Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 137789 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline centel

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #190 : 24.Aug.2016, 04:02:33 p.m. »
             Pe primele cinci cred ca le-ai stiut de la drive test(cu exceptia multimedia), si deci daca le-ai acceptat sunt ok. Iar service-ul mai trebuie schimbat daca vezi ca sunt indolenti ! Cu cartea masinii e o problema generala, toti am asteptat asa. Eu n-am asteptat sa vina masina, era in showroom, si tot am avut emotii cu  cartea  si ca n-o voi inmatricula pana la CO.
Nu, nu le-am sesizat la test drive, de acolo si dezamagirea. Dar am invatat ceva din asta, am sa fiu mai atent la micile detalii la urmatorul test drive. "Orice sut in fund e un pas inainte".
Faza cu "asa e la toti" nu inseamna ca e si ok!

Va doresc multi km fara incidente si sa ne vedem sanatosi la o bere candva.
  • Vitara 1.6 Passion 2WD AT - Galactic Grey
 

Offline enicky

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #191 : 25.Aug.2016, 01:19:23 a.m. »
 :) , pe undeva te inteleg : este emotia pricinuita de contactul cu o masina noua, prezenta (tacuta si importanta !) a reprezentantului de vanzari, etc.
     Problema poate fi si la noi ca nu punem suficiente intrebari, dar , eu as pune accent pe o prezentare corecta si cat mai atractiva a produsului, ceea ce la noi nu se intampla ! Eu am facut 3 (trei) drive-test cu vitara(am vrut si la al4lea dealer, dar n-avea masina) pana m-am decis s-o cumpar. Si asta din cauza ca niciun reprezentant Suzuki n-a reusit sa faca o prezentare completa a masinii si poate nici toti 3 la un loc n-au reusit ! Pe cat pare de simplu comertul, pe atat de greu este !!!
      Cotiera mie mi se pare ok. Sa vezi cum e una universala! Lasi scaunul mai jos si ea va fi mai sus.
      Piuitul ala e enervant dar util, sa stii : cheia trebuie sa fie in contact doar atunci cand soferul e la volan, din f. multe motive.
      Indicatorul de consum instant  de pe bord e mult mai frumos decat la ford  la care erau simple cifre, aici e mai "modern" dar, absolut inutil la ambele.
      Si mai trebuie sa intelegem ca proiectantul chiar nu poate satisface toate gusturile ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ovydyurs

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #192 : 25.Aug.2016, 10:01:23 a.m. »
Dupa 2000 km cu noua vitara remarc negativ mai multe aspecte:

1. functia mirrorlink neutilizabila. am testat functia cu multe telefoane mai vechi, mai noi (Iphone, Samsung, Sony, Lg, etc) si ma declar dezamagit. ideea era sa putem accesa aplicatii "utile" specifice auto din telefoane cu mirrorlink (gen Waze sau Igo) in sistemul masinii, iar acest lucru este posibil in prezent doar cu modele de telefoane cu versiune de android veche. poate in viitor cu un upgrade al veriunii mirrorlink pt. compatibilitatea cu telefanele noi, ne vom putea bucura de aceasta functie.

2. calitatea audio a sistemului/difuzoarelor submedie. Inainte de achizitie am testat doua modele Vitara in echipara Passion si am sesizat inca de atunci calitatea scazuta a sunetului sistemului audio, dar mi s-a comunicat ca la modelul Spirit sunetul este imbunatatit cu tweetere si sunetul ar fi mai bun. Din pacate nu am putut sa testez modelul spirit inainte de achizitie, iar cand am primit masina am remarcat in continuare acelasi sunet plat, rece, uneori cu distorsiuni, iar pe radio calitatea este si mai slaba  :notlst:  Cel mai probabil in scurt timp voi face un upgrade pt. difuzoare, sper sa nu afecteze garantia.

3. informatii autonomie combustibil. la aprinderea martorului pentru nivelul scazut de carburant nu mai primesc nici un fel de informatii despre numarul de km estimati pentru a fi parcursi pana la 0 si din pacate nici indicatarul nivelului de combustibil disponbil nu ma ajuta sa intuiesc cat as mai putea sa merg. si la alte auto mai vechi pe care le-am condus, dupa aprinderea martorului de combustibil exista un estimat relativ de autonomie, dar la Vitara... nimic. Din manual am inteles ca odata aprins "becul rosu" trebui sa alimentez de urgenta si atat. :-? Cred ca ar fi ajutat cel putin o estimare relativa a autonomiei ramase.

4. nivelul sonor al senzorilor de parcare. Am seszatia ca se aud prea incet. Posibil sa ma fi obisnuit cu un nivel sonor al senzorilor de parcare mai ridicat de la alte masini, cert este ca la Vitara am impresia ca se aud prea incet, iar la manevrele de parcare cu spatele ma folosesc de sunetele senzorilor pt. a estima distanta si de multe ori sunt nevoit sa dau sunetul sistemului audio aproape de minim pt a auzi senzorii. mi-ar fi placut sa pot regla intensitatea sunetului.

5. imposibilitatea dezactivarii permanente a sistemului start-stop. Cred ca e clar ce vreau sa spun. Ma deranjeaza ca la fiecare pornire a motorului trebuie sa anulez sistemul si nu o pot face definitiv. Am intrebat la service, mi-au spus ca NU exista o functie de dezactivare completa a sistemului, el se activeaza automat la pornire  :(

6. sistemul audio se stinge odata cu motorul. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa opresc motorul, dar raman in masina. Odata oprit motorul se opreste si sistemul audio. Este neplacut. La alte auto, odata oprit motorul sistemul audio ramane pornit si se inchide automat la blocarea usilor sau dupa un anumit timp.

7. Functia DAB radio. Nu am inteles de ce nu este activa, daca apare in specificatiile sistemului. Cine o activeaza, cum se activeaza, de ce trebuie sa-mi bat capul sa aflu ce si cum, daca la achizitia auto mi s-a comunicat ca exista in sistem si apare in specificatiile masinii?
Am inteles ca exista posibilitatea utilizarii acestei functii in Bucuresti si in strainatate. Era normal sa fie deja activata in sistem ca atunci cand vreau sa o folosesc sa functioneze sa nu stau sa scriu pe forum despre asta.

Cu toate acestea sunt multumit de masina. Din punctul meu de vedere aceste puncte negative, sunt compensate de costul masinii. La alti producatori cu renume, platesti mult mai mult si apar aceleasi probleme. Multe sunt aspecte subiective care pot fi reglate sau la care ne putem adapta. Exista speranta ca producatorul sa tina cont de parerile noastre si sa vina cu niste solutii viabile.

Mai vedem dupa alti 2000 km...
  • Suzuki Vitara
 

Offline jupanul1

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #193 : 25.Aug.2016, 10:30:52 a.m. »
my 2 cents:

1. Mirrorlink/Carplay - nu o să discut despre Mirrorlink că nu am know-how destul, dar la Carplay lucrurile sunt foarte simple. Până la urmă singurul care decide ce aplicații sunt disponibile pe Carplay este producătorul sistemului de operare al telefonului. În cazul în speță - Apple. Și Apple nu o să permită prea curând ca Waze să fie folosit în acest mod. De ce? Ei.. abia asta este cu adevărat o întrebare pertinentă și dacă e cineva interesat de această temă putem aprofunda în alte secțiuni ale forumului.
Pot deduce că similar stau lucrurile și cu Mirrorlink.

2. Calitatea audio - eu am versiunea S, nu am sesizat ceva probleme în acest sens. Deși plecasem cu prejudecăți date de cititul intensiv al acestui forum, deci am fost mult mai critic în aprecierea sunetului. Nu cred că au pus alte difuzoare în cazul meu...

3. autonomie combustibil - necesită un pic de timp dar te vei învăța cu situația.

4. nivelul sonor al senzorilor de parcare - și la mine cei de la mașina veche țipau mai tare, și e un pic deranjant acum, dar în contrapartidă, acum am și senzori pe față. În rest... vezi pct. 3

5. Dezactivare start-stop permanentă - de ce-ai vrea așa ceva? Poți să-l setezi pe funcția ”confort” și va interveni ceva mai rar...

6. Sistemul audio se oprește odată cu motorul - ai posibilitatea ”ACC” sau dacă nu, vezi pct. 3

7. DAB radio - în contractul și specificațiile tehnice în baza cărora ai achiziționat auto scria despre această funcție? Dacă da - Protecția Consumatorului. Dacă nu...
« Ultima Modificare: 25.Aug.2016, 10:33:01 a.m. de jupanul1 »
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline alinm

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #194 : 25.Aug.2016, 11:37:41 a.m. »
1. Mie nu mi-a mers cu telefoanele vechi, acum am un samsung A3 si abia dupa update de android a aparut functia. Nu merge mirror de ecran, apare doar aplicatia care poate functiona. Eu pot folosi sygic car navigation pe ecran in mers, e singura aplucatie care imi functioneaza.


6. La mine sistemul audio nu se opreste cu motorul, cheia ramane pe pozitia accesorii. Doar daca mai rotesc o pozitie inapoi se opreste si sistemul.

Vitara Passion 4x4 1,6 benzina, neagra cu caciula alba.
 
The following users thanked this post: crisi1

Offline crisi1

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #195 : 25.Aug.2016, 11:40:39 a.m. »
6. La mine sistemul audio nu se opreste cu motorul, cheia ramane pe pozitia accesorii. Doar daca mai rotesc o pozitie inapoi se opreste si sistemul.
Cred ca toti 'patim' acelasi lucru cu sistemul audio. :)
De incercat sygic, ms. (Asta dc reusesc sa conectez cumva android-ul la masina )


Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: 25.Aug.2016, 11:46:04 a.m. de crisi1 »
  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 

Offline PAR

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #196 : 28.Aug.2016, 11:30:11 p.m. »
Salutare,

Un mare minus, din partea mea, ar fi suspensia prea rigida pentru mine, stiu ca o sa se mai lase dar nu mai suport, creeaza un disconfort foarte mare pe distanta mica, unde-i drum cu denivelari, nici nu vreau sa ma gandesc cum ii la drum lung, cu gropi si denivelari.

Presiunea in roti este cea minima permisa 2,3-2,4 ca sa nu am bordul portocaliu. Am incercat si cu presiune in roti mai mica dar nu-i diferenta prea mare, plus ca-i enervanta avertizarea.

Ar fi o solutie pentru un confort sporit? Eu m-am gandit la jante pe 16  si anvelope cu o inaltime cat mai mare. Care ar fi inaltimea maxima care s-ar putea pune, ca sa nu atinga nimic. Stiu ca legal maxim este 215/60/R16.

Cei care aveti deja mai multi km, se simte altfel suspensia, dupa un anumit numar de km?
Masina de  test drive  avea deja ~8.000km si suspensia era placuta, dar ii masina de test drive cine stie pe unde a tot umblat.

Astept parerile si sugestiile voastre. Multumesc
  • Suzuki Vitara Spirit 2WD 1.6 VVT AT
 

Offline shpeedy

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #197 : 29.Aug.2016, 09:15:28 a.m. »
Referitor la rigiditatea suspensiei si posibilele solutii de remediere, intr-adevar folosirea unor anvelope cu balon mai mare imbunatateste semnificativ confortul.

La SX4 (cu o suspensie similar de rigida) am trecut de la profil 60 (205/60R16) la profil 65 (205/65R16). Daca esti dispus sa iesi din normele legale (dimensiune netrecuta in acte), marimea 215/65R16 nu va atinge nicaieri.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: PAR

Offline marcone

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #198 : 29.Aug.2016, 10:36:49 a.m. »
7. Functia DAB radio. Nu am inteles de ce nu este activa, daca apare in specificatiile sistemului. Cine o activeaza, cum se activeaza, de ce trebuie sa-mi bat capul sa aflu ce si cum, daca la achizitia auto mi s-a comunicat ca exista in sistem si apare in specificatiile masinii?
Am inteles ca exista posibilitatea utilizarii acestei functii in Bucuresti si in strainatate. Era normal sa fie deja activata in sistem ca atunci cand vreau sa o folosesc sa functioneze sa nu stau sa scriu pe forum despre asta.

Ce inseamna DAB radio si specific pentru RO: Digital Audio Broadcast e o forma de transmisie digtala mutiplexata a posturilor radio, inlocuind clasicul FM.
In Romania e un singur multiplex DAB in Bucuresti, totul sub forma experimentala:
http://www.radiocom.ro/business/servicii/broadcasting/broadcasting-radio/

Radio DAB vine standard pe masinile care se vand in tarile unde ai acoperire oficiala DAB, Romania nu e una:
https://en.wikipedia.org/wiki/Countries_using_DAB/DMB

Cat despre majoritatea celorlalte probleme , cred ca se datoreaza mai degraba trecerii de la o marca la alta decat unor greseli de proiectare.
Singura chestie pe care o consider o greseala de proiectare in materie de interfata cu utilizatorul e faptul ca nu esti avertizat la plecarea din autovehicul ca ai vreun geam coborat, cum e la faruri de ex.
« Ultima Modificare: 29.Aug.2016, 10:48:50 a.m. de marcone »
 

Offline marcone

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #199 : 29.Aug.2016, 10:51:15 a.m. »
6. La mine sistemul audio nu se opreste cu motorul, cheia ramane pe pozitia accesorii. Doar daca mai rotesc o pozitie inapoi se opreste si sistemul.

Cred ca, colegul are varianta mai smechera, cu buton. Nu stiu daca exista logica asta si la buton. Avantaj cheie.