Autor Subiect: Roata de rezerva  (Citit de 137457 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #200 : 13.Aug.2016, 02:26:58 p.m. »
   Necunoscand valorile lui P si I n-am putut afla  gradul de expunere la risc, caz in care nu ne ramane decat sa aruncam o privire in trecut, dar pe care cel putin eu nu ma bazez niciodata !! Mai precis nu ma bazez pe ideea ca "nu mi se intampla tocmai mie" !
   Trecand la concret, sunt peste 8 ani de cand nu am mai facut o pana de cauciuc : un an cu suzuki, 6 ani cu masina anterioara(nicio pana), si cel putin 1-2 ani cu antepenultima masina ! Dar asta nu m-a determinat sa nu am acum roata de rezerva (si all season) si sa nu exclud posibilitatea ca oricand pot face o pana.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #201 : 13.Aug.2016, 03:12:22 p.m. »
Va multumesc. Dar nu pot sa nu observ ca n-a raspuns nimeni la intrebare. Daca riscul de pana e mai mic ca  riscul de accident (de exemplu) atunci pot rezolva "pana" cum as rezolva "accidentul"... Am avut pana pe doua roti cu prima masina, taiate in bordura. Aruncate, altele noi, masina pe platforma. N-am avut o pana cu a doua masina si cu roata de rezerva in portbagaj. 8 kg carate 7-80.000km mi-au marit consumul total cam cu vreo 6-8 l benzina. Irelevant. Deci roata din portbagaj e pentru confort mental. Dar am si SUZUKI Assistance oriunde in lume, tot confort mental. Functioneaza Suzuki Assistance in tara?
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #202 : 13.Aug.2016, 03:36:35 p.m. »
Nu cunoastem....de aceea avem rezerva.

Acum cred ca pe unde te dai cu suzi nu  o sa gasesti bucati de metal de la sine..borduri sparte...pietre cat pumnul pe sosea...suruburi..cuie si alte derivate..sticle... cutii si sarme...si GROPI SI CRATERE. astea doar in copitala. Ca pe dn uri sau..A uri...mai intalnesti si animale...fie din specia umana fie din cea latratoare etc

Deci...prefer o rezerva   decat sa astept cu cea mica in masina sa vina suzi asist sau etc...chiar si in oras.
« Ultima Modificare: 13.Aug.2016, 03:44:36 p.m. de wolfin »
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Lerua07

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #203 : 13.Aug.2016, 03:43:29 p.m. »
Suzuki Assistance functioneaza si... nu prea ! Daca esti in creierii muntilor in toiul noptii si faci o pana ai toate sansele sa stai acolo blocat pana a doua zi daca nu ai roata de rezerva.  :-?
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #204 : 13.Aug.2016, 04:27:13 p.m. »
"Hjälp på plats inom en timme efter att händelsen rapporterats" - Ajutor pe loc in termen de o ora de la anuntarea evenimentului. Asta scrie la mine referitor la ce face Suzuki Assistance pentru mine. Si Suedia are 1500km lungime si vreo 600km latime...si doar 3 orase, restul sunt comune...Ma rog , poate mai bine sa nu bat pariu pe ce fac altii, mai stim si noi cum functioneaza marketingul...Stim noi mai bine cum afara e vopsit gardul...Scrie si la voi asa ceva?
Dupa ce am vazut cateva filmulete pe net despre repararea rotilor si kituri de reparare va inteleg, niciunul nu garanteaza nimic si nu te scuteste de griji...
« Ultima Modificare: 13.Aug.2016, 04:39:33 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Roata de rezerva
« Răspuns #205 : 13.Aug.2016, 04:57:00 p.m. »
Cred ca am mai zis-o de vreo doua ori: la mine a venit Suzuki assistance si mi-a deblocat tamburii în a doua zi de Paste a anului 2012,  în aproximativ o ora, întrun  oraș reședință de județ din țară.  Acum nu mai beneficiez de aceasta protectie, dar am roata de rezerva și asistenta rutiera pe poliță Casco.

Acu', poți avea pana la mai multe roti, exista și aceasta probabilitate, mica, ce-i drept, și atunci nu te mai salvează doar roata de rezerva...
« Ultima Modificare: 13.Aug.2016, 05:25:45 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline ariciul

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #206 : 13.Aug.2016, 05:04:46 p.m. »
Intreba cineva care-i riscul de a face o pana. Parerea mea e ca riscul e dat in primul rand de starea si felul drumurilor pe care le parcurgi dar si de starea cauciucurilor de pe masina, cu cat mai batrane cu atat mai expuse!
In rest si hazardul isi poate spune cuvantul si sa faci o pana unde (si cand) nu te astepti!
De obicei e bine sa ai tu o solutie care sa te scoata din incurcatura prin propriile tale forte si doar daca nu ai cum face sa dai telefon la servicii.
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline hugbear

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #207 : 13.Aug.2016, 06:28:12 p.m. »
Am avut pana pe doua roti cu prima masina, taiate in bordura. Aruncate, altele noi, masina pe platforma.
Deci...prefer o rezerva   decat sa astept cu cea mica in masina sa vina suzi asist sau etc...chiar si in oras.
Bun, deci în mare am trecut de prima fază, în care defineam P și I (deși normal ar fi ca evenimentele să fie definite cu granulație mai fină și depuse clar într-un grafic) și am trecut la faza a doua: definirea toleranței la risc pentru fiecare eveniment în parte, având în vedere factori obiectivi (prezența sau absența cardului de Asistență, eficiența reală a serviciului etc) și subiective („sunt singur în mașină, am sac de dormit, nu mă grăbesc nicăieri” versus „nu-mi permit să risc bunăstarea familiei”).

Facem progrese!! :D
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 
The following users thanked this post: Costique

Offline crisi1

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #208 : 20.Aug.2016, 11:05:32 p.m. »
Primul gand pe care l-am avut la achizionarea masinii a fost sa comand si roata de rezerva si le-am ridicat impreuna. M-am bazat  pe experienta din calatorii.  Pana acum am folosit la drumuri lungi exclusiv masina sotului, am facut in ultimii 2 ani pana de 4 ori, in 2 cazuri am folosit roata de rezerva, in alte 2 a fost pe zi si am gasit in zona service auto, cu mentiune ca il avertiza in bord ca presiunea scadea treptat si a avut timp sa ajunga la service.
Eu la masina precedenta am avut kit, nu ma simteam confortabil cu el, dar aveam si asistenta auto,  pe care am solicitat-o o singura data si s-au comportat ireprosabil. Concluzie, un mare DA pt roata de rezerva.
  • VITARA ALLGRIP 1.6VVT PASSION MT
 
The following users thanked this post: jante.otel

Offline MBL

Re: Roata de rezerva
« Răspuns #209 : 02.Sep.2016, 07:31:41 p.m. »
Posesorii cu experienta in Vitara  :), ce parere aveti de o roata de rezerva ingusta, distanta intre prezoane 5x114,3, dar este janta R15.  Nu stiu exact ce dimensiune are anvelopa, am vazut roata intamplator la o vulcanizare. Oare se poate rula pe ea in caz de necesitate pana la prima vulcanizare? Oare o sa stea masina prea inclinata pe partea pe care montezi improvizatia asta??? Ma gandesc ca oricum, e mai de incredere decat sa ma bazez pe kit-ul din dotare. Multumesc anticipat.
  • Vitara Passion 1.6VVT AllGrip MT