Autor Subiect: Roata de rezerva  (Citit de 137458 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Meltdown

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #420 : 12.Iul.2018, 11:39:09 a.m. »
Daca se taie cauciucul sau mergi mai mult pe pana fara sa iti dai seama(cum am facut eu), nu ai ce sa faci fara roata de rezerva. Poate doar sa admiri sarmele iesite din cauciuc.
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #421 : 12.Iul.2018, 11:48:51 a.m. »
Tocmai de aia e bun TPMS-ul și nu trebuie păcălit cu diverse gadgeturi prin portbagaj, te anunță că e o problemă și nu mergi pe pană.  Doar dacă insiști :)

Offline Meltdown

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #422 : 12.Iul.2018, 12:58:36 p.m. »
La Opel aveam doar ABS. :-))

Citat
CSF n-ai CSF
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #423 : 12.Iul.2018, 01:58:32 p.m. »
adica abs tinea loc de martor presiune. se invarte mai mult roata si beculeste in bord
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Meltdown

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #424 : 12.Iul.2018, 03:21:36 p.m. »
Adica nu avea absolut nimic. Era vorba de roata de pe spate. Oricum masina nu zicea daca aveai roti sparte. Am avut vreo 5 pene de-a lungul timpului.

Am simtit abia cand a inceput sa vibreze spatele, eram pe A2.
Cauciucurile oricum erau mai vechi asa ca am cumparat inca 2 cand am ajuns acasa.
  • 2017 SX4 S-Cross 1.4 TURBO 140CP 6MT AllGrip Passion Energetic Red Pearl
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #425 : 12.Iul.2018, 03:24:46 p.m. »
De ce nu ai folosit kitul de pana cu , care a venit masina din fabrica?
Salut. Kitul din fabrica este suficient doar pentru o punctie, cum ai scris, un cui. Am kitul din fabrica si in plus am si kitul cu snur. Nu le-am folosit pentru ca nu am avut cric sa ridic si sa vad problema - de exemplu daca ai o taietura kiturile sunt nefolositoare si le consumi degeaba. Apoi stiam ca ORICUM AJUNG LA SERVICE. Fiind foarte aprope de oras si de o zona foarte dotata stiam ca nu va dura mult, totul a durat cam 1 1/2 h de la pana pana am plecat din service. Oricum politia spaniola a fost de treaba si le multumesc. Apoi la service temerea mea s-a adeverit - gaura a fost facuta de un surub - saiba ce a lasat urma avea vreo 20 mm diametru deci surubul a fost un M10 sau mai mare. Mecanicii au discutat ( in spaniola ce nu o stapanesc) intre ei la service daca sa repare sau sa schimbe - de aceea am si intrebat , ca i-am vazut pe ei analizand situatia. Snurul de reparatie a fost cel mai gros ce l-am vazut vreodata, cred ca vreo 8 mm diametru.
Pentru mine problema este intoarcerea, alti 3000 km pe care n-as vrea sa-i fac fara  cric (cum am spus, n-am facut mare lucru pentru ca eram practic in oras, pe coclauri e altceva pentru ca am rezervarile facute si nu-mi permit sa le pierd). Asa ca va multumesc foarte mult pentru informatia despre Norauto, zilele astea caut unul sa ma dotez cu cric si veste (culmea, stiam ca am dar nu le-am gasit in masina!). Multumesc !

Am ales acest model,sper sa il gasesc:
https://www.norauto.es/producto/gato-tijera-norauto-n10-2t_943941.html?CatalogID=48111&CatalogCategoryName=48216
« Ultima Modificare: 12.Iul.2018, 03:53:51 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #426 : 12.Iul.2018, 04:25:18 p.m. »
nix
@Costique fanta nu e buna

asta e ok aproape identic cu cel oem...culoarea difera...

https://www.norauto.es/producto/gato-tijera-one-1t_943940.html?CatalogID=&CatalogCategoryName=

daca te uiti sub masina..in dreptul rotii\prag..o sa vezi bratul de ridicare...si te prinzi ce iti trebe.

vacanta placuta.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Myhay

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #427 : 12.Iul.2018, 05:34:40 p.m. »
Eu am pastrat cricul de la masina veche care a ajuns la rabla. Merge fara probleme.

Legat de roata de rezerva , ma gandeam ca pe timpul verii sa pun in portbagaj una din rotile de iarna iar pe timpul iernii sa pun una din setul de vara , daca se intampla necazul , sa am o rezerva sa ajung pana la o vulcanizare. Asa mai economisesc 300 de euro , nu mai cumpar mini-roata de rezerva.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline gabi males

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #428 : 12.Iul.2018, 05:51:31 p.m. »
Eu am pastrat cricul de la masina veche care a ajuns la rabla. Merge fara probleme.

Legat de roata de rezerva , ma gandeam ca pe timpul verii sa pun in portbagaj una din rotile de iarna iar pe timpul iernii sa pun una din setul de vara , daca se intampla necazul , sa am o rezerva sa ajung pana la o vulcanizare. Asa mai economisesc 300 de euro , nu mai cumpar mini-roata de rezerva.
Este cea mai bună soluție. Eu, neavând încă un set, am luat janta cu o anvelopa all sezon. Cred că va îmbătrâni la locul ei🤣
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline Myhay

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #429 : 12.Iul.2018, 06:51:40 p.m. »
De aia ma gandeam , doar n oi face 10 pene pe luna. Doar in cazuri aparte sa zici ca este vreunul ghinionist rau.

Gabi , a incaput roata normala in lacasul din portbagaj? Cati inchi are janta si dimensiunea anvelopei?
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic