La barele Menabo de la SUVI, suieratul provenea de la piesa de fixare a barelor transversale pe cele longitudinale.
Cand scoteam mana pe geam si deviam curentul de aer de la piesa de prindere, atunci se modifica substantial acel suierat, aproape disparea.
Avand in vedere ca S-Cross are sine longitudinale (adica bare "lipte"de plafon), atunci si piesa de fixare este diferita. Cu sanse de a nu mai face acelasi suierat cum era pe SX4.
Dar zgomotul la viteza mare, cel de vajait, nu cred ca scapi de el.
Ca sa fie clar, la SUVI am tinut barele permanent. Mergand cu masina neincarcata pe plafon, vajaiala la viteza era evidenta.
Dar daca incarcam cu ceva pachete sus, pe plafon, acea vajaiala se schimba, uneori era abia perceptibila, chiar daca aveam viteza mare.
Deci, modul cum se comporta barele transversale, depinde de la masina la masina.
Poate ca barele propuse de
@ntire2000 sunt ok pentru S-Cross, fara zgomote mari.