Autor Subiect: Recensamant Suzuki NEW VITARA  (Citit de 131534 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline sfichiu

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #680 : 20.Iul.2018, 10:16:12 a.m. »
Oops nu imi aduc aminte sa o fi facut in mod voluntar, stiu doar ca eram la linia 314, m-am amuzat cand am inscris masinuta ca era la fel ca valoarea Pi.
In sfarsit daca am facut-o mii de scuze, a fost fara intentie.  :pardon:
Nu se poate inlocui linia cu datele unul coleg dintre ultimii inscrisi?
Sa-l rugam pe @yeti sa faca aceasta operatiune ca eu am vrut sa ma trec in recesamant pe acea pozitie dar momentan nu se poate.
  • VITARA S ,Matiz
 

Offline jodko

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #681 : 24.Iul.2018, 07:11:17 p.m. »
Astazi se fac doua saptamani de cand am intrat in posesia unei Vitara S si prima mie de km, maine ma duc pentru revizie.
Am asteptat putin pana sa postez pentru ca am vrut sa imi fac o parere cat se poate de buna.
Vitara S manuala, optional am pus bandouri laterale, protectie incarcare portbagaj, protectii laterale fata, scut motor si diferential, covorase cauciuc, cotiera si roata de rezerva.
Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost consumul, pe drumul de la Pitesti la Targoviste - 4.7%  :-O, am mers frumos, doar era primul drum, cu ACC pornit pe autostrada si inca o portiune de drum aproape de Targoviste. Strict in oras consumul a fost 6%, aproape 100km, start stop on. Cel mai mult s-a dus la 7.2, pe un drum de 120km, in care am urcat aproximativ 3km un drum cu panta destul de mare si l-am coborat cu hill descend on, oras, fâțâiala si pornita pe loc mai mult timp. (strict urcatul si coboratul au dus consumul la 10%). Asta s-a intamplat la primul plin, unde consumul la pompa a fost de 6.2 la final (de la rosu la rosu, ea mai avea range 60km cand mi-a intrat pe rosu). La al doilea plin am facut cam 400 si ceva de km, oras, drum intins Targoviste Bucuresti + oras in amandoua am consum de 4.9, in conditiile in care am prins ceva aglomeratie la intrare in Bucuresti. Mai am jumatate de rezervor. La capitolul consum eu ma declar mai mult decat multumit.
ACC este extraordinar, provoaca dependenta, dar ma bucur ca isi face treaba :))
Offroad nu am facut si nici nu am de gand, dar am scos-o pe ceva drum forestier si nu are nicio problema, se descurca in orice ii dai, daca ii intelegi limitele.
Am un greieras, undeva in zona centurii dreapta spate, l-am depistat oarecum, sa vad daca se poate rezolva maine ceva.
Pe viitor as vrea sa ii pun protectiile pentru praguri.

Plasticurile de contact (zona de langa centura, pragurile, partea inferioara a usilor) se zgarie destul de usor daca nu esti atent, dar e normal pana la urma. Probabil ar fi trebuie sa fie mai dure.


Singurele lucruri ce poate lipsesc sunt gaurile de ventilatie pentru locurile din spate si ventilatie in scaunele din fata (cred ca geamurile din fata nu sunt tratate si tapiteria nu prea ține cu tine in cazul asta).

Per total la banii astia (21000 aprox) nu cred ca are rival ca masina noua.

P.S. posesori de bmw si audi au ramas placut impresionati de cum se misca si cum sta in curbe, mai ales pe SPORT.
  • Vitara S MT
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #682 : 24.Iul.2018, 07:57:14 p.m. »
Salut, @jodko

Sa te bucuri de masina ca si pana acum!

Ai scris in topicul Recensamant, unde trebuie sa te înscrii cu formularul de la prima postare.

Nu vrei sa-ti mut primul mesaj in aria Jurnalelor de bord, unde vei putea să-ți continui impresiile despre mașinuța ta? Dacă da, scrie titlul pe care vrei sa-l aiba.

Trimis folosind Tapatalk
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Blitzu

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #683 : 23.Sep.2018, 04:54:41 p.m. »
Salutare tuturor userilor de pe acest forum!
Deși nu sunt la primul Suzuki,sunt nou pe forum.

Ieri am intrat teoretic in posesia unui Vitara Facelift GLX(Cred ca in Ro e Luxus) AllGrip AT,Bi-Tone Solar Yellow/cosmic Black roof.
Zic teoretic fiindca va fi livrat doar in Februarie 2019 din cauza culorii,asa ca poza atașată e doar o poza la alta poza :D. Mi-plăcut mult culoarea si nu am vrut nici in ruptul capului să o schimb. În altă variantă masina ar fi venit in 2 saptamani.
Păreri despre masina după drive test:
-Coaja bordului a fost schimbată cu un material moale la apăsare   :clap:
- Motorul 1.4 T se comporta surprinzator de bine,la fel si cutia
- In modul Sport e super FUN,m-am îndrăgostit in 2km,direcția se rigidizeaza,franele  mult mai responsive,accelerația la fel
-zgomotul interior mai diminuat fata de modelul pre/Facelift
-suspensie confortabilă
Per total am fost foarte multumit de masina.
Pret final 24.932 cu discount de 5400
Optiuni-culoare si carlig fiindca cotiera vine standard :)
Mai multe detalii peste 5 luni. ;)
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline Emilian Sohterus

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #684 : 23.Sep.2018, 05:00:19 p.m. »
Salut! Bine ai venit printre noi! Superbă culoarea! Așteptare ușoară!

Trimis de pe al meu SM-A720F folosind Tapatalk

  • Suzuki Vitara S 1,4 Boosterjet AT allgrip
 

Offline Blitzu

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #685 : 23.Sep.2018, 05:11:05 p.m. »
Merci.
Nu ma îngrijorează așteptarea,doar ca până atunci scade valoarea la Ignis care acum are aproape 1 an si 9000 km:)
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline Emilian Sohterus

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #686 : 23.Sep.2018, 06:25:32 p.m. »
Poate nu v-a scădea așa de mult încât să-ți piară bucuria de a conduce o Vitara nouă. Mai ales că motorul și cutia automată te fac să uiți de toate necazurile! O spun din proprie experiență!   
   ps. Mută(copie) prima postare în topicul de jurnale! E păcat ca o așa jucărie să nu aibă un jurnal de bord!

Trimis de pe al meu SM-A720F folosind Tapatalk
  • Suzuki Vitara S 1,4 Boosterjet AT allgrip
 

Offline Coval Ionut

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #687 : 29.Sep.2018, 09:33:11 p.m. »
Salutare tuturor!
Bine v-am gasit!
Incepand de ieri sunt proprietarul unui Suzuki New Vitara Facelift 1.4, passion, 2wd, mt, bicolor!
Tot ce pot spune in 2 zile de condus facelift-ul sunt surprins de schimbarea imensa (dupa parerea mea) facuta de Suzuki!
Intr-un post ce va urma voi detalia !

  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2wd Facelift mt
 

Offline croco

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #688 : 29.Sep.2018, 11:37:18 p.m. »
Felicitari pentru achizitie. S-o stapanesti sanatos.
Culoarea e superba. O alegere inspirata.
Te asteptam cu impresii detaliate despre modificarile aduse cu Facelift-ul din acest an.
  • Suzuki Vitara 1.6 Spirit Allgrip / Suzuki Baleno 1.2 GLX
 

Offline Coval Ionut

Re: Recensamant Suzuki NEW VITARA
« Răspuns #689 : 30.Sep.2018, 09:40:12 a.m. »
Va spuneam ca revin cu detaliile privind modificarile aduse facelift-ului, acestea fiind in comparatie cu cel anterior condus de mine in mai multe drumuri lungi si medii.
Exterior: a fost modificat aspectul spolier fata si spate, in fata au fost puse unele accesorii cromate, schimata grila, in spate a fost adus stopul de mers inapoi jos in bara, stopurile spate sunt scoase in relief, un aspect frumos din punctul meu de vedere, la portiere a disparut acel scartait la deschiderea lor, par a fi altceva.
Interior: materialul bordului este cu totul altceva, alt material, placut si mai moale la atingere, placut la vedere, nu mai pare acel plastic ieftin, in plus apare o cotiera tapana si faina, spatioasa, pare fi o piele ecologica la suprafata. Intre ceasurile de bord apare un display color, cu afisaj a mai multor informatii, materialul textila al scaunelor pare de o calitate mai buna, la un rulaj de aprx 180km/h zgomotul interior e mult mai mic, pare fi un capitonaj mult mai bun, suspensia este mult mai adaptiva la viraje si denivelari.
Motor: motorul de 1.4 turbo, 140 cp, cu transmisia in 6 rapoarte cu caroseria de ~1200kg, este o cobinatie foarte buna, raspunde surprinzator de bine, arata foarte multa forta, sa ajungi la viteza foarte mare poti schimba vitezele foarte repede, abreiajul debraiaza foarte bine! Pe drumul de la Deva la Timisoara prin Hateg, aprox 200km, cu un drum variat cu penti mari si curbe foarte stanse, incercand sa fluctuez mersul sa nu fie constant, ajungand la viteza si de 180-190km, pot sa zic ca a fost si graba, ajungand intr.o ora si jumate am avut un consum de 7%.
Vreau sa multumesc Autohause Huber Deva, seriozitate disponibilitate si promptitudine!
Recomand director sucursala Suzuki Deva Popescu Marius! :good:
« Ultima Modificare: 30.Sep.2018, 09:56:33 a.m. de Coval Ionut »
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2wd Facelift mt