp prezentat oficial la Frankfurt
« Răspuns #59 : 17.Sep.2015, 09:06:12 a.m. »
6-Stufen-Automatikgetriebe = Cutie automata cu 6 trepte, dar nu spune ce tip (poa' sa fie oricare - clasica/CVT/robotizata/Dual-Clutch)

Singura referinta cu privire la mariajul 1.4T<>6TCSS (Twin-Clutch System by Suzuki) este in presa greceasca...

Daca e twin-clutch, as vedea doua parti proaste:
1. Pentru fiabilitatea pe termen lung - mai multa electronica decat celelalte automate.
2. Pentru amatorii de chip-tuning - posibil sa nu reziste la cuplu peste o anumita valoare.

Am aflat azi preturile. Inca nu sunt oficiale. Pana nu apar pe site. 20700 Eur pt manuala si 22300 pt AT. Specificatile sunt la fel ca pe Suzuki.de Sper ca m-am tinut de cuvant si totul sa fie adevarat.

Am mari dubii cu privire la preturile alea - nu au logica...
« Ultima Modificare: 17.Sep.2015, 09:11:49 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci