Autor Subiect: Roata de rezerva  (Citit de 137478 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #330 : 03.Sep.2017, 12:30:28 p.m. »
  Anvelopa pt. r.r. am ales sa-o iau allseason tocmai pt. comoditate, adica am facut pana, schimb, repar pana la prima vulcanizare (daca gasesc) dar nu sunt fortat sa schimb iarasi rotile, cu cea de rezerva avand posibilitatea sa rulez in orice anotimp, cu orice viteza si orice distanta am nevoie.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline bogdanescu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Femeie
    • vitara
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #331 : 12.Sep.2017, 07:37:54 p.m. »
mi-au venit rezervele. am obtinut si un pret un pic mai bun decat initial. asta pentru ca am mai luat una pt un land rover
  • suzuki
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 386 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #332 : 12.Sep.2017, 07:42:29 p.m. »
Good, ai scăpat de un stres.
Dar ca să scapi de tot, fă o probă cu cricul hidraulic, n-o lăsa pe prima pană, să n-ai vreo surpriză. Eu am avut ceva îndoieli vis-a-vis de sistemul de poziţionare a cricului sub maşină şi am luat cric clasic, deşi vroiam hidraulic.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline NicNic

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #333 : 12.Sep.2017, 07:59:18 p.m. »
Buna observatia despre alegerea cricului!

Eu an cumparat la SUVI unul hidraulic din Lidl si il folosesc tot pe cel din dotarea masinii.
Pentru ca cel hidraulic nu are o cursa suficienta ca sa elibereze roata de pe asfalt (nu se destinde tot arcul la o cursa completa de cric).
Apoi, mai este si foarte instabila masina cand este suspendata pe cricul hidraulic.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Laurentiu

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #334 : 12.Sep.2017, 08:10:24 p.m. »
Eu am avut ceva îndoieli vis-a-vis de sistemul de poziţionare a cricului sub maşină şi am luat cric clasic, deşi vroiam hidraulic.
Un mic profil ''U''  fixat pe partea superioara a cricului care sa permita intrarii ''barei'' de ridicare, poate face cricul utilizabil.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline NicNic

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #335 : 12.Sep.2017, 09:59:21 p.m. »
Un mic profil ''U''  fixat pe partea superioara a cricului care sa permita intrarii ''barei'' de ridicare, poate face cricul utilizabil.

Daca dispui si de cursa necesara la cricul hidraulic ...
Si avand in vedere de cate ori faci pana intr-o viata de masina, chiar ma intreb daca merita efortul.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Laurentiu

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #336 : 13.Sep.2017, 09:14:35 a.m. »
Daca dispui si de cursa necesara la cricul hidraulic ...
Si avand in vedere de cate ori faci pana intr-o viata de masina, chiar ma intreb daca merita efortul.
Am folosit un astfel de cric hidraulic si nu am intimpinat probleme decit in stabilitatea masinii suspendate. Din cauza asta am cumparat un cric hidraulic tip crocodil pe care-l folosesc acasa. Pt cazurile in care nu e disponibil ''crocodilul'', folosesc cricul masinii.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline acidutzu

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #337 : 20.Oct.2017, 04:49:53 p.m. »
Salut,

Eu sunt adeptul roții de rezervă și nu a kitului de reparație. Mai ales la ieșirile soft-off-road (ca să nu deschidem iar polemica off-road cu Suzuki Vitara), simt nevoia unei roți de rezervă "sănătoase". Daca se taie cauciucul in vreo piatră ascuțită, sau se dejantează roata, kitul de reparație nu te ajută.
In plus, mă gandesc și la accesul ușor la roată, fără să golesc tot portbagajul. In funcție de condițiile meteo, nu tot timpul e facil să scoți bagaje in ploaie, zăpadă, noroi.
Cu oareș'ce investiții financiare, rezolv problema cu:
1. un portbagaj (coș) pe plafon - aprox. 900 lei; il montez cand am nevoie, pun roata in el, asigur și am plecat
2. un suport care se prinde / adapteaza pe cârligul de remorcare - dar aici nu am găsit incă nimic, deși mă mir cum de nimeni nu a venit cu o soluție in acest sens. Sunt deja pe piata suporturi pentru biciclete, schiuri, cuști pentru animale - toate pe cârlig, de ce nu ar fi și pentru roata de rezervă?
Aveți idei / soluții in acest sens?
  • Vitara Boosterjet 1.4 AT
 

Offline ariciul

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #338 : 20.Oct.2017, 05:01:08 p.m. »
Poti foarte bine sa rabatezi banchetele, tragi bagajele din portbagaj pe banchetele rabatate si ai acces la roata de rezerva. Mi se pare cam complicat si costisitor sa mai iei si un cos pe care sa-l pui pe masina, ai de ridicat - coborat roata care nu-i tocmai usoara (eu am si pb cu spatele). Varianta pe carlig chiar daca ar exista ti-ar ingreuna accesul tocmai la bagajele din portbagaj.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 
The following users thanked this post: Adifiru

Offline Solon

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #339 : 25.Oct.2017, 11:31:21 a.m. »
Intr-un final mi-am luat si eu janta de rezerva.[....] Si acum "the fun part": sa caut o/unica anvelopa care se gaseste la noi. Acel continental de 400 lei. X-(

Postare editata de moderator.
@Solon, @toatalumea, va rog sa postati comentarii si multumiri pentru achizitiile din ofertele de pe forum  in topicurile corespunzatoare din sectiunea Publicitate.
« Ultima Modificare: 27.Oct.2017, 12:53:52 a.m. de yeti »
  • Da
Vitara 1.4 BoosterJet 4x4 AT - All Turquoise
 
The following users thanked this post: jante.otel