Legat de pret, ar insemna ca e cu doar 300 de euro mai scumpa decat Luxus Allgrip AT ceea ce suna putin prea bine ca sa fie adevarat.
Legat de sfatul pe care l-ai cerut, eu zic ca depinde de ce conteaza pentru tine mai mult: puterea si tehnologiile superioare care sa ofere ceva mai multa satisfactie de la masina (1.4 turbo AT cu dublu ambreiaj) sau fiabilitatea si costurile ceva mai reduse (1.6 AT). Zic asta din urma pentru ca ma astept ca la cutia automata cu dublu ambreiaj sa trebuiasca facut schimbul de ulei si filtru/filtre mai des si pentru ca e foarte probabil ca atat cutia cat si motorul sa fie, cel putin statistic, mai putin fiabile decat 1.6-ul consacrat si dovedit ca fiind fiabil conectat la o cutie automata clasica (la fel, fiabilitate mai buna).
Eu as alege 1.4T cu automata cu dublu ambreiaj totusi, dar fiabilitatea, desi importanta, nu e pe primul loc pentru mine.
Alegere inspirata iti doresc.