Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 137877 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #560 : 12.Apr.2017, 11:09:16 a.m. »
Daca vrei sa mananci supa cu furculita, nu vei reusi decat sa culegi taieteii din zeama. Vei spune atunci ca te-a dezamagit furculita?
Foloseste obiectul potrivit in scopul potrivit (pentru care a fost destinat) si atunci "no problem". Daca folosesti lingura pentru supa, ar putea sa te deranjeze ca este prea mare/mica, de inox si nu de argint, etc. Astea ar intra la categoria dezamagiri, dar si ele depind de cum ai ales lingura (drive test :)), cat ai platit pentru ea, etc.
Problema aratata in film este din categoria "supa cu furculita". Masina aia nu este facuta pentru condus sportiv (agresiv) pe serpentine. Ca suporta si acest mod pana la un anumit nivel, asta este "bonus".
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: shpeedy, rexkrokiDAU, SuViPa

Offline wolfin

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #561 : 12.Apr.2017, 11:14:50 a.m. »
la mine nu e dezamagire aceasta punte. de fapt sunt multumit de toata componenta de tren rulare ...prin faptul ca e rigida si sotia nu mai are rau de miscare.  si sincer sta destul de bine pe soasea....

dar sunt off topic

le ..poti manca supa si cu betisoare daca te duce capu  :-))
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline BXXENL

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #562 : 12.Apr.2017, 11:23:57 a.m. »
Roata care s-a ridicat in viraj nu avea oricum aderenta, greutatea era mutata pe rotile de pe exteriorul virajului.

Ridicatul rotii este un comportament de dorit, este o trasatura a suspensiei rigide si sporeste agilitatea masinii.

  • SX4 1.5
Alex
 

Offline wolfin

  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline AT

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #564 : 12.Apr.2017, 11:40:26 a.m. »
Rolul abordarii discutiei despre puntea spate este evident unul de informare si nu neaparat o dezamagire asa cum am precizat si eu.  Fiecare tip de suspensie are si plusuri si minusuri, important sa le cunosti inainte de achizitie , pentru a decide ce este mai potrivit pentru scopul dorit. Pe forumurile in care se discuta avantajele si dezavantajele tipurilor de suspensie, am mai regasit o informatie si anume ca suspensia rigida/semirigida este de preferat in offroad intrucat pastreaza intotdeauna aceeasi garda la sol, evitand mai bine posibilitatea lovirii partii de dedesubt a masinii la circularea pe un drum cu denivelari mai pronuntate. Deci poate un plus pentru New Vitara la iesirile in offroad evident usor.
  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline ...

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #565 : 12.Apr.2017, 12:05:36 p.m. »
la mine nu e dezamagire aceasta punte. de fapt sunt multumit de toata componenta de tren rulare ...prin faptul ca e rigida si sotia nu mai are rau de miscare.  si sincer sta destul de bine pe soasea....

dar sunt off topic

le ..poti manca supa si cu betisoare daca te duce capu  :-))
In acelasi stil: cumparati o masina chinezeasca si veti putea manca orez cu orice: furculita, lingura, betisoare, lingurita, ba chiar si cu mana.
 

Offline aleksanders

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #566 : 12.Apr.2017, 09:30:07 p.m. »
prima masina chinezeasca pe care o sa o cumpar este asta
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #567 : 12.Apr.2017, 09:38:10 p.m. »
am mai regasit o informatie si anume ca suspensia rigida/semirigida este de preferat in offroad intrucat pastreaza intotdeauna aceeasi garda la sol, evitand mai bine posibilitatea lovirii partii de dedesubt a masinii la circularea pe un drum cu denivelari mai pronuntate. Deci poate un plus pentru New Vitara la iesirile in offroad evident usor.
           Eu cred ca ei au o bogata experienta in constructia masinilor offroad si au ales solutia cea mai buna, chiar daca noi ne-am dori o garda mai mare si un unghi mai bun !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline aleksanders

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #568 : 19.Apr.2017, 01:39:15 p.m. »
O constatare facuta astazi de sotie - greutatea masinii pe site 1160 - in talon si fisa de conformitate 1285  :dknw: - de ce sunt pe site valori mai mici?!!
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline BXXENL

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #569 : 19.Apr.2017, 02:42:16 p.m. »
Poate sunt 2 greutati diferite...una greutatea masinii uscate si alta greutatea masinii cu fluide si sofer (75kg).

Altfel, ar mai putea fi greutati aferente unor nivele de echipare diferite.
  • SX4 1.5
Alex