Buna , in legatura ca tacanitul dieselului meu de la vitara...pana la urma m,am hotarat sa merg sa vad ce are ,desi intr,o vreme am zis ca asa o fi normal pt el si a mai rade si mecanicul😁. Am fost la un garaj suzuki in Belgia,masina cumparata din Ro,am 5800 km,aveam programarea de doua saptamani ,iar pe cand ajung acolo ,,pai nu ca nu se poate sa ne uitam la ea pe garantie...nu ai garantie decat in Romania daca ai luat,o de acolo" !!! Tipic belgian ,nu m,a mirat!! L,am lasat am plecat la alt garaj suzuki ,direct ,fara programare,asta a fost azi ,apropo, omul foarte de treba aici...a inteles problema si joi am programare ,a zis ca o s,o conduca si el sa isi dea seama mai bine. La ralanti nu se aude nu stiu ce,in mers cand accelerzi cand are nevoie sa traga face ceva de genul cand ai o gaura pe tubul de aer sau nu e etansat bine. Cam ciudat.Tractorul lui tata mai facea asa cand merge in trei pistoane la -10,dar asta face tot timpul.Unii dintre colegi cu diesel v,as ruga sa confirmati daca ati avut ceva asemanator+ ca de vreo 2 sapt ralantiul parca e prea jos... aproape pe linia de 800 turatii sta si vibreaza uneori masina ,depinde de pozitie.parca e cu 50-100 de ture sub normal , e de ajuns sa ii pornesc ac si dispare vibratia ,turatia urcand f putin. Sa fie facut special asa pt consum? La voi cum e?
Am zis ca daca doar una mai vad ca face asa(nu turatia) m,as impaca cu ideea dar pana atunci e mai greu. E singura nemultumire.. in rest nici o problema. Joi o sa revin ,sa vedeti apoi show,,😀daca nu,i gasesc astia nimic ma ard rau la card ,la ce preturi au!!!
Apropo aici revizia de 1000 km e obligatorie si mie nu mi,o fac gratis ,e doar pt clientii cu masina luata de aici,dar nu,i bai , i,am facut,o eu prea mult la cat am ascultat,o cu urechea.🤣Iar prima revizie se face la 15000 atat benzina cat si diesel.