Autor Subiect: Consum combustibil New Vitara  (Citit de 266350 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ariciul

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #660 : 10.Mar.2016, 11:04:18 p.m. »
Da, bine-ai venit pe forum! Poti sa te inregistrezi (daca vrei) in pagina http://www.suzuki-club.ro/forum/propuneri-sugestii/discutii-6334/msg186825/#msg186825&gsc.tab=0  vezi al doilea mesaj de la Yeti din pagina.

Consumul e foarte bun, eu scot 8.0 pe CB in oras. Cum reusesti?
« Ultima Modificare: 10.Mar.2016, 11:06:08 p.m. de ariciul »
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 
The following users thanked this post: Src

Offline Src

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Gen: Bărbat
    • Iasi
Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #661 : 11.Mar.2016, 12:06:35 a.m. »
Mulțumesc și mă bucur ca existați. M- am înregistrat deja la recensământ, deocamdată sunt ultimul de pe lista.
Consumul e mic pana trec de prima mie de km apoi mă veți găsi în celălalt capăt al clasamentului :D
  • Vitara Passion allgrip 1.6.benzina
 

Offline shpeedy

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #662 : 11.Mar.2016, 09:36:15 a.m. »
Citeam un test-drive pe AM despre noul Civic facelift cu benzinarul aspirat de 1,8/142cp (o masina care mie imi place foarte mult si o consider un bun compromis intre performante<>consum<>dotari<>spatiu interior) si mi-au atras atentia urmatoarele afirmatii:

Diferența dintre 1.8-ul de pe Civic și 1.4-urile turbo ale concurenței este observată foarte ușor la turații înalte, când unitatea aspirată a celor de la Honda "respiră" lejer, aerisit, trăgând liniar și fără să dea semne de oboseală și peste 5-6 mii de ture, acolo unde motoarele mici cu turbină scot sunete complet diferite.

În cazul motoarelor, apariția unităților turbo de cilindree mică nu este vreo născocire recentă. Însă în lumina criteriilor ecologice și de consum pe care trebuie să le îndeplinească constructorii, vorbim de soluții de compromis care reușesc să acopere cele două cerințe majore ale autorităților pe de o parte și ale publicului pe de altă parte.

Evident, consumul redus este una dintre cerințele publicului. La fel de adevărat este însă faptul că un motor turbo de cilindree redusă va consuma puțin doar cât timp este exploatat în regim de turații scăzute, pentru că în alte condiții ai șanse să ajungi la cifre majorate serios față de cartea tehnică.

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline marcone

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #663 : 11.Mar.2016, 11:08:23 a.m. »
Nu spune nimic nou...There's no replacement for displacement.

As fi vrut ca motorul de 2l aspirat benzina sa fie standardul pe piata auto pana cand se face migrarea in masa la energii alternative. Ar fi fost super zic eu ca in loc de 1.4 turbo Suzuki sa fi venit cu un 2l aspirat pe echiparile superioare, ceva de vreo 150CP si 200Nm.

Din pacate doar Mazda si Honda raman fideli conceptului 100% aspirat, Mazda venind si cu inovatii in domeniu, ceilalti par sa fi abandonat lupta dezvoltarii motoarelor aspirate.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #664 : 11.Mar.2016, 11:25:20 a.m. »
Si Suzuki are un motor de 2.4 aspirat in program, pe Kizashi, inca in de vanzare pe alte piete. Dar ai vazut ce succes a avut in Europa.

Offline AT

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #665 : 11.Mar.2016, 12:17:52 p.m. »
Pana la urma producatorii trebuie sa urmeze trendul actual pentru motoare de serie mare: 
capacitate sub 2.0 (motivul fiind taxe/impozite mai mici) dupa care urmeaza partea tehnica,
constand in obtinerea randamentului maxim (cat de multi CP dar cu un consum cat mai mic).
Insa se pare ca in privinta motoarelor termice cu actualele tehnologii a cam fost atinsa limita
randamentului maxim posibil.  Daca vrei mai multi CP, creste consumul (cel real in practica) .
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline shpeedy

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #666 : 11.Mar.2016, 12:32:16 p.m. »
Ar fi fost super zic eu ca in loc de 1.4 turbo Suzuki sa fi venit cu un 2l aspirat pe echiparile superioare, ceva de vreo 150CP si 200Nm.

Cred ca era ok si un M18A revizuit/adus la zi, poate dupa reteta M16A-ului de pe SSS-ul actual...  ;)
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline migabi

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #667 : 11.Mar.2016, 01:04:30 p.m. »
Motorul de 2.0 e vazut pe forumul din state ca fiind nitel gurmand. Daca s-ar fi vandut si la noi, cred ca ar fi ramas nebanat doar newah. Motorul de 1.8 e disponibil pe SX4 in China.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline marcone

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #668 : 11.Mar.2016, 01:08:18 p.m. »
Motorul de 2.0 e vazut pe forumul din state ca fiind nitel gurmand. Daca s-ar fi vandut si la noi, cred ca ar fi ramas nebanat doar newah. Motorul de 1.8 e disponibil pe SX4 in China.

Motorul de 2.0 revizuit; la 1.6 au fost aduse imbunatatiri de putere si consum de-a lungul generatiilor, cred ca acelasi lucru se putea face si la 2.0.  Dar na, Suzuki nu vrea sa para un constructur ancorat in trecut.
 

Offline migabi

Re: Consum combustibil New Vitara
« Răspuns #669 : 11.Mar.2016, 01:43:43 p.m. »
Din pct meu de vedere J20B e tehnologic echivalent cu M16A (din 2010, 88kW) si da, mi-as fi dorit un motor (pe benzina) o idee mai puternic pe SX4-ul meu. Poate pe o Vitara ori un Scross. Ciudat mi se pare si ca nu au pus inca motorul turbo pe Scross. Inca.
SX4 SE m16a awd 2011