Da, allgrip e All Wheel Drive, si are diferentiale fata centru spate, orice roata se poate invarti in orice moment independent de celelalte.
4x4 e cel cu cutie de transfer. Cutia de transfer imparte puterea egal intre punti. Cand virezi, rotile din spate cat si rotile de pe exteriorul virajului parcurg o distanta mai mare, dar rotile vor sa se invarta toate 4 cu aceeasi viteza stresand transmisia. La fel si cand ai o roata mai mica, acea roata parcurge o distanta mai mare (din punctul de vedere al masinii), fapt care tensioneaza transmisia.
AWD e cu diferentiale, diferentiale care neblocate permit invartirea rotilor cu viteze diferite, exact ce ai nevoie in curbe sau cand o roata e mai mica decat celelalte. Probabil in 4x4 LOCK ar fi probleme, insa pe 4x4 auto nu cred.
In manual ar trebui sa fie evidentiat clar daca e o problema sa folosesti o roata de dimensiuni diferite, si la fel si pe masina ar trebui sa fie stickere.