Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 137839 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rzv

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #770 : 26.Iul.2018, 11:02:02 p.m. »
Sincer ma deranjeaza accelerarile bruste cand cei din fata se dau deoparte si eu am setat 130 iar ei mergeau cu 100. De aceea folosesc foarte rar ACC. Dar da, automata merita, a fost pricipalul criteriu cand am ales modelul. Ieri am traversat Danemarca de la sud la nord. Din 400 km vreo 150 am fost pe ACC si n-am avut piciorul pe pedale cred ca vreo 100km...
Pe drumuri aglomerate nu functioneaza , devine o cursa de masina de raliu (motorul trage ca in modul SPORT si chiar poate) iar eu nu apreciez accelerarile bruste + consumul aferent. Am testat, a sarit din 2000 rpm pana la 4500 doar ca sa accelereze cat mai repede de la 90 la 140 . Sincer cred ca numai motorul turbo de 1.4 poate fi asa.

App de cutie  auto + ACC
Eu am fost la mare in WE. pe A2, destul de aglomerat am scos un 7% cu accelerarile acelea bruste de la 100 la 130 si franarile revers 130-100....cand in cei 30-50km zilnici aveam medie 6,8 de Bucuresti +DN 5...si nu conduc de plimbare.
in plus, pt ca benzina si motor mic la dus si intors pe bucata aceea deluroasa la urcare pt 130 se tura frenetic la 3500-4000 si pe coborare frana la 130.

Comparand drumul cu un 2,7 CRD,163CP automat si pilot....praf zuki. Am condus ad labam, manual....a fost mai practic.
Intradevar, la 120-130 cu drum drept si liber este super ok sistemul. Dar noi,romanii,mai avem nevoie de autostrazi....
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #771 : 26.Iul.2018, 11:29:14 p.m. »
Nu făceai mai puțin timp pe podul Øresund?  :)
Nu chiar caci trebuie sa treci cu ferry oricum, Copenhaga este pe o insula. Mare, dar tot insula este. Apoi traficul ocolind Copenhaga si Malmö este mult mai intens ca in Danemarca de la jumate in sus spre nord. Prefer Frederikshavn si apoi ferry direct Göteborg.

Nu pot trece totusi comportamentul ACC la dezamagiri. Poate ca exista vreo setare, sa fie mai "average" si nu "pilot" si n-o stiu eu...
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #772 : 26.Iul.2018, 11:49:54 p.m. »
Prin Kolding, Odense nu treci cu feribotul.. În zona Copenhaga e într-adevăr mai aglomerat dar nu de speriat. Când mai cobori pe continent, încearcă varianta asta, e mai rapidă ca timp. :)

scuze de off-topic  :pardon:

Offline razordan88

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #773 : 25.Aug.2018, 07:11:19 p.m. »
Sincer ma deranjeaza accelerarile bruste cand cei din fata se dau deoparte si eu am setat 130 iar ei mergeau cu 100. De aceea folosesc foarte rar ACC. Dar da, automata merita, a fost pricipalul criteriu cand am ales modelul. Ieri am traversat Danemarca de la sud la nord. Din 400 km vreo 150 am fost pe ACC si n-am avut piciorul pe pedale cred ca vreo 100km...
Pe drumuri aglomerate nu functioneaza , devine o cursa de masina de raliu (motorul trage ca in modul SPORT si chiar poate) iar eu nu apreciez accelerarile bruste + consumul aferent. Am testat, a sarit din 2000 rpm pana la 4500 doar ca sa accelereze cat mai repede de la 90 la 140 . Sincer cred ca numai motorul turbo de 1.4 poate fi asa.

Eu dau din padele in treapta cat mai superioara(merge si daca esti in auto) si abia dupa aia fac depasirea(mai degraba devansarea ca sa nu se inteleaga ca intru pe contrasens cu a6-a). Nu se mai tureaza ca nebuna. Sincer nici eu nu inteleg de ce retrogradeaza si accelereaza ca nebuna ptr 20 km/h. In rest e super comfy la drum lung. Mai folosesc si butonul cancel cand vad ca incetinersc masinile din fata ca sa nu franeze din scurt, e ca si cum ai lasa pe liber.
Ma deranjeaza cateodata la depasiri daca nu calc la fund pedala nu da toata puterea si cam vaneaza treptele pe masura ce calc progresiv pedala.
  • Vitara S Allgrip AT
 

Offline sancheznfy_br

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #774 : 28.Aug.2018, 07:26:20 p.m. »
Tot la capitolul dezamagiri as puncta calitatea slaba a partii frontale la impact. Bara de protectie dupa ce ca e f subtire mai e si gaurita. Iar daca ai impact pe colturi nu ai nici o protectie. Priviti cat de rezitent e capul de longeron. Pana in 60 km / h si fara frana.
Este cea mai mare dezamagire a mea. Nu stiu cum a luat 5 stele ncap. Daca pe toate celelalte minusuri  le accept prin prisma competitivitatii, asta nu .
Sa stiti ca e f fragila.

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

  • vitara 2w passion 1.6 VVT
 

Offline steph

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #775 : 28.Aug.2018, 07:32:17 p.m. »
O luam de la inceput cu absorbtia energiei prin deformare la impact?

Ala e lonjeron troznit la 60km/h?
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #776 : 28.Aug.2018, 07:49:03 p.m. »
Plastic
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #777 : 28.Aug.2018, 08:04:57 p.m. »
Despre care plastic zici?

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #778 : 28.Aug.2018, 08:08:23 p.m. »
Despre masinile noi, niste plastice
Sunt de acord ca sunt gandite sa se deformeze, preluand socul, insa din ce vad in poza, in colturi e 0 protectie, iar lonjeronul pare cam firav.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline steph

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #779 : 28.Aug.2018, 08:11:09 p.m. »
Eu nu am vazut masini care sa aibe traversa aia din mijloc prelungita si pe colturi. Habar nu am de ce, dar sigur nu e Vitara o exceptie.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14