Nu s-a mai postat demult în acest topic, asa ca o fac eu.
Asta vara am fost câstigatorul unei "promotii" de grindina de marimea oului de porumbel.
Totul s-a întâmplat în iulie, atentie! la ora 7 dimineata - ca si asa ne plângem de încalzirea globala (nu am mai pomenit grindina la ora aia si am totusi o vârsta).
Aveam posibilitatea sa-mi protejez masina sub o copertina disponibila a unui vecin care era plecat la ora aia, am vazut ca vine ploaia dar nici prin gând nu mi-a trecut ce va urma.
Rezultatele dupa aproximativ un minut de grindina se vad aici
In ziua urmatoare am deschis un dosar de dauna la Allianz si am asteptat o evaluare a pagubelor.
Surpriza a fost neasteptata: pentru o caroserie afectata aproape integral (capota motor, haion, pavilion, aripa fata dreapta, usa fata dreapta, aripa spate stânga, usa fata stânga, montanti pavilion) cu niste sute de îndoituri mai mici sau mai mari, domnii de la Allianz au aprobat o suma de 400 (patru sute) de euro.
Asta în timp ce unele reprezentante agreate de catre Allianz mi-au dat devize (tinichigerie + revopsire totala) de la 8000 de lei si pâna la 2500 de euro+tva.
Evident ca am lasat-o balta, am plecat relaxat în concediu, ca o tabla nu-mi strica mie buna dispozitie.
La întoarcere am întrebat frumos daca dosarul meu s-a aprobat (pentru suma de 1000 de euro + tva) la un service din afara listei agreate de catre Allianz.
Am fost refuzat asa ca am trecut la nivelul 2.
Am facut petitie la ASF.
Asta deoarece eu vroiam sa-mi repar masina la un service din afara listei de service-uri agreate de Allianz.
Am gasit un om extraordinar - domnul Razvan Balaie, un super meserias care dezdoaie orice îndoitura folosind tehnica PDR (paint dent repair) - Autofix Cluj.
Si când spun orice, credeti-ma ca nu mint. Cautati canalul de youtube sau pagina de facebook (
https://ro-ro.facebook.com/reparatieindoituri/) ca sa vedeti ce minuni face omul acela cu table îndoite.
Tehnica PDR care
nu afecteaza absolut deloc vopseaua si implicit garantia pe caroserie!
Dupa aproximativ 3 zile de la petitia înaintata la ASF am fost contactat telefonic de catre inspectorul de daune al Allianz care m-a rugat disperat sa ne întâlnim pentru o sedinta foto mai detaliata ca sa poata sa-mi "rezolve situatia".
Dupa alte 2 zile dosarul de dauna era aprobat la valoarea de aproximativ 1000 de euro+tva.
Deci mai ieftin decât oriunde, în orice service care foloseste metode "traditionale".
Concluzia este ca se poate, cu putin scandal ca doar suntem în RO si altfel viata ar fi banala.
Alta concluzie este ca trebuie sa beliti foarte bine ochii la semnarea politelor CASCO.
Eu am polita Premium dar nu aveam bifata optiunea de alegere a unui service independent, atu-ul meu în final fiind pretul cu mult mai mic decât în cele doua reprezentante care erau "agreate" de Allianz.
In final masina a iesit perfect.
Dovada:
Ca o concluzie, tabla la Vitara este execrabila.
E subtire ca în conservele de peste oceanic.
Aveti grija si daca parcati sub castani sau nuci ca sa nu aveti surprize neplacute.
PS: ce m-a ajutat sa trec mental peste episodul asta este faptul ca mai nou toate masinile au o tabla de rahat: în parcarea mea erau Mitsubishi, BMW si Opel care aratau cam la fel. Vorba aia - daca a murit si capra vecinului, parca nu e chiar atât de mare paguba.
PS2: sper ca nu e un impediment daca am facut reclama service-ului unde mi-am reparat masina. Subliniez din nou faptul ca omul respectiv este un meserias de nota 10+ începând de la atitudine si pâna la profesionalismul de care da dovada.