Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 137794 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Lerua07

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #230 : 04.Sep.2016, 05:19:57 p.m. »
@cristi1 nu este deloc corecta o comparatie intre Mercedes si Suzuki !  ;-)
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 
The following users thanked this post: marcone

Offline marcone

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #231 : 04.Sep.2016, 06:18:22 p.m. »
In afara faptului ca sunt ambele automobile, M-B clasa E diesel automat chiar nu are nimic comun cu Suzuki Vitara benzina manuala, ar fi si culmea sa nu simti nico diferenta cand treci de la una la alta.
Cea mai apropiata masina (pastrand proportiile, cred ca cel mai scump model de la Suzuki e mai ieftin decat cel mai ieftin model M-B) din gama MB de Vitara e GLA-ul, model orientat spre cilentela feminina.  Poate negociezi cu sotul un upgrade :)
« Ultima Modificare: 04.Sep.2016, 06:25:24 p.m. de marcone »
 

Offline crisi1

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #232 : 04.Sep.2016, 06:56:59 p.m. »
Nu era vorba de nicio comparatie, ci doar de un argument de ce as simti-o eu lenesa pe Suzi. Cred ca la iarna o sa ii placa lui sa faca schimb :))

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 

Offline alinm

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #233 : 04.Sep.2016, 07:34:11 p.m. »
Apropo de putere/transmisie, daca cutia nu e cvt, raportul turatie /viteza e fix in acea treapta de viteza deci nu ai cum sa ai 500rpm in plus.

E adevarat ca daca setezi modul sport fara sa misti pedala creste turatia, deci si viteza. Totusi daca e pe cruise control, acolo nu simt nimic. Testul l-am facut pe autostrada, o sa-l refac cand sunt in rampa si turatia are tendinta sa scada, sa vad daca cu adevarat se schimba hartile de injectie si se simte.

Si mie mi s-a parut ca pe cruise control accelereaza mai bine decat daca apas pe pedala in mod auto, o sa testez si sport sa vad cum merge.
Vitara Passion 4x4 1,6 benzina, neagra cu caciula alba.
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #234 : 04.Sep.2016, 08:02:29 p.m. »
Nu chiar. Rapoartele de transmisie sunt fixe dar nu si cand este comandata schimbarea. Am scris ca am mers cu masina mea mai veche manuala cu treapta a II-a la 6500 pana la 90km/h si am simtit fiecare "piscare" a acceleratiei de parca eram in masina de curse! Ce scriu eu este ca daca pe AUTO treptele se schimba in intervalul 1500 rpm in sus, 1200 in jos, pe SPORT treptele se schimba pe la 2100 in sus si 1800 in jos. Daca aplici formula (cu corectiile colegului Catalln pentru unitatile de masura caci principiul e acelasi) tinand cont ca cuplul este liniar de la 1500 (la 1.4 Boosterjet) scurt iese ca la 10% turatie suplimentara ai 10% putere suplimentara ... si sper ca esti de acord ca 10% putere suplimentara conteaza LA SCHIMBAREA RAPORTULUI DE TRANSMISIE. Apropo, treptele si raportele iti asigura dependenta vitezei masinii de turatia motorului in plaja. Ei, modurile de selectie schimba LIMITELE plajelor. Ca test va recomand sa va setati ACC-ul pe la 130-140 si sa stati in spatele unui camion care merge cu 80-100 apoi iesiti in linie libera...faceti-o si fara ACC , chiar sunt curios daca aveti aceleasi rezultate. Faceti testul pe AUTO.
Incep sa cred ca de fapt avem alta problema: AUTO+SPORT dar cutii manuale duc la alte senzatii decat aceste moduri pe cutiile automate! Discutia are valoare doar daca schimbati in aceeasi plaja cu automatele . Apoi nu stiu nici macar daca rapoartele sunt acelelasi...
Apoi in modul SPORT intodeauna imi creste consumul asa ca sunt sigur ca si alimentarea cu combustibil este schimbata de la economie la performanta.
« Ultima Modificare: 04.Sep.2016, 08:13:50 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #235 : 04.Sep.2016, 08:09:36 p.m. »
La Vitarele cu ACC se poate selecta si CC clasic sau e disponibil doar ACC?

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #236 : 04.Sep.2016, 08:11:00 p.m. »
Interesanta intrebare, probabil ca daca dezactivezi radarul asta se intampla.
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #237 : 04.Sep.2016, 08:17:05 p.m. »
Corect si sunt constienta ca aici gresesc cand imi doresc de la ea sa fie putin mai sprintena .  Eu vin de pe un diesel si conduc uneori si masina sotului, un clasa E diesel automat.
Realist vorbind, Vitara imi ofera fix ce m-am asteptat, raport calitate-pret.


Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Problema este ca treptele la diesel sunt altfel datorita cuplului mai mare si turatiei maxime la jumatate. O benzinara are puterea echivalenta la vreo 30-50% RPM mai multe asa ca daca vrei sa simti ce simti pe diesel trebuie sa o accelerezi mai intai...dar creste consumul...deh, nu poti sa le ai pe toate...
Este asa numita problema a subturarii de catre cei invatati pe diesel cand trec pe benzina.  Si au patit-o toti care au facut-o. N-ati vazut pe nimeni oprind motorul la teste? Frecventa e mult mai mare la cei ce vin de pe diesel.
« Ultima Modificare: 04.Sep.2016, 08:21:19 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline alinm

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #238 : 05.Sep.2016, 07:48:53 a.m. »
Acuma inteleg ca te refereai la turatia la care schimba cutia automata in cele 2 moduri. Eu unul pe 1.6 cu cutie manuala in mod uzual schimb in sus pe la 3000, in jos pe la 1500-2000 (asa faceam si la diesel, ar trebui sa schimb mai sus acuma), depinde si ce fac ca daca urc sau in depasire schimb mult mai sus ... in rest ce ai zis tu invatam cam in primele ore de condus si mai ales la primele depasiri ;)

Faza cu camionul la 130 - am si zis ca mi se pare ca accelereaza mai bine pe acc. Dar tot nu e suficient, pe autostrada mai merge dar pe la noi prefer sa retrogradez.

Am facut un mic test aseara, cu acc setat pe la 70km/h in treapta 5 - nu mai stiu turatia dar bine sub 2000, am mers cu auto in rampa lejera si lunga, cand a inceput sa scada viteza am bagat in sport, parca am simtit ceva dar foarte putin, tot a trebuit sa retrogradez. Fara sa apas acceleratia, sa simt doar diferenta de mapare calculator.

Totusi, aseara am urmarit special acest comportament, acuma cred ca e o diferenta de mapare intre auto si sport dar cel putin la motorul meu nu e una foarte mare, dar se simte.

Vitara Passion 4x4 1,6 benzina, neagra cu caciula alba.
 

Offline dAlex

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #239 : 05.Sep.2016, 09:40:59 a.m. »
Lunga si interesanta discutia despre turatii, dar oare indicatorul de schimbare a treptei de viteza din bord o fi total pe langa?

Pe langa asta, Manualul utilizatorului are vreo 2 capitole dedicate schimbarii treptelor de viteza si acolo se specifica exact viteza si turatia la care schimbi in limitele superioare. Si citindu-l am vazut ca accentul se pune exclusiv pe supraturare nu pe subturare.

Se pare ca e f important sa nu schimbi mai tarziu decat trebuie, mai degraba decat prea devreme. Sigur, nu ma gandesc la extrem dar, sa zicem ca subturez putin ocazional, ce s-ar putea intampla? Daca supraturez stiu sigur ca il prajesc.

Eu unul, o conduc incepand de la 60km/h intr-a 5-a si nu mi se pare ca se chinuie deloc. Trage usor.
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT