Că motorul meu a avut de nou bătaie de bielă asta e o problemă dezvoltată pe larg la topicul probleme motor M16A, evident a fost și o mare dezamăgire.
Dar am mai avut o problemă/dezamăgire mai mică. Venind înapoi din Ungaria, după prima vizită făcută la service-ul din Debrețin, pe o vreme câinească cu destule grade sub zero, mi-a aburit parbrizul de nu mai vedeam mai nimic. Și nu, nu eram pe recirculare. Și da, era pornit aerul condiționat și era apăsat butonul ăla pentru dezaburire parbriz. Problema era fluxul de aer care chiar dacă era direcționat 100% spre parbriz era foarte slab spre inexistent. Char dacă am sărit de pe automat și am învârtit butonul dreapta ce reglează turația ventilatorului spre maxim.
Le-am pus și problema asta în brațe celor de la Limuzin Autohaz Debrecen. Nu știu ce i-au făcut dar acum fluxul de aer direcționat strict spre parbriz este suficient de puternic. Pentru asta nu mi-au cerut bani.