Autor Subiect: jimny  (Citit de 9841 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dargoion

Re: jimny
« Răspuns #10 : 11.Mai.2015, 08:38:17 a.m. »
Sincer rar am folosit reductorul pur si simplu nu a fost nevoie 4&4de pe navara ma scos din toate noroaiele din unele mai greu :am cauciucurile din fabrica si nu sunt prea stralucite dar merg... reductorul nu e un "must have" pentru mine, in schimb niste blocaje diferentiale fata spate ar fi stas... dar daca am blocaje am si reductor automat...de rav4 ce credeti?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline dargoion

Re: jimny
« Răspuns #11 : 11.Mai.2015, 08:42:02 a.m. »
iar la discovery... se schimba clasa :marime consum pret


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline shpeedy

Re: jimny
« Răspuns #12 : 11.Mai.2015, 09:22:56 a.m. »
daca o vrei numai de drumetii pe munte ia un duster - daca petreci mult timp cu ea prin oras si pe autostrada ia orice altceva decat duster - dusterul are treapta 1 ffff scurta- devine enervant - si un alt lucru dezamagitor la dusterul diesel este consumul exagerat - ajunge si la 9 pe autostrada  :(

Daca in iesirile prin off-road foloseai si reductorul de la Navara si crezi că ți-ar fi de folos pe viitor... nu vei gasi asa ceva la Duster si cred ca nici la Freelander. Poate un Discovery?

Treapta 1 la Duster 4x4 este scurta tocmai pentru a inlocui - intrucatva - prezenta reductorului (si din ce am mai vazut pe net si live, isi face treaba destul de bine).

Pe de alta parte, Freelander (banuiesc ca vorbim de Gen2) are sistemul Terrain Response (pe anumite versiuni de echipare, pana-n 2009, si standard pe toate versiunile, din 2009) pentru iesirile in afara asfaltului. Din ce am vazut live, sistemul isi face treaba destul de bine - se vede in poze ce masini au participat la respectiva proba, iar Freelander-ul era stock cu anvelope de off-road. Freelander2 as lua in considerare, alaturi de Grand Vitara si Nissan X-Trail, pentru o eventuala achizitie daca as practica ceva off-road pe langa drumurile zilnice... ;)
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline dargoion

Re: jimny
« Răspuns #13 : 13.Mai.2015, 12:36:04 p.m. »
am facut ceva cercetari si am vazut ca duster si freelander sunt cam la fel la pret +-10k € ma refer la duster1.5dci4&4 si la freelander2 2.2 td4  si la consum sunt aproape la fel in jur de 8mixt si 6,5 extraurban... sincer as alege freelander


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline dargoion

Re: jimny
« Răspuns #14 : 13.Mai.2015, 12:36:37 p.m. »
ramane sa ma interesez si de xtrail si vitara :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline adir

Re: Noul concept Jimny
« Răspuns #15 : 08.Iul.2018, 01:48:06 p.m. »
Oare exista informatii despre urmatoarele:

- se poate folosi 4x4 si pe sosea uscata (nu lock, ci stil 'auto' ca la sx4)?
- foarte important pentru mine: daca las scaunul pasagerului, ce distanta este intre usa din spate si bord? Mi-ar trebui cam 2 m si 10 cm... am vazut o poza cu un japonez culcat acolo, ideea e ca poti dormi in masina, dar probabil ca nu avea peste 2 m :)
  • SX4
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Re: Noul concept Jimny
« Răspuns #16 : 08.Iul.2018, 02:06:23 p.m. »

- se poate folosi 4x4 si pe sosea uscata (nu lock, ci stil 'auto' ca la sx4)?


Jimny e dotat cu AllGrip Pro, acesta nu are mod Auto ca la Vitara sau S-Cross.
Mai multe informații despre diferitele implementări ale sistemului AllGrip găsești în link-ul următor:

http://www.globalsuzuki.com/allgrip/index.html

Offline adir

Re: Re: Noul concept Jimny
« Răspuns #17 : 08.Iul.2018, 03:00:43 p.m. »
Ok, mersi, am aflat: "Part-time 4WD (ALLGRIP PRO)". Teoretic ar trebui sa mearga si pe sosea. Desi pentru modelul vechi: "4WD: front axle is engaged and locked, there is no center differential. Can be used on loose surface only."
Ramane sa aflu cat spatiu are in interior.
« Ultima Modificare: 08.Iul.2018, 03:12:36 p.m. de adir »
  • SX4
 

Offline ulise

Re: Re: Noul concept Jimny
« Răspuns #18 : 08.Iul.2018, 06:01:16 p.m. »
Ok, mersi, am aflat: "Part-time 4WD (ALLGRIP PRO)". Teoretic ar trebui sa mearga si pe sosea. Desi pentru modelul vechi: "4WD: front axle is engaged and locked, there is no center differential. Can be used on loose surface only."
Ramane sa aflu cat spatiu are in interior.


4x4 exclus pentru suprafete cu aderenta.
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline f.cristi

Re: Re: Noul concept Jimny
« Răspuns #19 : 08.Iul.2018, 06:06:48 p.m. »
Dar pe șosea umedă-ploaie (nu mai zic de polei, gheață, zăpadă) merge 4H-ul ? Și până la ce viteză ?
Partea "proastă" la mașinuța asta e ca aproape tot ce tine de tractiune se seteaza manual cu un oarecare dezavantaj, ma gandesc eu, pe șosea, în momentul cand treci de pe o zonă uscată, cu aderența buna la o zonă umeda/cu gheata sau polei si nu esti "pe fază" sa schimbi din 2WD in 4WD (cum ar face o tractiune 4WD AUTO). In aceste conditii poti risca sa patesti ce mai pățesc unii băieți cu "bimviuri" cu tractiune spate si sa pierzi fața ?
Corect ?
« Ultima Modificare: 08.Iul.2018, 06:23:31 p.m. de f.cristi »