Si un alt subiect. Masina fiind usoara, inalta si evident mai rigida pe spate pentru o stabilitate mai buna in curbe pe carosabil uscat, atentie in schimb pe carosabil umed la coborarea in viteza mare a sepentinelor, nu franati prea agresiv in curba pentru reducerea vitezei, reduceti din timp viteza si utilizati din timp frana de motor. Fata de alte masini, Vitara fiind si mai usoara are o tendinta ceva mai mare de derapare a spatelui la o franare prea ferma in coborare pe serpentine si carosabil umed. Presiunea ridicata in anvelope accentueaza acest fenomen. Sistemul All Grip a corectat foarte bine o astfel de situatie limita (datorita unei situatii din trafic am fost nevoit sa franez ceva mai ferm). Masina a ramas pe traiectorie dar senzatia nu a fost placuta. Deci ceva mai multa precautie la franare brusca pe carosabil umed in curbe, chiar daca este cald afara si mai ales daca nu aveti All Grip care sa-si aduca aportul in asemenea situatii limita.