@sMădălin eu am fost la kia de 5 ori. Modelul 1.6 turbo benzina echiparea GTI este exact 25k . Nu are automata ca a lui magicul care a fost 23 dar urca în ea și după aia mai vb.
Totul depinde de ceea ce iti doresti de la masina. Eu am comandat Vitara dupa ce am citit cam 80% din posturile de aici, de pe vitara.it, forum-auto.com ca si cateva zeci de review-uri din UK, Australia, US, Italia, Franta si Rusia.
Conduc acum un Mitsubishi Outlander 2.2 DID Mivec de 180 de cai, 4x4, 380Nm cuplu care face 0-100 sub 10 secunde. Asta dupa 5 ani si peste 100k km. A fost 27k Euro in 2011. Am un Sportage 2015 in familie. Ne-a costat 18k Euro anul trecut. Nu vreau sa ma laud, incerc sa spun ca nu am cazut din pat in showroom-ul Suzuki
Pentru mine, acum, Vitara este cea mai buna alegere, pentru ca:
- este mai mica. Nu mai am nevoie de ditamai autobuzul
- pastreaza pozitia la volan de SUV - inalta, cu foarte buna vizibilitate. Este la fel in Outlander, mai putin in Sportage.
- are un 4x4 eficient si cutie automata. Am fost adeptul cutiei manuale pana am condus, prin forta imprejurarilor cca 3000 km cu cutie automata.
- are sisteme de siguranta de top. Am avut suficiente accidente-niciodata din vina mea - printre care si 2 daune totale. Este unul din motivele pentru care nu as conduce un Duster.
- are de departe cel mai bun pret din toate si costuri scazute de intretinere
- Suzuki are o comunitate puternica de pasionati de masini in toata lumea. Este extrem de util pentru tuning, de exemplu.
Faptul ca are plastice lucioase si tari ma lasa rece, dupa cum remarca un coleg pe forum, cu cateva sute de euro imbraci si bordul si fetele de usi in piele. Sau mahon. Sau fibra de carbon. Sau catifea.
In alta ordine de idei, daca cineva este interesat de un Outlander Diesel intretinut exclusiv la reprezentanta, preferabil prin aprilie-mai, dati-mi un semn. Si nu, cu Mitsubishi nu am avut nici un accident