0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
daca o vrei numai de drumetii pe munte ia un duster - daca petreci mult timp cu ea prin oras si pe autostrada ia orice altceva decat duster - dusterul are treapta 1 ffff scurta- devine enervant - si un alt lucru dezamagitor la dusterul diesel este consumul exagerat - ajunge si la 9 pe autostrada
Daca in iesirile prin off-road foloseai si reductorul de la Navara si crezi că ți-ar fi de folos pe viitor... nu vei gasi asa ceva la Duster si cred ca nici la Freelander. Poate un Discovery?
- se poate folosi 4x4 si pe sosea uscata (nu lock, ci stil 'auto' ca la sx4)?
Ok, mersi, am aflat: "Part-time 4WD (ALLGRIP PRO)". Teoretic ar trebui sa mearga si pe sosea. Desi pentru modelul vechi: "4WD: front axle is engaged and locked, there is no center differential. Can be used on loose surface only."Ramane sa aflu cat spatiu are in interior.