OK,
Dealer-ul mi-a spus ca senzorii se pot cumpara separat si intoduce in orice janta, inca nu avea pret. Insa, la urma urmei, daca senzorii din roti nu sunt prezenti, in afar' de un martor galben pe bord, ce se mai poate intampla? Banuiesc ca nimic. Am un coleg cu o mazda6 careia i-au pocnit un senzor la vulcanizare. Merge de 1 an de zile fara nicio problema in afar' de becul galben in bord aprins.
In alta ordine de idei, deja am primele 2 probleme, la putin peste 2000 km:
- ceasul dintre gurile de aerisire cred ca a "pierdut legatura" cu instrumentele de bord pt ca nu mai este luminat si nici nu se mai seteaza deodata cu cel din bord: indiferent ce ora setez, el continua independent. Deci, vizita service pt garantie. Sper sa fie cu impact cat mai mic asupra plasticului din plansa de bord si cu risc minim de greierasi dupa operatiune.
- uneori cuplarea compresorului de AC face sa patineze pt 1-2 secunde cureaua de accesorii. Scartaie cinstit de intoarce lumea capul pe o raza de 50m. Parerea mea e ca intinderea curelei era un punct "verificabil" la revizia de 1000km. Ma rog, se rezolva usor cand merg pt ceas.
Cel putin prima o incadrez la categoria "dezamagire" pt ca masina are mai putin de 1 luna si a aparut "buba". Mi-aduc aminte ca in '99 am avut o dacie break la care tot la 2 luni cadea ceasul electronic de deasupra oglinzii, de erau aia de la garantie disperati cand ma vedeau ca apar.
Si ar mai fi si un "bug" legat de sistemul de keyless go: daca telefonul este fix deasupra gurilor de aerisire centrale am mesaj galben "SERVICE START SYSTEM". Masina porneste, merge, etc., dar manualul zice sa te prezinti la service. Cum mut telefonul de acolo, cum nu mai apare mesajul. A mai observat cineva asta?
Seara faina,