Autor Subiect: New Vitara vs Duster facelift  (Citit de 43828 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Dogy

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #260 : 24.Feb.2019, 05:18:39 p.m. »
De asemenea, sarcasmul este foarte apreciat  :D
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #261 : 24.Feb.2019, 05:21:56 p.m. »
Strict subiectiv si fara suparare, sunt 2 variante incomplete
Una nu are tractiune integrala iar cealalta nu are motor.
Mai sus ti-am spus ca am facut si eu compromisul asta in 2010 si am regretat 7 ani pana am vandut masina.
Si mie imi placuse mult sx4 clasic.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Myhay

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #262 : 25.Feb.2019, 09:40:27 a.m. »
Impartasesc opinia colegului hippo. De asemenea si din punctul meu de vedere nu vad rostul unui Suv/ crossover fara 4x4. Adica logic vorbind , daca tot dau niste bani si ma incadrez in gama de pret a variantelor de masini cu 4x4 de ce sa nu si beneficiez de tractiunea integrala? Pana la urma asta este rolul si menirea acestor modele de masini in proportie de peste 50%. Pana la urma sunt si berline / cabrio cu tractiune integrala si sa nu aiba un model de masina practic total indreptatit? Recomand un efort financiar pe ultima suta de metri pentru o Vitara Allgrip daca tot vrei sa faci o treaba. La suma finala ce mai conteaza + /-  2000 de euro daca tot dai niste bani. Adica dau 20k € si mai stau acum in 2000-3000 € ? Ceva de genul.

Ca sa revin strict la subiect , dintre cele doua variante as alege Duster doar pentru tractiunea integrala ca asta e menirea ei in final. O sa consume mult si o sa traga prost dar ii dai talpa si aia e.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: shpeedy, Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #263 : 25.Feb.2019, 09:43:11 a.m. »
Sau pui gpl cand iese din garantie
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #264 : 25.Feb.2019, 10:25:53 a.m. »
Parerea mea e ca orice masina cu centru de greutate ridicat (datorita garzii la sol) "merita" o aderenta crescuta prin intermediul unei tractiuni integrale...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, Myhay

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #265 : 25.Feb.2019, 11:12:57 a.m. »
Eu raman la parerea mea, genul asta de masini merg "bine" cu motoare mari sau motoare pe motorina, ca iti trebuie cuplu nene. La benzina cu turbina, ai cuplu dar si consumul ... si totusi este benzina de cilindree mic.
Sincer, acum, in acest moment, daca ar fi sa imi cumpar masina, dintre cele 2 ar merge pe Duster 1.5 dCi, cu ad bluesau ce-o avea ea. Macar stau linistit ca trage corespunzator asteptarilor.
Si revin si voi tot reveni asupra acestui aspect : 1.6 benzina + turbo, ar fi facut din masina asta o masina mult mai buna si dpdvdv consum si in ce priveste performanta.
Si ,da, tot 4x4, ca altfel, iti poti lua masini cu caroserie de suv sau crossover muuult mai bune la banii astia.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline Myhay

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #266 : 25.Feb.2019, 01:09:15 p.m. »
Da , corect sa fie diesel. Cu mentiunea ca sa nu o freci in oras zilnic , serviciu - acasa - cumparaturi - scoala. Adica proportia sa fie macar 50%-50% cu iesiri in “natura” , drum lung.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #267 : 25.Feb.2019, 01:13:39 p.m. »
motoarele turbo de generatie noua nu consuma asa mult si au cuplu suficient, nu mai ganditi in parametrii anilor 90.
Dacia vinde deja noul 1.3 de 150cp si 250 nm. Va fi si pe 4x4 de la toamna.
ca sa compar mere cu pere, dusterul de 1.5 urban bea cu maxim 2 l sub scrossul 1.4 turbo benzina
sa explic pana nu-mi sariti in cap, Dusterele de la servici consuma 9 in Bucuresti, s-crossul (manual) al sotiei 11.
dusterul 1.6 aspirat sare de 12-13, in aceleasi conditii.
astea sunt cifre din surse cunoscute, nu povesti nemuritoare sau culese de la soferi de duminica.
ca o curiozitate alarmanta as mentiona vitara 1.4 t automata a unui amic care are un consum fabulos de 14 urban.
« Ultima Modificare: 25.Feb.2019, 01:28:51 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #268 : 25.Feb.2019, 02:44:59 p.m. »
@Myhay - pai altfel de ce ti-ai lua o asa masina doar ptr a o plimba zilnic prin Bucuresti forever and ever ? Ii infunzi si toate filtrele, aduni in spatele tau o gramada de fum ...
cand stiu ca merg ptr o perioada mai lunga prin Bucuresti , am un Logan care e mai comod la denivelari si mai prietenos cu orasul.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline Myhay

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #269 : 25.Feb.2019, 02:50:40 p.m. »
Eu stiu , tocmai de aia am mentionat ca majoritatea isi iau diesel pt oras , in general vorbind.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic