Mai importanta mi s-ar parea intelegerea paginilor
in mandarina...
E o comparatie chiar cu EA111/EA211, care este 14TSI-ul de la VAG. Din cifre inteleg ca sunt diferite, deci n-ar fi vreun risc pe partea asta. In plus, Suzuki n-a spus nimic pana acum cum ca ar fi avut ceva de castigat de pe urma "mariajului" cu VAG. Iar daca ne raportam la istorie, Suzuki n-a prea facut motoare proaste - mai complicate (vezi V6-le 2.0L de pe Vitara 1stGen), da, dar nu proaste...
Iar ca argument final, destul de convingator pentru mine: la Frankfurt, noul nene Suzuki - presedinte al companiei - a vorbit, pe langa lansarea noilor modele Baleno si Vitara S si a familiei de motoare Boosterjet, si de Suzuki NEXT100, strategia pe 5ani pentru a pregati compania pentru urmatorul secol. Nu prea le sta in fire japonezilor sa lege asemenea evenimente de un posibil fiasco al motoarelor BoosterJet...
Parerea mea...