Autor Subiect: Roata de rezerva  (Citit de 137471 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline McLeod

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #370 : 04.Mai.2018, 11:02:43 a.m. »
Am luat de la Royal Motors Pitesti acum o saptamana roata rezerva ingusta noua 580 lei(dotul 2017), organizator 62lei si surub prindere 40lei. Cricul era 317.
  • Suzuki Vitara, AllGrip, AT, 1.6 Benzina
 

Offline AnCh

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #371 : 04.Mai.2018, 11:14:02 a.m. »
In Bucuresti nu am gasit janta la 200 de lei ci undeva la aproape 300. Si, din pacate, tot in Bucuresti nu am vazut roata rezerva la pretul ala, noua cu dot 2017. Pe cric am dat 100 de lei acum un an, aftermarket, nu original.
Asta este, m-am tepuit si nu mai pot da inapoi. Legat de 15 lei curier, poate in Bucuresti. In si din provincie costa mai mult, din ce stiu.
  • Suzuki Vitara, Passion 1.6 benzina, Allgrip, BUC, Silky Silver
 

Offline ...

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #372 : 04.Mai.2018, 11:14:52 a.m. »
E din titaniu şurubul ăla, sau de ce e aşa scump?
Eu nici acum nu am roata de rezervă prinsă cu vreun şurub..
 

Offline McLeod

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #373 : 04.Mai.2018, 11:23:22 a.m. »
E ca un fel de capac care se infileteaza sa tina roata sa nu zangane....
Ceva ca in poza de mai jos
http://pdb.suzuki.at/cars/uploads/accessory/image/990E0_STSXV_000_Notrad_S_Cross_Vitara_APK.jpg
  • Suzuki Vitara, AllGrip, AT, 1.6 Benzina
 

Offline ...

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #374 : 04.Mai.2018, 11:27:30 a.m. »
Ştiu cum arată, dar mi se pare mare preţul. Bine, e preţ de reprezentanţă, deci e "scuzabil".
Eu am întors roata de rezervă cu "oala" în sus şi am pus în ea diverse la care n-am umblat niciodată, învelite într-o cârpă, deci chiar dacă saltă puţin roata, nu troncăne. Acuma, nu zic că e bine ce-am făcut, dar nu mă deranjează...
 

Offline AnCh

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #375 : 04.Mai.2018, 11:37:45 a.m. »
Asta cred ca o sa fac si eu. Intre timp o sa caut un inel de centrare care sa imi rezolve problema de diferenta de dimensiuni a gaurii centrale si o sa stau mai linistit.
Ce o sa am de muncit o sa fie la taiat suportul actual astfel incat sa se potriveasca pe interiorul rotii pentru ca sa pot pune cricul si coarba si ce unelte mai sunt pe acolo fara sa zdrangane.
  • Suzuki Vitara, Passion 1.6 benzina, Allgrip, BUC, Silky Silver
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #376 : 04.Mai.2018, 12:23:57 p.m. »
La table nu se pun inele de centrare. Dar recunosc ca am vazut la cineva...care isi blestema zilele ca nu mai ieseau.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline AnCh

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #377 : 04.Mai.2018, 12:25:56 p.m. »
La table nu se pun inele de centrare. Dar recunosc ca am vazut la cineva...care isi blestema zilele ca nu mai ieseau.

Chiar daca este pentru folosinta temporara cum este roata de rezerva? Care este motivul pentru care nu se folosesc la jantele de tabla?
  • Suzuki Vitara, Passion 1.6 benzina, Allgrip, BUC, Silky Silver
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #378 : 04.Mai.2018, 12:34:37 p.m. »
"This is a tricky one. The wheel bolts or studs are there to hold the wheel laterally on to the axle, but they're not really designed to take vertical load - ie. they're not designed to take the weight of the car. That's the job of the centre spigot - the part of the axle that sticks out and pokes through the hole in the middle of the wheel. It's the load-bearing part of the axle and the wheel, as well as being the assembly that centres the wheel on the axle. For the most part, the centre spigot on aftermarket alloy wheels is much larger than that of the car you want to put them on to. When this happens, the best solution is a spigot locating ring (also called a hub-centric ring) which is essentially a steel or hard plastic doughnut designed to fit snugly on to your axle spigot and into the wheel spigot." (citat din forum4x4)

si acum de ce nu si la table

succes la gasit din fier\otel. alu sau plastic (care se gasesc se taie ...rup).

apropo..la jante de aliaj aftermarchet  inelele sunt conice..si nu au acel guler ca cele de tabla. cele de tabla nu sunt gandite si pentru inele.

poza e facut de mine.

repet @AnCh ...pentru rezerva poti folosi temporar..drum pana la vulcanizare  fara inel..sau cu inele de plastic (le poti scoate usor) . parerea mea. nu te mai stresa. in rest ..daca sunt folosite curent..da e o problema
« Ultima Modificare: 04.Mai.2018, 12:53:06 p.m. de wolfin »
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline AnCh

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #379 : 04.Mai.2018, 01:46:19 p.m. »
Am inteles. Atunci stau linistit si cuminte. Merci de lamurire.  :good:
  • Suzuki Vitara, Passion 1.6 benzina, Allgrip, BUC, Silky Silver