Autor Subiect: New Vitara vs Duster facelift  (Citit de 43810 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #340 : 14.Sep.2020, 08:03:18 a.m. »
Sorry, am gresit. Asa-i cand ai semnal/net cu picatura...
     Era o simpla joaca pana la urma(asa am vazut-o eu!!) dar unii ati luat-o prea in serios... :) si ati taiat macaroana...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Online ntire2000

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #341 : 14.Sep.2020, 09:02:03 a.m. »
Desi amândoua sunt niste coji relativ ieftine, cea a Vitarei protejeaza mai bine.
Dusterul este chiar jenant la teste.






PS: Am mai mentionat, la firma avem vreo 4 - unul chiar "the last model".
Mie personal nu-mi place pozitia la condus, nu-mi place cum se aseaza pe asfalt, stabilitatea proasta de la 100km/h în sus, ma enerveaza capota aia ridicata cu 3 degete care se vede prin parbriz deasupra plansei de bord.
Pare o masina proiectata de niste copii de scoala, un proiect facut asa la un cerc de automobilism de niste pasionati.
Ultimul model pare mai închegat si este de fapt o forma mai finisata în care s-au corectat greselile de la primul model.

PS2: atentie, la teste Vitara este modelul 2015, fata de Duster care e 2017.
Banuiesc ca ultimul model al Vitarei nu poate fi mai putin sigur.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #342 : 14.Sep.2020, 11:25:23 a.m. »
Intre 2015 si 2017, mai precis in 2016 EuroNCAP si-a revizuit (radical) metodologia de punctare a.i. se compara mere cu pere la nivelul comparatiei rezultatelor - scrie si pe site-ul lor, s-a mai discutat chiar pe topicul de fata (daca nu ma insel). Ia vezi cum stau Ignis si Swift, recentele generatii si incearca sa intelegi de ce sunt testate cate doua din astea pe noua metodologie...

Oricum acest versus de pe acest topic mi se pare graitor pentru situatia societatii romanesti - ne simtim de parca am prins pe Dzeu de-un picior daca reusim sa luam orice altceva dar nu o Dacie, nemaiavand capacitatea sa evaluam obiectiv cele doua modele, asa cum o facem la versus-urile cu alte marci/modele. Iar despre analfabetismul functional prezent din ce in ce mai mult si pe acest forum nici sa nu mai aduc vorba...

Fiabilitate mai buna la Suzuki vs Dacia/Renault?!  =)) Toate masinile au scazut actualmente in fiabilitate pe termen lung - nu mai sunt facute sa dureze o viata; nici macar alea care costa de cateva ori mai mult de Suzuki/Dacia. Iar Suzuki a inceput sa produca masini relativ moderne (nu neaparat mai bune), cu sisteme integrate unele cu altele, in pas cu concurenta, de abia din 2012, odata cu S-Cross. Vrei fiabilitate pe termen lung - motor aspirat (cel mult multi-supapa, nu neaparat si vvt/vtec, care si ala vine cu ceva electronica) si cutie manuala (ori automata clasica, mecanica). Suzuki a scazut in calitate, iar Dacia a crescut - ma refer la perceived quality, indicatorul ce se foloseste in industria auto. 

Ma amuza (oarecum) cum se falesc unii p'acilea cu niste masini cu mai multa putere de procesare (si tehnologie inglobata) decat nivelul mediu de pregatire al personalului specializat scos de pe bancile scolilor romanesti si inca ramas in tara (nu ca ar fi militat in ultimii 30 de ani pentru ceva in sensul ameliorarii acestor aspecte). Sper sa aveti luat si un Casco bun, cu servicii de platforma incluse, in caz de ceva...  ;)
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, dthem

Offline dthem

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #343 : 14.Sep.2020, 11:53:43 a.m. »
Clar, mulți văd că hulesc Dacia, dar sunt foarte mândri că și-au luat... Suzuki  :-)) Mi se pare o glumă, dacă în loc de Suzuki era altceva, mai ziceam...
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #344 : 14.Sep.2020, 02:32:58 p.m. »
Mda...
1. Si mama a trăit o viata cu frigiderul FRAM cu rezistenta... așa ar fi trebuit sa fac si eu?
2. Era vorba despre 1 vs 2, nu de umori personale la adresa societății. 
3.  Economia de consum a schimbat in primul rand comportamentul cumpărătorilor, viteza cu care lumea își ia un telefon nou nu este doar din cauza vânzătorilor. Nu luați umorile si apartenenta la trecut a unui procent minor ca fiind de baza, in economia moderna totul e pe procente si sincer, cei care nu se adaptează sunt minoritari si ignorați.
Ca e așa o demonstrează faptul a Duster deja a trecut la ciclul de doi ani, după ce primul a ținut ...cat, 5? Tehnologiile de construcție folosite la Duster nu sunt folosite in alta parte in Europa si asta pentru ca încă omul este piesa de baza a liniei de asamblare, cel puțin așa au proiectat primul Duster. De atunci au evoluat si ei, nu? Cine plătește evoluția daca noi rămânem cu mașina 20 de ani?
Eu unul nu-mi doresc mașina care sa ma tina 20 de ani, vreau sa am destui bani sa o schimb măcar la 5 ani...
4. + si - au amândouă, daca spui ceva negativ de una nu înseamnă ca o hulești. Decât in România, unde orice critica este dușmănie pe fata iar lauda este lingușeală mincinoasa...
5. Cea mai bună mașină este, întotdeauna, aia pe care o ai !
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: sfichiu, ntire2000, vali22, enicky, badmania98

Offline badmania98

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #345 : 14.Sep.2020, 06:28:17 p.m. »
Eu unul nu-mi doresc mașina care sa ma tina 20 de ani, vreau sa am destui bani sa o schimb măcar la 5 ani...

Excepțional!  :good:
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Online ntire2000

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #346 : 14.Sep.2020, 09:55:35 p.m. »
Ca e așa o demonstrează faptul a Duster deja a trecut la ciclul de doi ani, după ce primul a ținut ...cat, 5? Tehnologiile de construcție folosite la Duster nu sunt folosite in alta parte in Europa si asta pentru ca încă omul este piesa de baza a liniei de asamblare, cel puțin așa au proiectat primul Duster. De atunci au evoluat si ei, nu? Cine plătește evoluția daca noi rămânem cu mașina 20 de ani?
5. Cea mai bună mașină este, întotdeauna, aia pe care o ai !

Ca zici de cicluri de 2 ani, Suzuki a trecut de la aspirate la boosterjet si hibrid în 5 ani, nu?
Si au facut facelifturi minore la fiecare noua motorizare.
Setea de a vinde mai mult pe o piata de masini ieftine dominata de Renault i-a fortat sa vina cu schimbari aproape anuale.
Iar pentru cine nu întelege comparatia facuta de clientul cu pretentii de a obtine cât mai mult cu efort financiar minim între masina X si masina Y atunci totul se rezuma la a reduce analiza cumparatorului la "umori personale".
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #347 : 29.Sep.2020, 06:05:17 p.m. »
De ce, deși am avut în intenție, nu am cumpărat în locul Vitarei 1,6 VVT (4x4) un Duster 1,3 Tce (4x4) ?

Noul motor 1,3 Tce este ca toate motoarele moderne, cu bloc din aluminiu. "Inovația" Renault, Nissan, Dacia e că la aceste motoare în zona cilindrilor din bloc în loc să pună cămăși sau "inserții" din oțel au dat cu spray-ul cu ceva dur care ține cât ține. Teoretic 0,15-0,2 mm. Cum toleranțele acoperirii sunt de minim 0,04 mm, un sfert din grosimea acoperirii cu spray e ipotetică. Rămân 10 sutimi de mm.

Uzura motorului e progresivă, de pe la 40.000 km e sesizabilă pe orice motor. Știți la RK1 blocul motor (de fontă) al vechilor motoare la ce cotă [în plus] era alezat ? Păi cam pe acolo. Și RK1 se făcea la 100.000 km.

Bun acum ce se întâmpla atunci când se depășea uzura maximă permisă într-un bloc motor de fontă fără cămăși sau în niște cămăși de oțel ? Se trecea direct la RK2. Și ce se întămplă acum când scapă segmenții în aluminiu ? Aveți senzația că service-urile mioritice au dotarea și pregătirea necesară să acopere blocuri motor cu BSC la nivel de sutimi/ una zecime de mm ? Și credeți că depunerea BSC se poate face fără o minimă uniformizare prin alezare ?

Bibliografie:
de la minutul 23:40.
De la minutul 26:00  Robert Adam răspunde la întrebarea pusă de mine. Răspunde onest din punctul meu de vedere.

Întrebare: la 1,4 BoosterJet pe ce freacă segmenții ? Pe depunere dură dar foarte subțire sau pe cămăși cilindrice din oțel ?
« Ultima Modificare: 29.Sep.2020, 06:18:27 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: trl

Online ntire2000

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #348 : 29.Sep.2020, 06:57:34 p.m. »
Pai ce te miri, au extins procedeul aplicat cu succes la tigaile de aluminiu acoperite cu teflon.
Si stratul ala de teflon rezista atât cât trebuie, pâna iese tigaia din garantie.
Iar ulterior, se pot recicla.  :D

Intrebarea este extrem de tendentioasa, e ca fluieratul în biserica.
Eu înca nu am aflat daca busonul de evacuare al uleiului din cutia de viteze este conic.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #349 : 29.Sep.2020, 06:58:46 p.m. »
Oricum teflonul, numit popular "sănătate curată" e și bun la gust ...
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip