Autor Subiect: Roata de rezerva  (Citit de 137416 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline naafrayu

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #610 : 03.Dec.2020, 10:06:34 a.m. »
am vb acum la SUMO ROMANIA (nr de pe site sumo hu). site-ul romanesc este in pregatire si va contine aceleasi piese. momentan nu au prea multe in stoc. au covorase. nu si cauciuc portbagaj, am comandat cu 750 kitul cauciuc+cric+spuma scule+surub  (https://www.suzukialkatresz.com/spd/S-43290-79J10-SZETT/Suzuki-Vitara-2015-utani-SX4-SCross-Potkerek-Manko) la 750 lei (identic sxcross si vitara) cu trans curier inclus (cauciuc KENDA nu LINGLONG de pe var doar cauciuc = https://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Vitara-2015-utani-SX4-SCross-Potkerek-Manko)

iar la DAB ar fi asa: 661 roata cu fier; 398 cric, 60 surubul de prindere, 82 cutia de polistiren;

PS: DAB zice ca roata este dintr-o bucata/solida (cauciuc+fier si cauciucul nu necesita umflare vreodata - cel putin asta mi-au spus mie) vs. SUMO care zice ca acel cauciuc vine umflat si are supapa; ramane sa vad cand ajunge
  • SX4 S-CROSS ALLGRIP 4X4 AT 1.4 BENZINA, 05.2019, 10,000KM, DAB AUTO BUCURESTI
 

Offline naafrayu

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #611 : 03.Dec.2020, 12:08:28 p.m. »
totusi de unde ati luat levierul (pt prezoane) ca sa se potriveasca perfect? am incercat unul de la un Clio si joaca prezonul in el. multam? inteleg ca au si la DAB spre 100 lei
  • SX4 S-CROSS ALLGRIP 4X4 AT 1.4 BENZINA, 05.2019, 10,000KM, DAB AUTO BUCURESTI
 

Offline enicky

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #612 : 03.Dec.2020, 08:32:11 p.m. »
  Asa, si ce face cricul ala de 400lei fata de asta sau similare?! Ca sa nu mai zic de "cutia" de polistiren si surub, cu ce ma ajuta?! Am postat 2 pag.mai in spate o varianta mai  simpla, dar probabil ai vazut...
  Ma faci sa verific roata, ca nu cred ca e numai cauciuc. Cheie(nu este levier) pt. prezoane am primit.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jante.otel

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #613 : 04.Dec.2020, 10:41:27 p.m. »
Putin probabil ca rezerva aia slim sa fie cu anvelopa/cauciuc plin.
 In mod normal trebuie sa fie o anvelopa cam ca de motocicleta, 135/90R16 (dar si variante apropiate) umflata pana pe la 3,6 barr - adica e... bâtă.
Cum naiba sa fie plina, ca nu e de motostivuitor?
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #614 : 04.Dec.2020, 11:02:53 p.m. »
4,2 bar.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Calin sb

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #615 : 04.Dec.2020, 11:20:09 p.m. »
Întrebare pentru cine a folosit roata de rezerva de dimensiuni reduse,
Cum se simte la condus ?
Am condus o Insignia 5 ani fără pana , merita roata de rezerva?
 PS acum târâi o roata din setul de vara , 0 extra cost
« Ultima Modificare: 04.Dec.2020, 11:42:03 p.m. de Calin sb »
  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 

Online ntire2000

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #616 : 04.Dec.2020, 11:28:30 p.m. »
O investitie de 6-700 de lei pentru o roata de rezerva care o cari degeaba dupa tine câtiva ani în eventualitatea ca vei avea nevoie de ea, chiar nu merita.
De 200 de lei chemi asistenta rutiera atunci când faci o pana o data la un cincinal.
Sunt o gramada de anunturi pe olx.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #617 : 05.Dec.2020, 01:35:51 p.m. »
Citat
1.Putin probabil ca rezerva aia slim sa fie cu anvelopa/cauciuc plin.
2.O investitie de 6-700 de lei pentru o roata de rezerva care o cari degeaba dupa tine câtiva ani
  1.Asa zic si eu.
  2.Ai dreptate, dar eu de cand am avut 3 pene succesive(prin Arges), norocul fiind ca am fost prevazator si dupa ce mi-am inlocuit singur roata pe marginea soselei, am oprit la o vulcanizare si mi-au vulcanizat cauciucul spart, pt. ca am facut pana si cu rezerva, un mecanic mi-a pus si camera,  care n-a rezistat, pt. ca  a iesit sarmele prin cauciuc, iar apoi mi-am cumparat un cauciuc sh, pt. ca eram abia la drumul de dus... o intreaga aventura. Era prin anii 99-00.
Dar roata de rezerva iti mai da si un sentiment de siguranta, ca sa nu mai zic de posibilitatile de interventie tehnica pe soselele noastre...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Online FritzVonSpritz

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #618 : 05.Dec.2020, 02:02:23 p.m. »
Putin probabil ca rezerva aia slim sa fie cu anvelopa/cauciuc plin.
Cum naiba sa fie plina, ca nu e de motostivuitor?

Cred ca  la Nissan-ul Micra e roata plina. Rezerva e din aia slim ( cand apare juniorul ca i-am dat lui masina, o sa ma uit, ca sa confirm - poate ii fac si o poza  :fluier: )
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 
The following users thanked this post: jante.otel

Offline Myhay

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #619 : 19.Feb.2021, 12:06:06 p.m. »
Va rog cei care aveti Vitara sa mi spuneti daca roata de rezerva slim vine “la fata” dupa montarea in spatiul dedicat din portbagaj. Momentan am pus una din rotile de vara acolo si a trebuit sa renunt la placa aceea subtire ca statea ridicata in sus. Am montat doar placa mai groasa care vine o treapta mai sus pe suportii dedicati dar asa pierd din spatiul portbagajului.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic