Autor Subiect: Dezamagiri Suzuki New Vitara  (Citit de 137783 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #120 : 24.Sep.2015, 01:28:34 p.m. »
Fără roata de rezerva sau cu cea îngustă, placa rigida se poate lăsa jos, pe prima poziție de fixare și se câștigă astfel cam zece cm pe înălțime.
Cu roata normală placa face un fel de echilibristica. :)

Offline georgeek

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #121 : 24.Sep.2015, 01:31:30 p.m. »
Ma intreb daca producatorul a calculat 375l cu placa in pozitia initiala sau cu ea lasata.
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Savana Yvory / Black
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #122 : 24.Sep.2015, 01:36:17 p.m. »
Tu ce crezi? :)

Offline vladiopa

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #123 : 24.Sep.2015, 01:38:03 p.m. »
Totusi, subiectul "roata de rezerva" se discuta in alta parte
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #124 : 24.Sep.2015, 01:39:27 p.m. »
Pai dacă lumea e dezamăgită de lipsa ei...

Offline georgeek

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #125 : 24.Sep.2015, 01:42:26 p.m. »
Pt mine nu roata de rezerva era dezamagirea ci spatiul portbagaj, sau mai bine zis situatia in care in 375l este inclus si spatiul de sub placaj - eventual si spatiul rotii de rezerva. Voi pune intrebarea in alt topic. Sau trebuie sa deschid topic spatiu portbagaj?
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Savana Yvory / Black
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #126 : 24.Sep.2015, 01:52:01 p.m. »
Normal ca e inclus și spațiu de sub placa cand aceasta se afla în poziția superioara. Nu e si acesta spațiu util de depozitare? :)

Offline tau

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #127 : 24.Sep.2015, 02:18:53 p.m. »
Fără roata de rezerva sau cu cea îngustă, placa rigida se poate lăsa jos, pe prima poziție de fixare și se câștigă astfel cam zece cm pe înălțime.
Cu roata normală placa face un fel de echilibristica. :)

Oare in cazul acesta, daca roata de dimensiuni normale e tinuta ... (mai) dezumflata, oare placa rigida nu se aseaza mai bine?

A incercat / verificat cineva acest aspect?
  • Jimny, Vitara S, New Jimny
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #128 : 24.Sep.2015, 02:24:00 p.m. »
Diferenta de dimensiune umflat-desumflat este nesemnificativa. Sa zicem totusi ca ar fi suficient de mare diferenta, dar ce faci, la nevoie, cu o roata de rezerva desumflata?
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline shpeedy

Re: Dezamagiri Suzuki New Vitara
« Răspuns #129 : 24.Sep.2015, 05:37:15 p.m. »
La o adica, mai indesi pe langa roata aia dezumflata si un compresor de aer sau o pompa de picior...

Acuma sa incep si eu ca batranii sa povestesc din tinerete: cand sa-mi iau SX4-ul, una din dilemele mele era cu privire la capacitatea portbagajului de doar 270L (avand la vremea acea un Passat B5 Sedan cu portbagaj de peste 500L) - asta in conditiile in care asteptam si un bebe.

Citind in stanga, si-n dreapta pe forum despre aceasta 'dezamagire' a SX4-ului, nu mai stiu care dintre colegi a dat un argument hotarator pentru mine: pe parcursul unui an, cate zile ai nevoie de un portbagaj serios la masina ? In cazul meu: una-peste-alta, cam 45-50 zile (25 zile de concediu + ceva week-end-uri). Restul anului (+300 zile) nu prea ai nevoie de extra-spatiul aferent unui portbagaj mare, dar il cari dupa tine, nefiind detasabil de caroserie. Ce am constatat de cand avem SX4-ul: am invatat sa ne facem bagajele mai cu cap, fara sa mai luam lucruri inutile. Cand era Piticul mic, desi aveam unul din cele mai mici portbagaje de pe piata, aveam unul din cele mai mari carucioare de pe piata - pliat, arata ca mai jos (mai puteam sa-i scot rotile alea mari, dar cam atat). Si cu toate astea am mers si la munte, si la mare.

Acu' vreo doi ani, am luat - de ocazie - un 'sarcofag' (mic, dar care mi-a dublat capacitatea portbagajului), pe care nu cred ca l-am folosit de 7 ori in acesti doi ani.

 

Ultima dovada a acestor cinci ani de portbagaj mic a fost concediul facut acum o luna: doua trollere mici-medii, o geanta de voiaj mica-medie, o geanta frigorifica (mai mica fata de o cutie frigorifica), un rucsac de laptop si ... olita de noapte (deh, inca lucram la acest aspect) pentru o saptamana prin tara. Si tot nu am folosit hainele groase pentru ca nu a fost cazul.

Ce vreau sa spun cu aceasta 'polologhie': cand va referiti la capacitatea oarecum limitata a portbagajului la Vitara (oricum cu 100L peste SX4), ganditi-va si de cate ori il veti folosi la capacitate maxima si ce inseamna - in materie de necesitati reale (bagaje) - acea capacitate maxima.

My two cents...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X