Autor Subiect: Performanta 4x4 Noua Vitara  (Citit de 47846 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #240 : 24.Nov.2018, 12:33:33 p.m. »
'Lock' cred ca se dezactiveaza la 40mph / 64km/h. Parca la New Ignis se dezactiveaza la 30km/h...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #241 : 25.Nov.2018, 10:07:04 a.m. »
Citat
AllGrip - 4x4 se dezactiveaza la peste 30 km/h, daca stiu eu bine inclusiv  pe modul LOCK.
Citat
'Lock' cred ca se dezactiveaza la 40mph / 64km/h.
   
  "Daca viteza vehiculului depaseste 60 km/h in modul LOCK , modul de conducere trece automat in modul SNOW." (manual pag.3-23)

Personal evit sa dau informatii tehnice(mai ales cifre) cand nu le stapanesc.
   Avand in vedere ca suntem in sezonul rece si vom utiliza mai des comutatorul "mod de conducere" va sugerez sa recititi pag.3-23 si 3-28 unde sunt cateva "observatii" demne de retinut. De exemplu, stiati ca :
- se recomanda ca la schimbarea modului de tractiune "rotile(din fata) sa fie orientate in fata" ? Motivul il gasiti explicat la pag. 3-24 din manual.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Sconx

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #242 : 17.Mai.2019, 12:52:24 p.m. »
Va salut.
Nu stiu de ce spuneti ca se urca greu cu Vitara, dar daca cineva dintre voi a fost prin Lefkada, majoritatea vilelor ca sa puteti ajunge la cazare au o panta super abrupta si destul de mare ( cel putin la vila la care am fost eu), daca gasesc poze promit sa le postez, nu am avut nici o problema cu urcarea, tinand cont ca toate bagajele, sticle, etc. au inceput sa ajunga din fata masinii in spatele ei (ca sa va faceti o idee cum era panta).
Totusi, daca faceam greseala sa opresc la jumatea pantei, da, cred ca urcarea devenea o problema.  :D
In fine, e o masina okay, care face ce trebuie pentru motorul de 1.6 si 154Nm cuplu.
Daca vrem sa faca mai mult decat poate, da, cu siguranta vom avea probleme.
Cu stima.
  • Suzuki Vitara 1.6 VVT Spirit
 

Offline Dogy

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #243 : 17.Mai.2019, 04:56:38 p.m. »
In ce mod era setata masina? Auto, Sport...?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline wolfin

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #244 : 18.Mai.2019, 09:49:43 a.m. »
Daca se oprea motorul ..frana de mana (sau asist hill)..lock...si pasagerii jos.

Sau usor cu spatele si mai incerci o tura. :):)
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #245 : 18.Mai.2019, 10:53:36 a.m. »
Cu masina plina la refuz plus portbagaj pe acoperis plin am strabatut acum 2 ani in trei zile Carpatii in zig zag din Galati la Timisoara. Adica am trecut Muntii Vrancei pe DN2D Lepsa, am trecut Transfagarasanul full de la nord la sud ca a doua o zi sa trec Transalpina de la sud la nord- full. Motorul 1.4 turbo si modulul SPORT nu mi-au facut nici o emotie, nici macar o clipa n-am avut senzatia lipsei de putere. Dar asta dupa ce modulul AUTO a demonstrat ca e lenes pe pante. Nu recomand sa treceti muntii pe AUTO, cel putin in zonele de panta accentuata si viraje. Mai ales in urcare.  Asta e motivul principal pentru care am cumparat varful de motorizare. Si ca sa pot iesi pe malul unui lac in afara drumului fara griji prea multe. Nu fac trasee off road dar nici nu vreau sa-mi fie interzise, la o adica. Ca nu stie omul...
PS: Mai am 7 saptamani si vin sa-i vad din nou...!
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, toma, Dogy

Offline Dogy

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #246 : 20.Mai.2019, 01:08:23 p.m. »
Mie mi se pare ca trage si fara Sport pe serpentine in urcare, dar ce-i drept am fost doar 2 persoane, fara bagaje, cu portbagajul gol - nici macar roata de rezerva nu am.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline razordan88

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #247 : 20.Mai.2019, 02:14:53 p.m. »
Mie mi se pare ca trage si fara Sport pe serpentine in urcare, dar ce-i drept am fost doar 2 persoane, fara bagaje, cu portbagajul gol - nici macar roata de rezerva nu am.
Cred ca aici apare diferenta intre manuala si automata. La manuala anticipezi panta si o tii in treapta inferioara. Pe auto tinde sa stea jos in turatii (pentru consum) si parca mereu o ia in surprindere o panta pe urcare. In sport sta mereu in plaja de cuplu . Cred ca la AT se simte mai tare diferenta intre auto si sport. In plus, treptele sunt o idee mai lungi. De exe la 130 am 2200 rpm.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline aavii

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #248 : 20.Mai.2019, 03:34:25 p.m. »
Mie mi se pare ca trage si fara Sport pe serpentine in urcare, dar ce-i drept am fost doar 2 persoane, fara bagaje, cu portbagajul gol - nici macar roata de rezerva nu am.
Cred ca aici apare diferenta intre manuala si automata. La manuala anticipezi panta si o tii in treapta inferioara. Pe auto tinde sa stea jos in turatii (pentru consum) si parca mereu o ia in surprindere o panta pe urcare. In sport sta mereu in plaja de cuplu . Cred ca la AT se simte mai tare diferenta intre auto si sport. In plus, treptele sunt o idee mai lungi. De exe la 130 am 2200 rpm.
Asa este cu panta! Pe AUTO, turatia fiind mai joasa, neanticipand panta se pot intampina probleme. Pe SPORT se tine turatia mai sus si de aia este mai pregatit de pante. Dar sa nu uitam ca putem sofa putin mai clasic pe drumuri inclinate folosind padelele. Sau in manual. Si astea nu prea au legatura neaparat cu SPORT-ul
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline toma

Re: Performanta 4x4 Noua Vitara
« Răspuns #249 : 17.Aug.2019, 10:22:26 p.m. »
Sa "reinviem" putin topicul asta...

Fara a fi o performanta 4x4 in sine, Suzi a ajuns la cabana Cuca, in Iezer-Papusa. De la cabana Voina, unde se termina asfaltul, drumul forestier continua plat o scurta bucata pana se bifurca: la stanga spre fosta cabana Batrana si la dreapta spre Cuca. Imediat dupa bifurcatie, spre Cuca, este o bariera, de obicei ridicata. Nu stiu daca semnimifica sfaristul accesului auto, nu este nici un semn explicit in aceasta privinta. Drumul asta l-am facut de multe ori pe jos, ca drumetie. Acum fiind cu picii in masina am hotarat sa incerc sa ajung pana la Cuca cu masina atat pentru distractia "offroad" cat si pentru a-i duce pe cei mici acolo. Ei bine, ma bucur ca nu am ales sa merg pe jos pentru ca mai mult de o treime din drum s-a transformat in loc de campare si picnic, drumul este practic sufocat de masini de toate felurile, corturi, gratare si manele. Abia dupa ce drumul devine putin mai dificil si dispar locurile de campare, se arata mai putin populat. Pana la captarea de apa a paraului Fracea se poate merge cu orice masina, am fost insotit pana acolo de un prieten cu un BMW seria 5. De acolo lucrurile incep sa devina mai intersante, apar cateva portiuni mai dificile dar care pot fi trecute usor cu noua Vitara daca sunt abordate corect. Pe aceasta portiune de drum m-am intalnit cu Vitare "clasice", un Jimny, un Patrol si un Logan MCV. Singurul "hop" care mi-a dat emotii a fost trecerea unui mic parau care traverseaza perpendicular drumul si care sapa un sant destul de adanc urmat de un tub de beton pentru drenaj. Cum spuneam, nu este o performanta 4x4, dar este un drum placut de condus si fotogenic.



« Ultima Modificare: 18.Aug.2019, 04:07:15 p.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: gabineg, shpeedy, Utilizator_Anonim, Relisis, Soimu, Dogy