Autor Subiect: New Vitara vs Duster facelift  (Citit de 43827 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline razordan88

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #150 : 24.Iul.2018, 03:31:44 p.m. »
Pai din cate vad in configurator, Duster SCe 114 4WD echipare prestige (cea mai apropiata de passion) e 17200 vs 16650 Vitara Passion Allgrip. Ca un plus pe vitara as adauga si sistem navi cu AA si carplay.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline daktery

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #151 : 25.Iul.2018, 09:30:58 a.m. »
Dusterul asta Sce 4x4 consuma la viteze de peste 90km/h cu 2l benzina mai mult ca vitara.
  • Suzuki Vitara 1.6 vvt/spirit/allgrip/MT
 

Offline smiley

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #152 : 26.Iul.2018, 10:56:34 a.m. »
Un feature interesant pe care l-ar avea Dusterul Prestige in plus fata de Vitara passion ar fi Keyless start & entry.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline razordan88

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #153 : 26.Iul.2018, 11:36:08 a.m. »
Da, dar nu vine standard, e optiune de 200 euro. Sincer prefer un RBS care imi poate salva viata intr-o situatie limita fata de keyless go. Eu le am pe ambele pe vitara S si stiu ce vorbesc. Plusa ca daca pui toate optionalele peste cei 17200 euro, deja intrii pe teritoriul de pret de echipare Sprit unde n-are sanse Prestige-ul sa se bata.
Mai pun si cele 5 stele NCAP Vitara fata de 3 stele Duster.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #154 : 26.Iul.2018, 11:37:59 a.m. »
Atentie la cele 5 stele vs 3 stele EuroNCAP ca se compara mere cu banane...

Dpmdv se adreseaza unor utilizatori (usor) diferiti cele doua modele, fiecare avand parti bune si mai putin bune intr-un interval de pret relativ similar...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline razordan88

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #155 : 26.Iul.2018, 11:49:11 a.m. »
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/#?selectedMake=0&selectedMakeName=Select%20a%20make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=30636,26061,24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180&allClasses=true&allProtocols=true&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false

Aici sunt detaliate si metodoligiile de testare. Daca dai la about rating o sa aflii ca:
Testarea din 2017 e aceeasi ca in 2016. In 2016 fata de 2015 s-au schimbat din metodologiile de testare la impact cu pietonii, la testul cu ocupanti pentru copii si la tehnologiile de asistenta. There are no changes to Adult Occupant Protection for 2016 .
Atunci sa comparam mere cu mere. Duster 71% adult ocupant protection , vitara 89% adult ocupant protection. Duster nu dispune nici airbag de genunchi.
In cazul unui accident (Doamne fereste) as prefera sa fiu in vitara.
  • Vitara S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline shpeedy

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #156 : 26.Iul.2018, 12:26:38 p.m. »
In 2016, the star rating is based on a vehicle fitted only with safety equipment which is standard across the entire model range, throughout EU28. All cars that we assess now have a rating with standard safety equipment only. A second rating may be available for the same vehicle model which represents the additional safety available from a ‘safety pack’. This pack must contain all of the safety technologies needed to achieve the additional star rating and must be available on all variants in all countries where the additional equipment is not standard.

Cum Duster-ul a fost testat doar in versiunea de baza, el a obtinut numarul maxim de stele pentru securitatea pasiva (=integritatea habitaclului), trecerea la 4, respectiv 5 stele fiind conditionata si de prezenta sistemelor de preventie a accidentelor - cel putin eu asta am inteles din diversele articole pe tema schimbarii de metodologie de evaluare din 2016. Pentru exemplificare a schimbarii, EuroNCAP a mai facut cateva teste si pe modele mai vechi, ce in trecut obtinusera pana la 5 stele si rezultatele n-au mai fost chiar stralucite.

Cu privire la diferenta de 17% evidentiata, ar trebui totusi tinut cont de cateva aspecte:
- vitezele de efectuare a testelor - din ce retin, nu depasesc 60km/h;
- in cazul unui impact cu un alt vehicul in miscare, viteza de impact este suma vitezelor de deplasare a celor doua vehicule implicate.

Subiectul a mai fost discutat (daca nu in topicul de fata, pe cel aferent Duster-ului) asa ca nu-l reiau mai mult decat am facut-o...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Lerua07

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #157 : 26.Iul.2018, 01:14:34 p.m. »
Opinia mea este ca cei care nu au bani ptr Vitara echiparea Spirit, merita sa-si ia un Duster. Cat despre testele EuroNCAP eu nu as avea chiar asa mare incredere in ele. Rezultatele acestor teste sunt valabile ptr accidente la viteze de maxim 50-60 km/h, iar la ciocniri intre masini la viteze si mai mici de 30-40 km/h. La viteza de peste 90-100 km/h doar norocul ii mai salveaza pe soferi.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline razordan88

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #158 : 26.Iul.2018, 01:23:42 p.m. »
Metodologia de testare este de impact partial cu bariera deformabila la 64km/h , impact cu zid rigid la 50 km/h, impact lateral cu bariera la 50 km/h, impact lateral cu stalp la 25 km/h + testarea scaunelor.




O sa vezi ca sunt identice metodele. Diferenta de 18% este obtinuta in aceleasi conditii si aceleasi dotari (de baza).
Daca o sa te uiti pe fisele de testare o sa vezi ca pe ocupanti sunt zone galbene si verzi la vitara, unde la duster ai zone portocalii si rosii (a se vedea testul de impact lalteral cu stalpul care a intrat pana in mijlocul masinii).
Daca ne uitam la alte masini testate in 2015 cu rating asemanator la adult occupant protection (in zona de 71%) au obtinut tot 3 stele. Deci nu cred ca ar fi obtinut mai multe stele nici pe metodologia din 2015.
Nu se fac teste la viteze mai mari ca nu sunt practice, ar rezulta ca pentru 5 stele producatorii ar trebui sa construiasca niste tancuri.
In fine, fiecare e liber sa-si aleaga ce masina doreste. Nu contest faptul ca de exemplu duster-ul e net superior la capacitatea de trecere off-road data de unghiurile de atac mult mai bune si garda la sol superioara.
Un eventual cumparator ar fi bine sa puna toate aspectele in balanta si sa cantareasca cea mai buna optiune in functie de nevoi.
  • Vitara S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: hugbear, toma, ambmihai

Offline boga81

Re: New Vitara vs Duster facelift
« Răspuns #159 : 26.Iul.2018, 05:02:06 p.m. »
Alfa Romeo Giulietta a luat fix 3* cu aceleasi punctaje ca si Dusterul dupa noua metodologie. Varul meu a fost intr-un accident cu Dusterul vechi la 50kmh, nu a avut nimic. Pana nu se va testa Vitara dupa noua metodologie comparam mere cu pere. Adica dupa facelift. Asta daca nu pun RBS in standard pe toata gama.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm